Fiat Coupe plus Turbo "Aigo"

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
Fronius
Postitusi: 73
Liitunud: 08.05.2009 19:41
Asukoht: rakvere

Postitus Postitas Fronius »

Aigo kirjutas:et nagu mis on algajate vastu jälle?

Tead tõsiselt hakkab pinda käima, senimaani kõik vajalikud nõuanded ja asjad siit saanud ja nüüd tuleb ja kirjutab üks tola SR foorumi juttu mis mõttega nagu?

Kui tahad sellist juttu kirjutada kirjuta SR foorumis, mina palusin täiesti viisakalt abi, mida ma ka lootsin saada.
olen sinuga sama meelt.Sain ka nii,et sitt suitses aga ei ole hullu vigadest õppitakse. MIHKEL sulle niipalju mine loe enda esimest teemat ja,siis võrdle minuomaga suht sarnased vead.Nii,et siit omad järeldused!!!!
ME KEEGI EI OLE SÜNDIND KEENIUSED :)
koik autod kiiremaks
opel vectra 2.0 8v (turbo)
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jans »

Mis loomad need keeniused on?
Fronius
Postitusi: 73
Liitunud: 08.05.2009 19:41
Asukoht: rakvere

Postitus Postitas Fronius »

jans kirjutas:Mis loomad need keeniused on?
hea küll GEENIUS aga põhimõte jääb samaks
koik autod kiiremaks
opel vectra 2.0 8v (turbo)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Siis kui mina alustasin oli see foorum veel väga väike ja infot vähe.
Üldiselt ma üritan ikka enne raamatute ja interneti abiga endale asjad selgeks teha ja alles siis tulen siit nö. algtõdesid küsima, mida tegelikult kõik raamatud täis on.

Kahjuks Eestis on väga palju remondimehi, kes küünlajuhtmeid ja muid juhtmeid vaid pildi pealt oskavad külge panna, kuna asjast sisuliselt absoluutselt aru ei saa ja oskavad vaid muttreid keerata.

Esiteks algtõeks wasted spark puhul süüdatakse küünlaid paari kaupa 4 sil. mootori puhul.
Kui süütejärjekord on 1-3-4-2 siis järelikult paaris on 1-4 ning 3-2.
Kui sa ei tea kummal pool on coilpackil esimene silinder, siis üritad selle näiteks juhtme pikkuste kaudu selgeks teha või kasutad katse eksitus meetodit.
Juhtmed saavad vaid 2-te moodi peale käia, emba kumba pidi paaris. Ühes variandis mootor lihtsalt ei tööta.
Kas on siis tõesti asi nii keeruline?

Ja kuna te kahekesi siin juba sõna võtsite, siis palun lugege oma postitused alati vähemalt kolm korda läbi ning üritage elementaarsed kirjavead ära parandada!!!
Kohati on postitused selline pudikeel, nagu 14 aastane oleks need kirjutanud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

Siis võib teema kustutada, auto edeneb edasi, kuid liigapalju OT´t on teemas. Teen uue teema, kui auto on valmis või areneb veel edasi.


Lihtsalt lootsin, et saan õppida teiste juhendamise läbi või teiste vigadest, kuid siin on suhtumine, et enne kui teema teed loe kõik raamatud läbi kus vähegi uto kohta midagi kirjas. Küsisin seda, kuna ei ole elusees kokku puutunud wasted spark süsteemiga, süütejärjekorda teadsin isegi, kuid lihtsalt lootsin, et saan abi teistelt kes on kokku puutunud sellega ning õppida targematelt.

Tänud tähelepanu eest seniks kui auto valmib siis.
Pilt
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ma üritasin oma postiga viidata selele, et vähemalt üritage korrakski googlisse sisestada oma märksõna milla kohta abi/infot otsite.
Vastus võib kordades kiiremini saabuda, kui siin foorumis vastust oodates.

Imelik, et soovituste jagamise peale kohe kõrri karatakse ja sõimatakse, et kõike kuldkandikul ette ei tassita.

Kes veel tähele pole pannud, siis selles foorumis pettunud inimesi on hetkel väga vähe ja need kes pettunud on, on kõik millegi pärast väga sarnase jutu ja ellu suhtumisega.

Jahtuge nüüd veidi maha ja elu läheb edasi.
Ei pea kohe ummisjalu teemat sulgema ja kustutama hakkama.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

Aga enamus sellest teemast on ju OT. küll kirjavahemärkide pärast kirutud jne. Saan jah aru, et mu kiiresti kirjutatud kiri ei ole just kõige parmini loetav, kuna ei ole pidanud kinni kirjavahemärkidest, kuid no kui mitu lehte on selle kohta nutmist, siis mis mõtet on avatuna pidada 8 lehelist teemat, kui sellest on 7 lehte lihtsalt mingit virisemist millegi üle.
Pilt
arne13
Postitusi: 220
Liitunud: 28.04.2009 15:26
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas arne13 »

Mihklil on tõesti õigus!! Ega mingit adekvaatset vastust ei saa tullagi, kui pead kirjavahetust just kui 13 a. poisikesega! Võiks tõesti enne oma posti läbi lugeda, enne kui postitad midagi!
Peace!
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

Või kui ei viitsi korralikult kirjutada,
pead vähemalt teisi Coupe mehi jõu ja kiirusega kõvasti ületama. 8)

Selline remonditeema on kergelt kahtlane siin foorumis muidu.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Loll saab kirikus ka peksa.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Suletud