K:oleks nõu tervis!
K:oleks nõu tervis!
Mul 200sx-il mingi kala küljes,aga mul endal mõistus otsas.Külmalt töötab ilusti,aga kui soojaks läheb hakkab tühikäigul vahele jätma.Heitgaasid on paigast ära ja küttesegu on ropult rikkas ning joob ka nagu loom.Heitgaaside mõõtja oli küljes ja kui auto ühtlaselt töötas olid kõik näidud natuke üle normi,aga kui mootor vahele jättis,siis viskas näidud 20x üle normi ning,siis hakkasid vaikselt normi lähedale tagasi minema.Mis võiks sellist asja põhjustada?Küünlad on uued,cop-id ok,lamda ok,afm ok,sisselaske kollektori tihend vahetatud.Kas Cas ei saa sellist asja teha?Mõnede andurite pistikud olid oksüdeerunud,aga need puhastasin ära ja midagi ei muutunud.
Kui süütesüsteemi tõttu vahele jätab, siis ei tohiks vist co näit kõrgeks minna, ainult ch vist.
Kui külmalt on igast asendist korras, siis soovitan vaadata temp anduri ühendust ja mõõta ta takistust soojast peast. Need peaks suht std andurid olema ehk 2K @ 20C ja 200 oomi 80c peal. Veel parem kui mõõdad seda takistust otse aju juhtmestiku pistikust.
Osad halvad ühendused tulevad kah välja alles sooja mootoriga... Puhasta kõik pritsungi klemmid.
Kui külmalt on igast asendist korras, siis soovitan vaadata temp anduri ühendust ja mõõta ta takistust soojast peast. Need peaks suht std andurid olema ehk 2K @ 20C ja 200 oomi 80c peal. Veel parem kui mõõdad seda takistust otse aju juhtmestiku pistikust.
Osad halvad ühendused tulevad kah välja alles sooja mootoriga... Puhasta kõik pritsungi klemmid.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Cop-id kontrollisin nii,et mõõtsin ära primaar ja sekundaar mähiste takistused (kõigil olid korras) ja üle nad ka ei löö,sest kummist otsad on korralikud ja igaks juhuks lakkisin nad kolm korda üle ka.
Täna võtsin Cas-i küljest ära,see nukkvõlli küljes olev ots oli terve.Kontrollisin stroboga süüdet ja see oli paigast ära.Nüüd pean kontrollima,kas midagi on paremaks läinud.
Täna võtsin Cas-i küljest ära,see nukkvõlli küljes olev ots oli terve.Kontrollisin stroboga süüdet ja see oli paigast ära.Nüüd pean kontrollima,kas midagi on paremaks läinud.
See nukkvõlli poolkuu on seal lihtsalt selleks, et CAS'i nuut valesse hambasse ei läheks. Aga tüüpviga on see, et nuut kulub ära (enamasti anduri poolelt).stif kirjutas:Cop-id kontrollisin nii,et mõõtsin ära primaar ja sekundaar mähiste takistused (kõigil olid korras) ja üle nad ka ei löö,sest kummist otsad on korralikud ja igaks juhuks lakkisin nad kolm korda üle ka.
Täna võtsin Cas-i küljest ära,see nukkvõlli küljes olev ots oli terve.Kontrollisin stroboga süüdet ja see oli paigast ära.Nüüd pean kontrollima,kas midagi on paremaks läinud.
Staatilise baasnurga võid ju paikka keerata aga kui cas'i nuut loksub 0.2mm siis süüde kõigub 5-6kraadi. Ma panin igaksjuhuks fooliumit vahele

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mingi imelik kala on temperatuuri anduriga.Mõõtsin anduri takistust külma ja sooja mootoriga,see oli ok.Mõõtsin ära juhtmed anduri küljest ECU-sse need olid korras.Proovisin mõõta anduri takistust ECU pistikust,aga mingit takistust polnud.Proovisin mõõta otse anduri pistiku tagant ja polnud ka midagi.Pistik on korras ja ühendus on ok.Ma ei saa aru miks siis takistust ei näita kui pistik anduri küljes on?
Siin on mingi skeem ka:
http://www.impactblue.org/content/displ ... ng_diagram
Siin on mingi skeem ka:
http://www.impactblue.org/content/displ ... ng_diagram
Takistust polnud = 0 oomi nagu lühis?Proovisin mõõta anduri takistust ECU pistikust,aga mingit takistust polnud. Proovisin mõõta otse anduri pistiku tagant ja polnud ka midagi.
Anduripistiku tagant? Mismoodi täpsemalt?
Mõõtsin kindlasti õige massi juhtme vahelt?
Kas seal polnud mitte nii, et ajju tuleb mass, mis läheb ajust anduritesse kui aju on küljes?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Testri näit ei muutunud.Ma mõtlesin anduri pistikut ja ma mõõtsin otse selle tagant ka kui pistik anduri küljes oli,siis ka näit ei muutunud.
Takistust ECU pistiku klemmidelt mõõtsin,siis kui pistik oli ECU küljest lahti (kui pistik küljes on ecu-l,siis võib ecu läbi kärsata).
Klemmid ecu pistikus olid kindlasti õiged,sest ennem kui hakkasin sealt anduri takistust mõõtma kontrollisin eraldi mõlemad juhtmed üle (mõõtsin mõlema juhtme takistused ära ecu pistiku ja anduri pistiku vahel).
Takistust ECU pistiku klemmidelt mõõtsin,siis kui pistik oli ECU küljest lahti (kui pistik küljes on ecu-l,siis võib ecu läbi kärsata).
Klemmid ecu pistikus olid kindlasti õiged,sest ennem kui hakkasin sealt anduri takistust mõõtma kontrollisin eraldi mõlemad juhtmed üle (mõõtsin mõlema juhtme takistused ära ecu pistiku ja anduri pistiku vahel).