M: BMW M30 turbokollektor ja turbo(MÜÜDUD)
M: BMW M30 turbokollektor ja turbo(MÜÜDUD)
Võetud M30B35 mootori küljest .Ise olen sellega sõitnud 500hp kandis.Hinnaks kollektoril(3000Eek.-) Soovi korral võimalus osta sinna otsa ka korralik KKK turbo mis puhub 500hp ja peale(6000eek.-)
Tel 55558955
Tel 55558955
Viimati muutis Respeckt, 12.10.2009 12:22, muudetud 2 korda kokku.
hm
Komplektsena 8000:) 
Ning turbost siis niipalju , et kokku selle monteerinud Timo Lehtimäki.
KKK27 külmosa ning kkk26 kuumaosa mida igati porditud ja kuumosas istub sees pea 3" tiivik ehk siis väljaviske osa 3" kuumaosal. 1 bar saavutab minu mootoril juba pea 3000 rpm.Võimeline puhuma üle 500hp kindlasti.Endal õnnestus tänu sidur libisemisele aind 465hp ja 680 Nm 1bar il.

Ning turbost siis niipalju , et kokku selle monteerinud Timo Lehtimäki.
KKK27 külmosa ning kkk26 kuumaosa mida igati porditud ja kuumosas istub sees pea 3" tiivik ehk siis väljaviske osa 3" kuumaosal. 1 bar saavutab minu mootoril juba pea 3000 rpm.Võimeline puhuma üle 500hp kindlasti.Endal õnnestus tänu sidur libisemisele aind 465hp ja 680 Nm 1bar il.
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
HMM
Tänud postituse eest.Pildid tõesti maas kuna ei ole viitsinud selle teemaga tegeleda sest jutumärkides ostjaid on olnud rohkem kui rahamehi
.
Hea näide oli kindlast ostjast kes tuli kohale ja ütles 4000 eeku ja viib kohe ära ning tahtis õli äravoolu AN voolikut ka koos stutsidega kaasa.
Soovitasin seepeale kiirelt lahkuda enne kui jääb turbost kui ka 4000 eekust ilma:) Olin mõistagi vihane.
Lisan aga uued pildid siis tõelistele huvilistele.




Hea näide oli kindlast ostjast kes tuli kohale ja ütles 4000 eeku ja viib kohe ära ning tahtis õli äravoolu AN voolikut ka koos stutsidega kaasa.
Soovitasin seepeale kiirelt lahkuda enne kui jääb turbost kui ka 4000 eekust ilma:) Olin mõistagi vihane.
Lisan aga uued pildid siis tõelistele huvilistele.
Viimati muutis Respeckt, 10.10.2009 22:40, muudetud 1 kord kokku.
Ei oska komenteerida sinu malmkärakaid.Kuid arvan ,et sul siis orig tagurpidi keeratud ja torud otsas.
Enne seda kollet oli kaane küljes 745turbo kolle.Peale seda tehti uus kolle uue turbo tarvis ja ise usun ,et se ikka parem kui igasugune orig.
Pealegi pole mul sellega sõites mingeid probleeme olnud peale selle ,et ühele liitele tõmbas mõra sisse ja seegi sai lastud digiga korralikult kinni panna.Müügi põhjuseks on just see ,et vaja kõvasti võimsust juurde ja selleks otstarbekam uus kolle teha kui et seda ümber lõikuda.
Enne seda kollet oli kaane küljes 745turbo kolle.Peale seda tehti uus kolle uue turbo tarvis ja ise usun ,et se ikka parem kui igasugune orig.
Pealegi pole mul sellega sõites mingeid probleeme olnud peale selle ,et ühele liitele tõmbas mõra sisse ja seegi sai lastud digiga korralikult kinni panna.Müügi põhjuseks on just see ,et vaja kõvasti võimsust juurde ja selleks otstarbekam uus kolle teha kui et seda ümber lõikuda.