
BMW 525eT - Mart154
Esiteks ma ei saa aru, kuidas tagasillas midagi regatav amordipadi mõjutada saaks. Seal on ju trailing arm, mitte McPherson.
Teiseks 225 millimeetrit tundub ikka väga lootusetu pidamise suhtes.
Kolmandaks on need e28 koopad üllatavalt kitsad
Teiseks 225 millimeetrit tundub ikka väga lootusetu pidamise suhtes.
Kolmandaks on need e28 koopad üllatavalt kitsad

[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Nojah, ca 3.46 on ikka väga aeglane differ.
Mul isegi vabalthingavaga 3.2 mootoriga käisid sama ülekandega 4-käiguni rattad all ringi. Rehvideks 245mm.
Siiani kuldne kesktee 3.27, vabalthingava nõrga mootoriga. Turboga võiks kindlasti olla, kas 3.07 või kiirem. Ma tõin numbrid lihtsalt MB ülekannete järgi, aga mõte jääb samaks.
(mul on V8 mersul 2.24 peaülekanne turbo tarvis)
Mul isegi vabalthingavaga 3.2 mootoriga käisid sama ülekandega 4-käiguni rattad all ringi. Rehvideks 245mm.
Siiani kuldne kesktee 3.27, vabalthingava nõrga mootoriga. Turboga võiks kindlasti olla, kas 3.07 või kiirem. Ma tõin numbrid lihtsalt MB ülekannete järgi, aga mõte jääb samaks.
(mul on V8 mersul 2.24 peaülekanne turbo tarvis)
No maitea, see 2.93 oli selline ülekanne, et isegi teise käiguga võib ennast igal pool trellide taha sõita 
Usun, et kui "suure" difri alla lõpuks saan, siis usun, et 3.1 võiks jah, umbes hea ülekanne olla.
Arvesta, et mul on siiski hilja spooliv mikromootor millel vabalthingavana erilist väänet just pole

Usun, et kui "suure" difri alla lõpuks saan, siis usun, et 3.1 võiks jah, umbes hea ülekanne olla.
Arvesta, et mul on siiski hilja spooliv mikromootor millel vabalthingavana erilist väänet just pole

[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Te ju teate, et peaülekanne üksi ei loe - käikude ülekanded, ratta ümbermõõt ja jõuvahemiku rpmid on sama tähtsad. Mul 4.1:1 differ ja 0.8:1 käiguga jookseb 250 välja, mida on suht piisavalt. 3.69:1'ga saaks ehk ökonoomsust juurde, aga pole eriti turboclubi teema.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
225 peaks pidama küll alates 100kmh <300hj, kui teekate on hea.mart154 kirjutas:Teiseks 225 millimeetrit tundub ikka väga lootusetu pidamise suhtes.
Sama rehviga peaks ju sama kiirendusega kannatama sõita, olenemata ülekannetest, aga palju harjutamist on kui pidamist peab varbaga hoidma. Peale selle kui ntx 3. juba peab, siis kiirendust tollega ju parem ja kui käiguvahetused piisavalt kiired, siis kiirendus ikkagi paraneb aeglasema ülekandega - eeldades ka et lastakse pikemalt kui pidamise saabumise kiirus. Korralik rehv alla, ja mured murtud. See 225 on rohkem 150hj masinatele rääkimata 195'st mis peaks enna spoolima hakkamist juba teisega tühja taguma juba korralike mikromootoritega.
Tann, jah, ka kaine peaga, võib 50 alas 2. käiguga trellide taha sattuda, ja korraliku masinaga polegi vaja rohkem kui mõni sekund sõita

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Eks peab erinevaid rehve proovima...Astrona kirjutas: Tann, jah, ka kaine peaga, võib 50 alas 2. käiguga trellide taha sattuda, ja korraliku masinaga polegi vaja rohkem kui mõni sekund sõita
Aga selle 2. käiguga oli nii, et maanteel võiks ka sellega mõnusa trahvi saada

Üldiselt pidamine pidamiseks, mulle ei meeldi meeeeletult pikad käigud. Oota spoolimist nagu jõule

[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Nii, uus sidur all, ja tundub et peab hästi 
Loodab, et kast kah vähem lekib nüüd...
Natuke peab harjuma nüüd umbes 2 korda raskema pedaaliga, aga saab hakkama.
Hea sõber tõi 1.2bar wastegate vedru ka prooviks
Nüüd tuleks kusagilt leida FPR, et pihustid otsa ei saaks...
Ja siis mingi seade tekitada...

Loodab, et kast kah vähem lekib nüüd...
Natuke peab harjuma nüüd umbes 2 korda raskema pedaaliga, aga saab hakkama.
Hea sõber tõi 1.2bar wastegate vedru ka prooviks

Nüüd tuleks kusagilt leida FPR, et pihustid otsa ei saaks...
Ja siis mingi seade tekitada...
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]