KKK panek S13-le on viimasel ajal populaarseks lahenduseks saanud ma vaatan. Kas on ka peale suurema vile midagi tulemas?Renn kirjutas:sai sis uus mänguasi muretsetud(pilte ei viicint väiksemaks teha
)
Tänud Audiophilele ...
To be continued...
Nissan 200 sx - Renn
Sinu rõõmuks võin mainida,et on ka autosid mis sõidavad selle turboga 350++rwhp ehk siis mootorist suts enam aga kindlasti ka muid abisid seal selle saavutamiseks.Renn kirjutas:ah jaa - tegu pole sis lihtsalt KKK K26 vaid KKK K26/8(vahe kuumaosa suuruses ja labade disainis), mis peaks tähendama potensiaali ~350 hp`le
Regards,
Porkee
350hj peetakse pigem s14 maksimumiks stock sisuga...
s13 puhul vastavalt 300-320hj (seesama 30hj vähem mis tal ka stockis on)
Aga see ei tähenda et nad ei võiks sama kiired olla, mis sa selle hobuse numbriga ikka peale hakkad
Et sa saaksid seal 350 kätte peaks sul olema juba lahti võetud ja ehitatud mootor...(kolvid, kepsud jne) kui tahad et ta üle paari päeva kestaks...
s13 puhul vastavalt 300-320hj (seesama 30hj vähem mis tal ka stockis on)
Aga see ei tähenda et nad ei võiks sama kiired olla, mis sa selle hobuse numbriga ikka peale hakkad
Et sa saaksid seal 350 kätte peaks sul olema juba lahti võetud ja ehitatud mootor...(kolvid, kepsud jne) kui tahad et ta üle paari päeva kestaks...
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
Üheks dünotõmbeks võib isegi 350hp kesta kui metall tihend vahel, äärmisel juhul ka 400m
350hp jaoks oleks vaja suuremaid pihusteid, z32 maf, st3 või costum chip, perform. nukad, reg nuka rattad ja keegi kes need ka paika paneks, suur cooler, vähemalt 2,5" summuti, metall kaane tihend, piisav kütuse pump, alates 1,5bar turbo rõhk
350hp jaoks oleks vaja suuremaid pihusteid, z32 maf, st3 või costum chip, perform. nukad, reg nuka rattad ja keegi kes need ka paika paneks, suur cooler, vähemalt 2,5" summuti, metall kaane tihend, piisav kütuse pump, alates 1,5bar turbo rõhk

CA18DET best et 11.1s 205kmh
Väga tuttav auto on
kui on ikka tegu selle sama autoga mida ma ise tahtsin kunagi ära osta.(põhjavalgustus ja kõlarite kõrgendused esiustes on põhjus miks ma arvan, tegu selle sama autoga)
Ausalt öeldes, kui ma seda autot esimest korda nägin oli ta suht prillikivi. Ei kolisenud ega nagisenud seest ja mootor tegi väga head häält. Räägiti, et just enne Eestisse toomist oli tal mingi turbo remont ka tehtud.
Mingi aeg ta sattus mu sõbra kätte, ja esimest korda sõites pani ikka mõtlema, et peaks endale ka s13 või s14 muretsema. Hiljem oli see müügis ikka väga soodsa hinnaga s13 kohta, kuid seda ära ostes oleks ikkagi pankrot olnud mõneks ajaks ja enda vana auto müümiseks ei olnud aega. Siis oli tal probleemid kollektori mingi osaga mis kippus lahti tulema, ning selletõttu olid kohati mingid jamad rõhuga.
Väga fun auto oli, mulle just meeldis, et ta oli kuidagi väga kergesti juhitav.
Well jõudu ja jaksu, et see 300hp kätte tuleks!

Ausalt öeldes, kui ma seda autot esimest korda nägin oli ta suht prillikivi. Ei kolisenud ega nagisenud seest ja mootor tegi väga head häält. Räägiti, et just enne Eestisse toomist oli tal mingi turbo remont ka tehtud.
Mingi aeg ta sattus mu sõbra kätte, ja esimest korda sõites pani ikka mõtlema, et peaks endale ka s13 või s14 muretsema. Hiljem oli see müügis ikka väga soodsa hinnaga s13 kohta, kuid seda ära ostes oleks ikkagi pankrot olnud mõneks ajaks ja enda vana auto müümiseks ei olnud aega. Siis oli tal probleemid kollektori mingi osaga mis kippus lahti tulema, ning selletõttu olid kohati mingid jamad rõhuga.
Väga fun auto oli, mulle just meeldis, et ta oli kuidagi väga kergesti juhitav.
Well jõudu ja jaksu, et see 300hp kätte tuleks!
mhmh, tõenäoliselt küll ...
räägiti, et auto Lakis käinud ja et kõik viimasepeal jne
pärast turbokella soetamist tõesti ilmnes, et puhub vaid 0,5 bar`iga(orig. 0,7), turbo pirkal rem. kuup. 98 aastast, kolde ja turbo vahelt olid kaks mutrit puudu, samuti downpipe ja turbo vahelt läksid väljalaske gaasid omateed...
kunagi võis see auto jah olla prillikivi, aga nüüd ta kahjuks pole (aga sellel ajal vist küll kusagilt odavamalt sellises seisukorras 200 sx ei saanud, kui mina ta soetasin) ja küll vähemalt kevadeks uus välimus tuleb
Järgmine nädal läheb kollektor ja plokikaas tegemisse...
To be continued ...
räägiti, et auto Lakis käinud ja et kõik viimasepeal jne
pärast turbokella soetamist tõesti ilmnes, et puhub vaid 0,5 bar`iga(orig. 0,7), turbo pirkal rem. kuup. 98 aastast, kolde ja turbo vahelt olid kaks mutrit puudu, samuti downpipe ja turbo vahelt läksid väljalaske gaasid omateed...

kunagi võis see auto jah olla prillikivi, aga nüüd ta kahjuks pole (aga sellel ajal vist küll kusagilt odavamalt sellises seisukorras 200 sx ei saanud, kui mina ta soetasin) ja küll vähemalt kevadeks uus välimus tuleb

Järgmine nädal läheb kollektor ja plokikaas tegemisse...

To be continued ...
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
asi kokkulaotud...
üleeilne öösene katsetamine oli "spike" 1,2 bar`i ilma chipita, mõned tulelondid summutist jne...
eile sai Zoomiga asi paremaks aetud...0,9 bar`iga 2 käiguga liikus auto suht toredalt
varsti täienevat pildimaterjali "Külmkapist"
üleeilne öösene katsetamine oli "spike" 1,2 bar`i ilma chipita, mõned tulelondid summutist jne...
eile sai Zoomiga asi paremaks aetud...0,9 bar`iga 2 käiguga liikus auto suht toredalt

varsti täienevat pildimaterjali "Külmkapist"

NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Kuidas spool karakteristik ka on, eks suurema turbo puhul on kindlasti teatud kompromissid, aga kiirem peaks su auto kindlasti olema, kui ennem... (audiophile jääb huviga ootama, sest Nissani küljes on tükike porschetasi kokkulaotud...
üleeilne öösene katsetamine oli "spike" 1,2 bar`i ilma chipita, mõned tulelondid summutist jne...
eile sai Zoomiga asi paremaks aetud...0,9 bar`iga 2 käiguga liikus auto suht toredalt
varsti täienevat pildimaterjali "Külmkapist"

Cheers
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
ma arvan et saab ka vähemategazoom1 kirjutas:Üheks dünotõmbeks võib isegi 350hp kesta kui metall tihend vahel, äärmisel juhul ka 400m
350hp jaoks oleks vaja suuremaid pihusteid, z32 maf, st3 või costum chip, perform. nukad, reg nuka rattad ja keegi kes need ka paika paneks, suur cooler, vähemalt 2,5" summuti, metall kaane tihend, piisav kütuse pump, alates 1,5bar turbo rõhk

koreas sõidab tänava autona üks lantra millel 385heppa rattast 1.0bar peal


enne nr. teada ei tahaks, kui tehtud ja järgmised plaanid enne talve...
loodan, et saaled peavad vastu,kuna need ja turbo S13 üks nõrgemaid kohti...
imelik see, et orig. ajuga lasi isegi 1,2 bar`i boostida, kuid seda ikkagi fuel cut`iga...(sh. ei puudunud ka tulelont

...aga audiphile:
suured tänud sulle, loodan, et by-passi ja koonusega hakkab asi veel huvitavalt susisema, kui see hääl, mis praegu tuleb...
boost tuleb juba pea 2500 r/pm`ilt taha, max saavutab kusagil 4500+ juures...
to be continued ...

Renn
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Uskumatu, sama spoolup mis minu autol ennem, tõenäoliselt on asi siin selles et turbo asub väljalaske portidele lähmal. Loodame et saad kogu kompoti tööle normaalselt, ootaks pilte ka...enne nr. teada ei tahaks, kui tehtud ja järgmised plaanid enne talve...
loodan, et saaled peavad vastu,kuna need ja turbo S13 üks nõrgemaid kohti...
imelik see, et orig. ajuga lasi isegi 1,2 bar`i boostida, kuid seda ikkagi fuel cut`iga...(sh. ei puudunud ka tulelont )
...aga audiphile:
suured tänud sulle, loodan, et by-passi ja koonusega hakkab asi veel huvitavalt susisema, kui see hääl, mis praegu tuleb...
boost tuleb juba pea 2500 r/pm`ilt taha, max saavutab kusagil 4500+ juures...
to be continued ...
Renn
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes