Boosti all jätab vahele - triggeri, süüte jms jamad

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Postitus Postitas IvarR »

Mihkel kirjutas: Muide RX8-al tuli see hääl koonsufiltrist mitte summutist! :-D
Täiesti uskumatu mis häält rootormootor filtri vahetusel tegema hakkab, originaalis on täielik vaikus.
Mõõdasõidud on nagu bike-i seljas :)
Mõtle sinna nüüd veel turbo ka otsa ja tead miks omale RX7 ostsin.

Kahju on vaadata kuidas sellist nussi nähakse. Tänan jumalat et mul pole ei klappe, kolbe, kepse, saalesid, hammasrihma, jagajat, nukkasid ja muud miljonit asja mis võib streikida :D

IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
booster
Postitusi: 205
Liitunud: 04.06.2005 19:37

Postitus Postitas booster »

kuidas lahenes? v laheneb???
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

IvarR kirjutas:[ Tänan jumalat et mul pole ei klappe, kolbe, kepse, saalesid, hammasrihma, jagajat, nukkasid ja muud miljonit asja mis võib streikida :D

IvarR
Ja kahjuks puudub vankelmootoril igasugune lisaks sinu poolt nimetatule ka pöördemoment ja minek madalatel pööretel.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Postitus Postitas IvarR »

Raceboy kirjutas:
IvarR kirjutas:[ Tänan jumalat et mul pole ei klappe, kolbe, kepse, saalesid, hammasrihma, jagajat, nukkasid ja muud miljonit asja mis võib streikida :D

IvarR
Ja kahjuks puudub vankelmootoril igasugune lisaks sinu poolt nimetatule ka pöördemoment ja minek madalatel pööretel.
Turbovankliga oled sõitnud? 2000pöörde juures on juba max.boost üleval ning kuni piirajani. Turborõhk ei kuku erinevalt kolbmootorile. Vankelmootor on ehitatud kõrgete pöörete jaoks ning HJ ning NM ei kuku enne piirajat.

IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

IvarR kirjutas:Vankelmootor on ehitatud kõrgete pöörete jaoks ning HJ ning NM ei kuku enne piirajat.
Natuke offtopic. Aga ju siis neil mingi probleem, et piiraja on pandud nii madalale, et ei saa nii palju võimsust kui hingamine seda võimaldaks.
Polegi jõudnud vahepeal siin töökõrvalt rohkem autoga tegeleda, kui see, et vedasin WB'kellast juhtme ka ajju - nüüd closed loop ja mingit sorti logimine "correction table"isse.
Sain nagu aju-diagnostikale kah ligi, seal näitas et kunagi on olnud rohkem kui 2-missing-tooth. Aga peale näitude nullimist "üle kala sõites" sinna erroreid ei tekkinud.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Postitus Postitas IvarR »

Astrona kirjutas:
IvarR kirjutas:Vankelmootor on ehitatud kõrgete pöörete jaoks ning HJ ning NM ei kuku enne piirajat.
Aga ju siis neil mingi probleem, et piiraja on pandud nii madalale, et ei saa nii palju võimsust kui hingamine seda võimaldaks.
Detonatsioonioht on selle nimi kuna kõrgel pöördel det. esinemisel lendavad apexid. Lennuki kütust kasutades lastakse ka 12-13k pöördeni.

Sry OT eest.

Loodan et saad auto jooksma. Jube pikalt on kalanud auto lihtsalt. Garaazikaaslasel oli mõned kuud iseenesest sarnane probleem Pulsar GTI-R-ga kuna küünla keraamikas oli vaevu nähtav viga. Samas sa oled küünlaid juba vahetanud.

IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

IvarR kirjutas:Loodan et saad auto jooksma. Jube pikalt on kalanud auto lihtsalt. Garaazikaaslasel oli mõned kuud iseenesest sarnane probleem Pulsar GTI-R-ga kuna küünla keraamikas oli vaevu nähtav viga. Samas sa oled küünlaid juba vahetanud. IvarR
Jah, süütesüsteemi vahetasin välja. Vanast jäi ainult aju ja süütevõimendi vahelised 2 juhet ja triggerimajandus, kui seda võib süütesüsteemi osaks lugeda.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Nonii, pole aega olnd eriti asjaga tegeleda, aga lõpuks sain salvestuse triggerist tühikäigul...
Signaal ühe sekundi lõikes......................... ja 0.1sek lõikes...
PiltPilt

ja 0.015sek lõikes...
Pilt

Salvestasin nii, et lasin varjestatud juhtme signaali helikaardi plussi (läbi 10K takisti, mille taga 1K-pot jookseb ka maasse) ja helikaardi massi ühendasin kollektori külge, kust võtab ka aju massi.

Tundub ebanormaalne, et signaal käib 5x sekundis üles alla 3-4x suurema amplituudiga kui hammaste enda amplituut. Ajus peab ikka korralik hi-pass filter olema, et see ei hakkaks segama.
Näiteks missing-tooth koht siin... võiks küll hooletu aju käes nägemata juba jääda... või mis..............Läbi hi-pass filtri näeb see välja selline....
PiltPilt
Puuduvate hammaste koht on praktiliselt kadunud. :?
Selle juhtmega tuli signaal nõrk max volüüm tuli kuni 1%, kui kõik oli põhja keeratud. Kui poteka massist lahti võtan, peaks vist 10x valjema signaali saama.
Aga see selleks, tuleb 1 sõit ilma genekata teha, eks siis on näha, kas geneka kondeka puudumine on kurjajuur. Kel on head geneka kondekat, võib pakkuda!
Nagu ikka, isegi kui on aega autoga tegeleda, on alati tähtsamaid jamasid, näiteks vihmaga jooksid piibud vee alla isegi kui süütepoolide-pealne-kaas oli oma kohal, kuna tolle tihendid pekkis ja osad poldid pooleks - asi silikoniga peale ja skoobi teipisin ajutiselt kinni :) - teibituuning. Siis tekkis peale süüte timmimist ja paari agressiivsemat kurvi deto-taoline tix koormuse all, mis ei kadunud ka peale vana süüte mäpi kasutuselevõttu ega ka peale värsket paagitäit neste98't - lähemal uurimisel selgus, et plokikaas veic tahmane ja turbo-kolle-vahelised 2 polti olid lõdvaks läind, millest ühe tikkpolt enam tagasi ei tahtnud minna...
Hooaeg hakkab vaikselt lõppema, aga ei hakka ju 5 seki pilliga kah lolli minema mängima 3-4seki pillide kõrvale :) - lootus on, et enne talve saab ikka aja kirja, kuigi puhkus on lõppemas, ja siis veelgi vähem aega kalastada...
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Mingi asi on resonantsi läinud. Selline kõrgel sagedusel genereerimine on analoogahelates tavaline nähtus. Või on viga su mõõtmiseks kasutatud lahenduses. "Päris" ossi pole millega vaadata?
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

taxu kirjutas:Mingi asi on resonantsi läinud. Selline kõrgel sagedusel genereerimine on analoogahelates tavaline nähtus. Või on viga su mõõtmiseks kasutatud lahenduses. "Päris" ossi pole millega vaadata?
Päris ossid maksavad... aga kas sul on äkki laenata? Põhimõtteliselt on mul 220v kah autos olemas.

10Hz müra on 3-4x valjem kui signaal ja siis on seal veel silmaga eristatav 500Hz müra <50% ampiltuut vs signaal.
Pihustid löövad seal 10Hz vahemikus ja genekas peaks olema 100hz...1khz.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Oss mul muidu olemas küll ja pmst saaks ka laenata.
Endal tekkis veel see mõte, et räägi sul tegemist magnetanduriga? Kui suur on ratta ja anduri vaheline pilu? See peab olema võimalikult väike, kuna anduris indutseeritav emj sõltub sellest ruutvõrdeliselt. Kunagi lõhkusin oma originaalandurit, seal oli vaheks u. 0,1mm. Näiteks 1mm vahega tuleks siis 100 korda nõrgem signaal. Ja see võibki viga olla et lihtsalt signaal liiga nõrk ja müra käib seepärast üle.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

MS-i manual soovitab näiteks 0.75mm kuni 1.0mm vahele.
Ka BMW mootoritel peaks tehase andur seal 1mm kandis olema.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

see peaks olema boschi VR andur - ratas ise on suht peene 6mm vms. Algul oli vahe 1mm vms ja proovisin ka 0.7mm kui õigesti mäletan, aga sellest üksi igastahes abi polnud. Ma seda vahe regullida otseselt ei saagi - ainult seda plekikronsat olen natuke painutanud. Eks panen ta nii lähedale kui võimalik.
Mihkel, kas mõned ajud on sul kurjaks saanud kui andur liiga lähedal? Või hakkab ta siis juba nägema augupõhjasid kah aukudena või anduri südamik läheb "tööpiirkonnast välja"?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Muid kogemusi meil Mihkliga vist pole anduri kauguse seisukohalt, kui ~2mm peal hakkas Mihkli autol jebima ja 0.6mm peal oli üsna hea?

Minu turbolestal on täiesti stokk teema, silma järgi üle 1mm kindlasti.
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

No mul 0.8mm peal juras MS, ühe koha peal oli auk.
Tegelt oli vahepeal ka lugemise elektroonikat palju ringi tehtud.
Lisaks paigaldasin signaali otsale 4.7k ohm takisit arvates, et probleem on liigses amplituudis.
See tegi asja veidi paremaks alt otsast aga auk siiski jäi.
Siis proovisin ~1.8mm peal, sellega viga ei kadunud aga alt otsa augud tulid tagasi osaliselt.
Lõpuks panin anduri 0.6mm kaugusele ja kõik paistab toimivat nii nagu peab, ptüi-ptüi-ptüi.

Aga see jääb veidi segaseks, et kartes liiga tugevat signaali amplituuti Bosch sensoril panin taki
samas liigutasin anduri lähemale, mis peaks ju amplituuti veel suurendama aga viga kadus ära.
Takisti jäi ka alles, peaks ju suht null punktis tagasi olema.
Tõesti liiga tugev müra ehk selgitaks seda.

Et mõõta MS-i plaadil toimuvat oleks vaja 2 kanaliga ossi, et saaks vr sisendit ja väljundit võrrelda.
Samas peaks see raibe päris kiire olema. Ühesõnaga mitte kõige soodsam tehnika.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta