BMW e36 325i

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
uzzac
Postitusi: 168
Liitunud: 30.10.2008 15:29
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas uzzac »

kuidagi rikkavõitu see segu? vabalthingaval oleme üritanud ikka 0,84 hoida
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Vabalthingav ja turboauto tahavad totaalselt erinevat segu täiskoormusel.

Ja Kaspar, väike vihje: 0.84 on liiga rikas vabalthingava jaoks :)
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

uzzac kirjutas:kuidagi rikkavõitu see segu? vabalthingaval oleme üritanud ikka 0,84 hoida
10.5-11.0 on sutsu liiga rikas jah, isegi turbokale

0.84 = 12.3, mis on vabalthingava jaoks natuke rikas aga turboka jaoks vaaat et täitsa paras.
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Sry, natuke panin mööda.
Korraks viskas 0.72, aga üldiselt pendeldas 0.75 ja 0.79 vahel.
Kasutaja avatar
uzzac
Postitusi: 168
Liitunud: 30.10.2008 15:29
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas uzzac »

OT aga oleneb vabalthingavast :)
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Non-vanos kolvid. Pealt freesitud.
Pilt

Võrdlus vanosmootori kolviga.
Pilt


Plokilt, kust kolvid pärit, leidsin õlifiltri korpuse, millel olemas õlijahutustorude ühenduskohad. Näeb välja nagu s50 mootori oma, kuid on lõpuni töötlemata (avad, termostaadi pesa).
Tundub, et tehasest on mõningatele tava-bemmidele selliseid paigaldatud. Võibolla kasulik info, kui keegi oma m50-le õlijahutust plaanib.
Pilt

Pilt
mds
Postitusi: 9
Liitunud: 30.06.2007 21:00
Asukoht: Tln

Postitus Postitas mds »

Ehk siis pre-vanos M50B25 mootorist võiks seda õlifiltri korpust otsida? Kas kasutad ka õlijahutusradikat? OEM lahendusena peaks sobima TDSi õliradikas
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Pre-vanos jah.
Endal õlijahutust veel ei ole, kuid selle jupi abil loodetavasti varsti on.
Radikas tuleb 325td pealt (m3-l sama radikas).
Kasutaja avatar
Raimo
Postitusi: 160
Liitunud: 13.04.2006 19:04

Postitus Postitas Raimo »

Selline peaks olema kõikidel non-vanos M50 mootoritel. Tasub tähele panna, et M3-l on seal termostaat ka.
BMW E30 M3 343hj | Hestec EMS, 3" exhaust, Brembo big brakes, Powerflex etc
BMW E46 V8 - under construction
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

Raimo kirjutas:Selline peaks olema kõikidel non-vanos M50 mootoritel
pole küll eriti ühtegi nonvanost sellisega näinud.
- KKD Motorsport - EstPerformance -
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

ma täna just vaatasin enda oma sellise pilguga natuke....

Ka ei täheldanud neid väljavõtte... (ühes augus vist küll istub õlirõhu andur ja see on kõigil???)
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Mootor on nüüd lõpuks kokku laotud ja masin liigub jälle.
Paarsada kilomeetrit läbitud ja siiani püsib veel koos.
Sõita on hea üle pika aja, eriti kui harjunud 66kw ökopillidega ringi põristama.

Rõhk on sätitud 1bar, kuid piiraja juures tõuseb 1,2 peale. Väiksemaks lihtsalt ei saa :).
Ilmselt on wg-ni viivad torud liialt peened ja järsu nurga all. Natuke ehk mõjutab ka see, et split-pulse eraldus ulatub wg klapini.
AndresZ
Postitusi: 273
Liitunud: 23.08.2007 12:56
Asukoht: Harjumaa, Kose
Kontakt:

Postitus Postitas AndresZ »

Kuis eile läks? Mis parim aeg ja kiirus :)
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost

Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Parim aeg: 13.107@179, 60ft 2.34
Parim kiirus: 13.148@184, 60ft 2.46
Parim 60ft: 2.12

Sidur lahutas halvasti ja seetõttu oli käiguvahetustega raskusi.
Eelmine parim sai siiski 0.4 sekundiga üle löödud :).
orurott
Postitusi: 13
Liitunud: 09.04.2008 19:41
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas orurott »

perfektse sõidu korral oleks ju 12 ära tulnud.. :P
Vasta