Nonii, pole aega olnd eriti asjaga tegeleda, aga lõpuks sain salvestuse triggerist tühikäigul...
Signaal ühe sekundi lõikes......................... ja 0.1sek lõikes...

ja 0.015sek lõikes...
Salvestasin nii, et lasin varjestatud juhtme signaali helikaardi plussi (läbi 10K takisti, mille taga 1K-pot jookseb ka maasse) ja helikaardi massi ühendasin kollektori külge, kust võtab ka aju massi.
Tundub ebanormaalne, et signaal käib 5x sekundis üles alla 3-4x suurema amplituudiga kui hammaste enda amplituut. Ajus peab ikka korralik hi-pass filter olema, et see ei hakkaks segama.
Näiteks missing-tooth koht siin... võiks küll hooletu aju käes nägemata juba jääda... või mis..............Läbi hi-pass filtri näeb see välja selline....


Puuduvate hammaste koht on praktiliselt kadunud.
Selle juhtmega tuli signaal nõrk max volüüm tuli kuni 1%, kui kõik oli põhja keeratud. Kui poteka massist lahti võtan, peaks vist 10x valjema signaali saama.
Aga see selleks, tuleb 1 sõit ilma genekata teha, eks siis on näha, kas geneka kondeka puudumine on kurjajuur. Kel on head geneka kondekat, võib pakkuda!
Nagu ikka, isegi kui on aega autoga tegeleda, on alati tähtsamaid jamasid, näiteks vihmaga jooksid piibud vee alla isegi kui süütepoolide-pealne-kaas oli oma kohal, kuna tolle tihendid pekkis ja osad poldid pooleks - asi silikoniga peale ja skoobi teipisin ajutiselt kinni

- teibituuning. Siis tekkis peale süüte timmimist ja paari agressiivsemat kurvi deto-taoline tix koormuse all, mis ei kadunud ka peale vana süüte mäpi kasutuselevõttu ega ka peale värsket paagitäit neste98't - lähemal uurimisel selgus, et plokikaas veic tahmane ja turbo-kolle-vahelised 2 polti olid lõdvaks läind, millest ühe tikkpolt enam tagasi ei tahtnud minna...
Hooaeg hakkab vaikselt lõppema, aga ei hakka ju 5 seki pilliga kah lolli minema mängima 3-4seki pillide kõrvale

- lootus on, et enne talve saab ikka aja kirja, kuigi puhkus on lõppemas, ja siis veelgi vähem aega kalastada...