

Video ka, mis sõbra Jyrki filmitud:
http://zim.pl/iso.wmv
See muutub olenevalt koormusest (seeläbi ka turborõhust), temperatuurist ja paljudest muudest asjades. Kompenseerida on seda võimalik vaid osaliselt. Kahjuks.Audiophile kirjutas:Peep, kas sa tead kas see rihma venimine on tal teatud pöörete juures samasugune ehk siis ta kas venib + vöi siis miinuskraadile, mitte kord yhte ja siis teisele poole. Sommidel on supersaloon corolla millel 16 valve kone ja seda suudeti probleemideta 9500+ rev'da, Norra reisil sirvisin yhte ajakirja kus oli 3.0 951 seal ka oli hall sensor paigaldatud samasse kohta... kus minull ehk siis nuka juurde..
Terv
Markus
Tegelikult korralikel võidusõidumootoritel polegi jagajat vaid on coil-pack'idega süüderookie kirjutas:
Samal põhjusel on korralikel võidusõidumootoritel võetud jagaja vedu väntvõllilt, mitte nukalt.