Fiat Coupe plus Turbo "Aigo"
väike vihje küll aga kardan et sa nii lihtsa asjaga ise hakkama ei saa, otsi üks led topi suvalisse pihusti pistikusse ja õieti kui starterit andes vilgub siis korras kui mitte siis hakka el süsteemi lahkama, aga kui vilgub ja surve on olemas ja ei käi siis hakka mõtlema pihustite vahetuse peale. muidugi lauslollus on paak tilgatuks sõita, eriti miljon aasta vanuse saastaga 

2,0
ei tea kõik diagnosti mehed saadavad pikalt, et pole ei tarkvara ega ka kaablit selle jaoks, mine esindusse. ÄÄm Mis te arvate kus on fiati esindus? Lätis Riia küljeall.wilson kirjutas:lihtsam pole diagnost ära teha kui siin ma ei tea mis ulme vigu külge mõelda ?
aga fiatil on hall anduri ning RPM/TDC anduri järgi süütemäng.
hmm kas mitte TDC pole sama mis ÜSS?? kui jah siis on mu fiatikesel midagi mäda küll, sest TDC anduri koht ja ÜSS ei lähe kokku omavahel, kuigi on ülemine surnud seis

Säde on, pihustid löövad, lubab, aga käima ei lähe?
Suuremat turbot vaja
Ei tea faiti triggeri värki aga, märk ongi tavaliselt n kraadi enne üss (n = 50-150kraadi). kui sa seda muutnud pole, siis võiks ju ok olla ja unusta see ära.
Mis bena-surve on? Tundub, et sul ei tule kütust peale! Pihusta enne käivitamist pudeliga 1-2 sahmakat sisselaskesse - ja käivitub, aga sureb kohe välja. Vea pumbale otse toide peale. Ja kui ei aita, vaheta pump.
Klapidkõverad?
Isegi kahe pütiga ei käi? Proovi teisi küünlajuhtmed - wastedsparkiga 1 katkine juhe võib 2 pütti rivist välja lüüa.
Vaata nukimärgid üle.
Ja lõpuks paned küünlajuhtmed õigete küünalde peale.
Suuremat turbot vaja

Ei tea faiti triggeri värki aga, märk ongi tavaliselt n kraadi enne üss (n = 50-150kraadi). kui sa seda muutnud pole, siis võiks ju ok olla ja unusta see ära.
Mis bena-surve on? Tundub, et sul ei tule kütust peale! Pihusta enne käivitamist pudeliga 1-2 sahmakat sisselaskesse - ja käivitub, aga sureb kohe välja. Vea pumbale otse toide peale. Ja kui ei aita, vaheta pump.
Klapidkõverad?
Isegi kahe pütiga ei käi? Proovi teisi küünlajuhtmed - wastedsparkiga 1 katkine juhe võib 2 pütti rivist välja lüüa.
Vaata nukimärgid üle.
Ja lõpuks paned küünlajuhtmed õigete küünalde peale.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
karta on, et viga leitud. Kruvisin aju maha ja kaane maha ning ühe kivi ümbert on lakk ära sulanud või koordunud ja osad selle kivi jalad tunduvad kuidagi imelikud ja lahtised.
muidu kõik eelnev mis astrona pakkus on tehtud tänase päeva jooksul juba korra ja mis oli ennem tehtud on ka üle tehtud. TDC andur on nii umbes 5-10 kraadi enne õiget TDC seisu. Asi sai siis alguse sellest, et kui lasin õhu ja bensiini segu kompressoriga(nö. õlituspritsiga) sisselaskesse siis hakkas käima lahtise segusiibriga @ 900 RPM ja ei tõusnud pöörded. Võtsin pihustite pistiku lahti ja ennäe imet 2 klemmi saavad 12v voolu peale aga need ülejäänd 4 milles peaks liikuma 5v annab ühes vaid 0,4v välja teised andsid 0,0... kohti. Kruvisin siis ajukese maha, et vaadata mis seal head leidub, avastasin, et seda aju on varemgi lahti kisutud peale tehast ning ühe kiibi ümbert on lakk koordunud või sulanud ja kiibi jalad kas on lahti sulanud või siis ei peagi olema kinni keevitatud, kuid seda ma 100% ei tea ju seega hetkel jääb lotuseks, et sebida teine ECU ja proovida kui käivitub siis oma ECU remonti viia kuhugi.
Kui keegi pakub kiirelt laenuks IAW 4WF Magneti Marelli ECU't siis andke teada.(BTW Autol pole originaal aju enam kuna auto on esmarega näinud 10/95 aga ECU toodetud 12/95.)
muidu kõik eelnev mis astrona pakkus on tehtud tänase päeva jooksul juba korra ja mis oli ennem tehtud on ka üle tehtud. TDC andur on nii umbes 5-10 kraadi enne õiget TDC seisu. Asi sai siis alguse sellest, et kui lasin õhu ja bensiini segu kompressoriga(nö. õlituspritsiga) sisselaskesse siis hakkas käima lahtise segusiibriga @ 900 RPM ja ei tõusnud pöörded. Võtsin pihustite pistiku lahti ja ennäe imet 2 klemmi saavad 12v voolu peale aga need ülejäänd 4 milles peaks liikuma 5v annab ühes vaid 0,4v välja teised andsid 0,0... kohti. Kruvisin siis ajukese maha, et vaadata mis seal head leidub, avastasin, et seda aju on varemgi lahti kisutud peale tehast ning ühe kiibi ümbert on lakk koordunud või sulanud ja kiibi jalad kas on lahti sulanud või siis ei peagi olema kinni keevitatud, kuid seda ma 100% ei tea ju seega hetkel jääb lotuseks, et sebida teine ECU ja proovida kui käivitub siis oma ECU remonti viia kuhugi.
Kui keegi pakub kiirelt laenuks IAW 4WF Magneti Marelli ECU't siis andke teada.(BTW Autol pole originaal aju enam kuna auto on esmarega näinud 10/95 aga ECU toodetud 12/95.)