
Nissan 300zx Viljar
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Kahju tõesti, kuid see oli kehvast olukorrast parim, sest Tartu rada oli libe ja seal katkestada pole nii hull, kui Haapsalus
Meie õnneks hakkas sadama ja punktiseis Ilmarsiga jäi ikka suht võrdseks.
Meie värskelt remonditud Turbo võll murdus pooleks ja tunne salongis oli, et mõni lõdvik purunes.
Loodan, et Soome turbospetsialistid on mõistvad ja asi laheneb garantii korras, sest me pole turbot jõudnud koormatagi.
Finaalideks tegime auto igaksjuhuks vabalthingavaks, kuid seda proovida polnud võimalust, sest vihma hakkas sadama.
Meie õnneks hakkas sadama ja punktiseis Ilmarsiga jäi ikka suht võrdseks.
Meie värskelt remonditud Turbo võll murdus pooleks ja tunne salongis oli, et mõni lõdvik purunes.
Loodan, et Soome turbospetsialistid on mõistvad ja asi laheneb garantii korras, sest me pole turbot jõudnud koormatagi.
Finaalideks tegime auto igaksjuhuks vabalthingavaks, kuid seda proovida polnud võimalust, sest vihma hakkas sadama.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Hetkel siis käivad turbo otsingud, mis võiks ju lihtne ülessanne olla, kuid kui tahad kiiresti sõita, siis tuleb hoolega valida.
Plaan siis panna võimalikult sarnane, nagu oli Turboneticsi Y2K T88, sest see toimis hästi, kuid oli liialt kallis, et uuesti soetada.
Võibolla lähme Garrett GT4718 peale üle, mis on märksa mõistlikuma hinnaga.
Fännidele rõõmuks on auto Haapsalus rajal ja püüdmas plaanipärast EMV võitu.
Plaan siis panna võimalikult sarnane, nagu oli Turboneticsi Y2K T88, sest see toimis hästi, kuid oli liialt kallis, et uuesti soetada.
Võibolla lähme Garrett GT4718 peale üle, mis on märksa mõistlikuma hinnaga.
Fännidele rõõmuks on auto Haapsalus rajal ja püüdmas plaanipärast EMV võitu.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
garantiid kahjuks sellisel remonditud turbol ei olnud

Pole aimugi, sest see mootor on loodud ülelaadimise tarvis, kuid pakun, et umbes 250hp äkkilugesin et tartus tegite ta olude sunnil vabalthingavaks.
palju jõudu siis u on?

www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Oled sa rääkinud sellest uuest turbo asjast ka Timo Lehtimäkiga? Kas temal miskit pakkuda head ei ole? Minu teada maksis mingi 1000hp turbo 1000 eur-i. Või ole need turbod nii usaldusväärsed?
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost
Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost
Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Ma otsin turbot, mis puhub 1200 ja rohkem, ning Timo pakkus juba varem mulle custom turbot 2000eur
Arvan, et hetkel otsin uut ja garantiilist, et ei peaks hiljem jälle pead murdma.
Arvan, et hetkel otsin uut ja garantiilist, et ei peaks hiljem jälle pead murdma.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Minu soovitus oleks Holset HX60. Puhub kuni 0.95 kg/s, mis teeb tublisti üle 1000 hj, lisaks on Holsetil ülihea efektiivsus (78-79% efektiivsuse ala on lai).
Hind on soodne ja need turbod on mõeldud kestma miljoneid kilomeetreid.
Nad on küll tavaliste pukside peal, aga sinu auto peal pole võrreldes kuullaagritega küll mingit vahet spoolupis. Kaua läheb enivei kohapeal seistes ja sõites enam ei ole oluline, sest boost on juba üleval.
EDIT: Gt4718 puhub 132 lb/min, HX60 puhub 127 lb/min, ehk siis olematu vahe.
Hind on soodne ja need turbod on mõeldud kestma miljoneid kilomeetreid.
Nad on küll tavaliste pukside peal, aga sinu auto peal pole võrreldes kuullaagritega küll mingit vahet spoolupis. Kaua läheb enivei kohapeal seistes ja sõites enam ei ole oluline, sest boost on juba üleval.
EDIT: Gt4718 puhub 132 lb/min, HX60 puhub 127 lb/min, ehk siis olematu vahe.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Asi selles, et otsin turbot, mida ei peaks tulevikus välja vahetama ja sobiks hetkel olemasoleva kolle külge (T6). Lisaks peab olema 5 V-BAND summuti flants. Olen holsetit uurinud, kuid vajan veidi suuremat, sest pole nii rikas, et igal aastal uusi turboid osta.
Seega sobib kõik, mis on 80-88mm kompressoriga ja meie mootoriga sobiva kuumakojaga.
Y2K oli küll kehva spooliga, sest turbiin oli liialt suur ja väiksemat sellele turbole ei pakutud. Aga kuna tegu on dragi autoga, siis sellised asjad palju rolli ei mängi.
Seega sobib kõik, mis on 80-88mm kompressoriga ja meie mootoriga sobiva kuumakojaga.
Y2K oli küll kehva spooliga, sest turbiin oli liialt suur ja väiksemat sellele turbole ei pakutud. Aga kuna tegu on dragi autoga, siis sellised asjad palju rolli ei mängi.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Seda probleemi ei olnud enam juba Tartus. Uue konverteriga saame boosti hetkega ülesse ja süü ei olnud mitte turbos vaid käigukasti konverteris, mis oli mõeldud teise setinguga mootori jaoks.kas uue turboga proovid oma stardispoolimise "murest" ka lahti saada
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h