süvene teemasse mitte ära loe viimast posti. sel ongi originaal küünlad peal.
vedades läheb ta 1 silindriga käima teised ei tööta. kahjuks strobo ka katki ja ei saa selle järgi päris süüddet paika panna.
EDIT: sel coupe'l on pensupumbale lüliti vahele pandud, sellega tagumine tuhatoos ka ära rikutud muidugi ja kui pumba välja lülitan lõpetab plödisemise ka ära. seega pihustid viimane võimalus, või tõesti lihtsalt keeras ära.
ja lisaks sellele kes teab mis klimpe seal põhjas veel ujumas oli, kunagi oli juhus ühe Audiga millel peale paagi tühjaks saamist ja uuesti tankimist sai masinaga sõita ca 100m ja siis suri välja 10min seismist ja sama tsenaaruim, kütusetorustikus sõitis paagi põhjast mingi klimp ringi, õigesse kohta jõudes ummistas ära, niisama kontrollides oli aga kütuserõhk olemas.
Madis Toyota Celica ST185 & ST205 Gt-Fourid & SW22 MR2 Turbo (lhd)
jah polegi siia kirjutanud, et kõtusetorustik on pumbast mootorini puhtaks puhutud, kuna see stsenaarium käis ka peast läbi, siis kohe kütuselatil voolik maha ja pumbal voolik küljest ja filter ka uus vahele, puhkusin pumbast filtrini kuivaks ja filtrist mootorini kõik läbi. kui aus olla siis tuli vähe rohekat kütust küll, kuid peale seda tuleb puhast bensiini. Sel kurjamil on kütusepump ka ajareleega mitte survereleega kurjam. võtad kütuselatil pealevoolu maha siis pump pumpab mingi aeg ja sisi lülitab relee ta välja.
Aigo kirjutas:jah polegi siia kirjutanud, et kõtusetorustik on pumbast mootorini puhtaks puhutud, kuna see stsenaarium käis ka peast läbi, siis kohe kütuselatil voolik maha ja pumbal voolik küljest ja filter ka uus vahele, puhkusin pumbast filtrini kuivaks ja filtrist mootorini kõik läbi. kui aus olla siis tuli vähe rohekat kütust küll, kuid peale seda tuleb puhast bensiini. Sel kurjamil on kütusepump ka ajareleega mitte survereleega kurjam. võtad kütuselatil pealevoolu maha siis pump pumpab mingi aeg ja sisi lülitab relee ta välja.
Jep, sest pole millegiga mõõta. Kütuse kohta niipalju, et selle iidvana kütusega auto käis, aga peale selle kui see otsa sai ja uuesti sai tangitud ei toimi enam. Pole ka plekist paak, et seismisest praht tekiks, ainus võimalus veel vaid et pump ei jõua vett välja lüüa, kuid muidu kõtus on ilus puhas mis mootorini jõuab. Sees statoili 98E
niisiis kui ikka paar autot on kodus olnud leiab nii mõndagi garaažis vedelemas nimelt siis sai mõõdetud kütuserõhk. Rõhuks näitas kell 5 bar. Pihusteid kuidas maha saab? Plokikaan maha vist ainult ju? ning Ragnar ja Arne ehk kommenteerite vähe rihma osa? Mina panin rihma peale: 1 silinder ÜSS ja nukarattad märkidesse. Või sel mingi muu paigutus? Sest väimalused on vaid pihustid või siis, et ikkagi olen rihma valesti pannud, kuigi auto käis enne.
kütuserõhu kell autobahni oma ja max 5bar ja selle lõi põhja, ok ei anna pead, et see 100% õige on, kuid nii kell näitas jah ilma, et mootor käiks. Mõtlesin jah, et pihusteid kätte saada tuleb kollektor maha saada, aga selleks vaja kaan maha saada, et neid klambreid lahti jebida paras porno.
EDIT: uksega see jama, et on ikka veel maksmata ja tahan enne autot korda saada. Kartuses, et tuleb veel juppe osta