Audi S2 - 2.2 Turbo [Truup]

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Truup
Postitusi: 17
Liitunud: 22.03.2009 17:03
Asukoht: Võru
Kontakt:

Audi S2 - 2.2 Turbo [Truup]

Postitus Postitas Truup »

Sai ostetud talvel siis üks masin ja kohe läks lammutamiseks, tulemus mis tehtud siin:

Suurem ja ilusam Intercooler
Sepis kepsud ja kolvid
Jäigem vedrustus
Pihustid 350cc
Sachs racing Siduriketas- ja korv.
Õliks on Motul Le Mans 20W-60
Rõhukell Autogage
Porditud plokikaan
Kolvirõngad
Väntvõlli lihv
TURBO T3/T4
Tial Wastegate
Käigukast vahetatud 6 käigulise vastu
AAN Sisselaske K.
Segukell Vems
EGT andur
Stange RS4"läti tjuuning"
Segusiiber
Aju Chipitud
Uus veeradikas(õhem kui originaal)
Väntvõll/hooratas tasakaalustatud
Uued mootripadjad
Nukad 7A
Oil catch tank
HKS BOV
Simons 3” resonator -
Plokikaane poldid (S6)
Väljalase 3" üks reso ja originaal pütt
HKS seenfilter



Pilt

Pilt

Pilt
Viimati muutis Truup, 03.09.2009 18:32, muudetud 4 korda kokku.
Audi S2 2.2Turbo
|Marko|
Postitusi: 17
Liitunud: 03.01.2009 12:11
Asukoht: Eesti Vabariik

Postitus Postitas |Marko| »

Jube rida aftermarket juppe ja 350-sed pihustid?
ziim
Postitusi: 47
Liitunud: 05.04.2007 9:12
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas ziim »

Mis veljed need on?
Treimis- ja freesimistööd
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas ahto10 »

Miks on vaja By-pass klappi ja BOV-i mõlemat?
qpi
Postitusi: 21
Liitunud: 11.06.2009 11:05
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas qpi »

ziim kirjutas:Mis veljed need on?
Mingi variant Porsche Turbo Twistist tundub.
Truup
Postitusi: 17
Liitunud: 22.03.2009 17:03
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Truup »

|Marko| kirjutas:Jube rida aftermarket juppe ja 350-sed pihustid?
nojah, aga asi töötab ja läbi aetud mitmeid kordi odavamalt kui mõni ja tulemus pole ka kurta, jõudu kusagil 400hp

Veljed on eMotioni omad, mis taastasin ja värvisin üle.
Audi S2 2.2Turbo
Kummitus
Postitusi: 205
Liitunud: 20.02.2008 16:48
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kummitus »

Kas oled pingis käinud mõõtmas või need interneti hobujõud ?
550hp/493Nm
Truup
Postitusi: 17
Liitunud: 22.03.2009 17:03
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Truup »

interneti hobused, kui järgmine nädal aega siis käin ära
Audi S2 2.2Turbo
|Marko|
Postitusi: 17
Liitunud: 03.01.2009 12:11
Asukoht: Eesti Vabariik

Postitus Postitas |Marko| »

Ca 400hp jaoks on S2-el vaja vahetada oluliselt vähem asju aga edu sellegi poolest.
arne13
Postitusi: 220
Liitunud: 28.04.2009 15:26
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas arne13 »

Krt kui need pihustid toidavad 400 hp ära siis söön oma mütsi ära!! Minul ei suuda 630 cc pihustid 2-he liitrisel mootoril 404 hp ära toita!!

Anna ikka teada palju dynos neid hobuseid said !
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Audil 1 silinder rohkem ka kui Fiatil ehk siis pihustid saavad kohe 20% väiksemad olla.
Juba 300hj juures peaks 5 sil. turbomootoril pihustid pea 100% avatud olema.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Ice
Postitusi: 61
Liitunud: 27.12.2004 15:09
Kontakt:

Postitus Postitas Ice »

Repo 20v R5 valemi järgi on 350cc pihustitega max u. 300-350hj.
[url=http://www.aftermarket.ee]Aftermarket.ee[/url] // Driftworks
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Kui üle 5800RPM ei lase, siis on võimalik nendega 3barise kütuse baasrõhuga hoida veel võibolla isegi 12:1 segu, aga 6200RPM oleks juba 13:1. Ja 4barise baasrõhuga võiks isegi 7000ni lasta. See 400hj/5800 @ 2.2L on ca. sama rõhk mis 2L'sel 400hj/6400rpm (1.3-1.4bar?). Aga turvalisuse huvides tuleks panna siis piiraja 5800 peale ja redline 5000 peale.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Üldjuhul on audi kütuserõhu regulaatorid 4 bari lähedase baasrõhuga ;)


Aga tasub ka meeles pidada, et tihtipeale edastavad erinevad leheküljed audi pihustite "mõõte" kah 4bar peal...
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Pihustite puhul on oluline ka see, mis pöördel see võimsus saavutatakse.
Kui lõpus turbo tootlikus / mootori täiteaste 100hp võrra kukub, siis sobivadki need lahjad pihustid ka selle eesmärgi saavutamiseks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta