zoom1 kirjutas:Kes sulle ütles et 0,45 mm vahed külmalt? Ilmselgelt liiga palju, kui veel soojenedes vahed suurenevad.

Ei leia enam originaal dokumenti, aga siin lingi all on sealt tehtud copy-paste.
http://forum.nissanexa.com/archive/inde ... -6319.html
RB20
http://www.tomei-p.co.jp/_2003web-catal ... _RB20.html
Z32 0.45 0.38
http://www.ooparts-international.co.jp/ ... index.html
EDIT: Leidsin 2010 kataloogi... Hmm minu teada kuulutasid nad üldse 2009, et lõpetati CA nukkide tootmine, hinnad lasti alla jms...
CA18 0.45 0.38
lk 3
http://www.tomei-p.co.jp/manuals/pdf/ca ... ations.pdf
Aga võibolla on neil see ligi-meelitamise sujuv rämp tehtud 0.0-0.8mm ja väiksema vahega, lükkaks klapi lihtsalt natuke pikemaks ajaks praokile, enne korraliku avamist. Ja see, et väiksema vahega saab 3-5% kogu ulatuses rohkem klapitõusu, ei kompenseeri näiteks seda, et üldiselt on kõrgel pöördel TIP juba kõrge ja ülekatte ajal tuleb lihtsalt rohkem heitgaase värskesse segusse... Samas ülekatet saab ju dochil regullida - selle võrra keeraks nukke natuke rohkem laiali.
Ja üldsegi on mul variant kasutada 264mehh nuki asemel 256hüdro nukki, kaob klapivahe probleem ja need on ka juba tehases "paika keeratud"... Tuleks vaid tõukurid ära puhastada, need hüdrokad muidu kolisevad tihtipeale rohkem kui suure vahega meh-tõukurid. Powerband on 256 nukil aga antud ...6250, mis on tiba vähe. Aga nuh, krt mõõdan enne TIP'i ära, võibolla see ei soovita 2bariga niikuinii üle 7000 lasta, siis hea, kui spoolile kaasa-aitavad nukid peal. Ja kui jõudu vähe võib ju 5-6000rpm vahele boosti juurde keerata
Krt, ei viitsi ise katsetama kah hakata, eks panen selle moto veel hüdrokatega ja kui teise mootorisse 270nukki hakkab panema, eks siis paneb 0.1mm külmalt 0.2mm soojalt ja vaatab mis saab.
Seda kah, et kas võib õige jutt olla, et kuni 8000 on hüdrokad ok, aga sealt edasi oleks vaja alles meh tõukureid?
Lihtsalt jäigemaid vedrusid vaja, et 7500 peal klapid ujuma ei hakkaks?