2.6 dual ram 110kW või 3.0 dual ram 150kW
2.6 dual ram 110kW või 3.0 dual ram 150kW
kumba mootorit oleks lihtsam turbotada ja kumb mootor peab paremini vastu
PS: tegu on opel senatori mootoriga
PS: tegu on opel senatori mootoriga
Re: 2.6 dual ram 110kW või 3.0 dual ram 150kW
Vabandan ja ootan soovitusi et kuidas teemat arendada vms mis andmeid vaja jneSiimu kirjutas:kumba mootorit oleks lihtsam turbotada ja kumb mootor peab paremini vastu
PS: tegu on opel senatori mootoriga
Auto senator b 92a. 110kW dual ram (surveastmeid assju eiteah kahjuks)
Ise valiksin puhtalt töömahu järgi.
40kw vabalthingavana vahet võib arvestada 100+hp 1barise boosti all vahet
Kahjuks ei tunne neid opeleid nii hästi et oskaks 2,6se paremaid külgi välja tuua. Niipalju pisem ta imselt pole et kapoti all kohe ruumi rohkem oleks. Rohkem juttu ilmselt ennem ei tule kui tooriku ära ostad ja asi reaalsemaks kiskuma hakkab kui auto 24 kuulutuste lugemine. Turbotada saab kõike
40kw vabalthingavana vahet võib arvestada 100+hp 1barise boosti all vahet

Kahjuks ei tunne neid opeleid nii hästi et oskaks 2,6se paremaid külgi välja tuua. Niipalju pisem ta imselt pole et kapoti all kohe ruumi rohkem oleks. Rohkem juttu ilmselt ennem ei tule kui tooriku ära ostad ja asi reaalsemaks kiskuma hakkab kui auto 24 kuulutuste lugemine. Turbotada saab kõike

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Masin sai ele ära toodud, ja plaan on antud asjaga külg ees kulgema hakata!jeff01 kirjutas:Ise valiksin puhtalt töömahu järgi.
40kw vabalthingavana vahet võib arvestada 100+hp 1barise boosti all vahet![]()
Kahjuks ei tunne neid opeleid nii hästi et oskaks 2,6se paremaid külgi välja tuua. Niipalju pisem ta imselt pole et kapoti all kohe ruumi rohkem oleks. Rohkem juttu ilmselt ennem ei tule kui tooriku ära ostad ja asi reaalsemaks kiskuma hakkab kui auto 24 kuulutuste lugemine. Turbotada saab kõike
mootorid on pm yhe suurused nii et ruumi vahet ple!
http://www.senator-monza.de/?wM9QUSE1kJ ... TM9EkUBBVT
3.0 24V Rennwagen vabalthingavana 298 kw
Keegi saksa keele oskaja võiks sellest jutust kerge kokkuvõtte teha :
http://www.senator-monza.de/?wM9QUSE1kJ ... TM9EkUBBVT
3.0 24V Rennwagen vabalthingavana 298 kw

Keegi saksa keele oskaja võiks sellest jutust kerge kokkuvõtte teha :
http://www.senator-monza.de/?wM9QUSE1kJ ... TM9EkUBBVT
jap kuna ei saa ise hallig aruKaroK kirjutas:http://www.senator-monza.de/?wM9QUSE1kJ ... TM9EkUBBVT
3.0 24V Rennwagen vabalthingavana 298 kw
Keegi saksa keele oskaja võiks sellest jutust kerge kokkuvõtte teha :
http://www.senator-monza.de/?wM9QUSE1kJ ... TM9EkUBBVT
Sellest jutust kerget kokkuvõtet teha on keeruline, räägitakse lahti kuidas dual ram töötab ja siis sellest, miks 2,6ese dual ram süsteemi ei saa lihtsalt kolmesele mootorile visata ja loota, et nüüd sai hullult hea 3.0 dual ram. Ühesõnaga, hästi lihtsalt seletatuna, 2,6se dual ram süsteem on disainitud töötama just nende konkreetsete õhuhulkadega, mida suudab sealt läbi imeda 2,6ne mootor, kui neid õhukoguseid muuta (mida 3,0ne plokk kindlasti teeb), siis läheb kogu asi paigast ning terve setup on vaja uuesti paika häälestada suuremat õhukogust silmas pidades.
Selge t'nudK24 kirjutas:Sellest jutust kerget kokkuvõtet teha on keeruline, räägitakse lahti kuidas dual ram töötab ja siis sellest, miks 2,6ese dual ram süsteemi ei saa lihtsalt kolmesele mootorile visata ja loota, et nüüd sai hullult hea 3.0 dual ram. Ühesõnaga, hästi lihtsalt seletatuna, 2,6se dual ram süsteem on disainitud töötama just nende konkreetsete õhuhulkadega, mida suudab sealt läbi imeda 2,6ne mootor, kui neid õhukoguseid muuta (mida 3,0ne plokk kindlasti teeb), siis läheb kogu asi paigast ning terve setup on vaja uuesti paika häälestada suuremat õhukogust silmas pidades.
Seal on juttu vanast 130kw 3.0 mootorist, 150kw 3.0 on se juba niivõinaa peal.K24 kirjutas:Sellest jutust kerget kokkuvõtet teha on keeruline, räägitakse lahti kuidas dual ram töötab ja siis sellest, miks 2,6ese dual ram süsteemi ei saa lihtsalt kolmesele mootorile visata ja loota, et nüüd sai hullult hea 3.0 dual ram. Ühesõnaga, hästi lihtsalt seletatuna, 2,6se dual ram süsteem on disainitud töötama just nende konkreetsete õhuhulkadega, mida suudab sealt läbi imeda 2,6ne mootor, kui neid õhukoguseid muuta (mida 3,0ne plokk kindlasti teeb), siis läheb kogu asi paigast ning terve setup on vaja uuesti paika häälestada suuremat õhukogust silmas pidades.
Millegipärast on valikust välja jäänud 4.0 mootor, kuid se vist läheb teemaalgataja eelarvest välja.
4.0 ple saada nii lihtsalt ja 14900 euri maksta selle eest et somist antud mootoriga isend siia tuua, ja siis enda isetegemisega p*** keerata ei ole ka mõtet parem mingi odavam mootor võta, küll edaspidi jõuab,citizen kirjutas:Seal on juttu vanast 130kw 3.0 mootorist, 150kw 3.0 on se juba niivõinaa peal.K24 kirjutas:Sellest jutust kerget kokkuvõtet teha on keeruline, räägitakse lahti kuidas dual ram töötab ja siis sellest, miks 2,6ese dual ram süsteemi ei saa lihtsalt kolmesele mootorile visata ja loota, et nüüd sai hullult hea 3.0 dual ram. Ühesõnaga, hästi lihtsalt seletatuna, 2,6se dual ram süsteem on disainitud töötama just nende konkreetsete õhuhulkadega, mida suudab sealt läbi imeda 2,6ne mootor, kui neid õhukoguseid muuta (mida 3,0ne plokk kindlasti teeb), siis läheb kogu asi paigast ning terve setup on vaja uuesti paika häälestada suuremat õhukogust silmas pidades.
Millegipärast on valikust välja jäänud 4.0 mootor, kuid se vist läheb teemaalgataja eelarvest välja.
PS:siis oleks juba ju lihtsam omega lotuse mootor võtta
Tuttava tuttav alustas juba 3L turbotamis projekti. Hetkel kõik pulkadeks, ja läks surutiseraames nagu müüki, aga aktiivselt ei müüda.
Ei ole uurinud, aga usun, et 3.0'ile on rohkem saada siduri kitte jms
antud projekt on nii laiali, et custom kolvid+kepsud peaks olema inglismaal ühe tüübi käes, kes projekti alustas. Hinnaks küsis vist 20-25K, mis polegi väga palju 6 kepsu ja kolvi eest eriti kui 400-600hj soovitakse. Anna teada kui on huvi, siis uurin kas asjad on veel müügis.
Ma valiks kah kubatuuri järgi. 95% sinu projekti-staadiumis turbotamised jäävadki sinna maale. Põhi viga on see, et mõeldakse, et turbo maksab 2-3K ja mootori leiab kah 2-3K eest
Ja kui kaanetihend on ära tellitud, siis on raha otsas. Sul nagu sponsorid on taga?
Kas sul midagi on vähemalt olemas: pihustid, aju, turbo, WG, cooler, torud, kap remont mootor, kõvem sidur, kõvem kast jne jne jne?
Mis üldse plaanid? Säästuprojekti? 300hj on sulle ok, ja tahad "odavalt"?
Ei ole uurinud, aga usun, et 3.0'ile on rohkem saada siduri kitte jms
antud projekt on nii laiali, et custom kolvid+kepsud peaks olema inglismaal ühe tüübi käes, kes projekti alustas. Hinnaks küsis vist 20-25K, mis polegi väga palju 6 kepsu ja kolvi eest eriti kui 400-600hj soovitakse. Anna teada kui on huvi, siis uurin kas asjad on veel müügis.
Ma valiks kah kubatuuri järgi. 95% sinu projekti-staadiumis turbotamised jäävadki sinna maale. Põhi viga on see, et mõeldakse, et turbo maksab 2-3K ja mootori leiab kah 2-3K eest

Kas sul midagi on vähemalt olemas: pihustid, aju, turbo, WG, cooler, torud, kap remont mootor, kõvem sidur, kõvem kast jne jne jne?
Mis üldse plaanid? Säästuprojekti? 300hj on sulle ok, ja tahad "odavalt"?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET