Fiat Coupe plus Turbo "Aigo"

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kaanes põlemiskambri ruumala ka erinev ilmselt 8V ja 16V kaanel.
Seega on kolvid erinevad, et saavutada soovitud surveaste.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

kust saada ühte ainsat kolbi? mittekeegi ei paku, sepis kolbe osta ei jõua hetkel, kuid raha kogumine käib.

niisis aga kes ütleks nüüd mis andur on see ploki küljes mootori tagumise kinnituse juures?EDIT: Sain juba tead, see on Knock sensor ja selle jaoks vaj alihtsalt plokki auk puurida poldi sügavune ja ongi kõik.

Oleks kiirelt ühte kolbi vaja ülejäänud olemas ja korras, kuid 1 kolb puudu. isegi rõngad kolvi jaoks olemas, kuid kust saada ühte kolbi?


et siis niipalju ka, et uus mootor siis seibideks ja kasutusse läheb vaid plokk sellest. kõik ülejäänud kaasa arvatud plokikaas kogu täiega(muidugi peale remonti) läheb peale.

pakkuge kiirelt siis soodsalt mulle kolbi.
Pilt
citizen
Postitusi: 202
Liitunud: 11.01.2006 18:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas citizen »

Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

see jutt juba kordub ju.

kui tahad osta ära mitte ära korda teiste juttu.
Pilt
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

Täna sain siis kätte mootori rihmad, klapid ja no ka õlifiltri, kuna mis ostsin oli fram ja siit foorumist sain halva eelarvamuse nende kohta. Rihmasid ei pea midagi tikutulega taga otsima ja ei pea ka tehasest tellima. Febi bilstein pakub tasakaalustusvõllide rihma ja gates nukkade veo rihm ning asi nudi.

kättetoimetamise aeg oli tervelt 3 päeva. Seega mu lootus see auto järgmine nädal liikuma saada ei olegi nii püüdmatu unistus.
Pilt
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

teise mootori kokkuladumisest siis update. et on ilusti kenasti 3 kolbi ja kepsu peal, Kuna sai vanad rõngad maha müüdud ja üks õlirõngas purunes peale pannes siis hetkel selle õlirõnga taga seisab mootori alumise poole kokkupanek. :cry:

Pilt

ülemisest poolest niipalju, et sisselaske klappe ka ikkagi vaja, kuna need 2 sisselaske klappi on ka kõverad ja ühel ka mõra sees. Ning kes oskab nende seibide kohta seal klapi tõukuri peal rääkida? mure selline, et klapi pesad ju sooveldatakse ära ja siis klapp nihkub ülespoole sellega aga ligemale nukale ja need regull seibid jäävad paksuks, et kas neid seibe saab kuskilt ka tellida või osta? :?:

ahjaa lõpuks siis klõpsasin pildi ka. leidke 3 erinevust uuel ja vanal kepsul:D

kulude kokkuhoiu ja pikema eluea eesmärgil on kepsudja saaled uued. niiet need 3 kepsu mis eelmises mootoris olid on ka pakkuda nüüd huvilistele.

Pilt
Pilt
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

jebisin 3 õhtut, et käigukasti maha saada, no ei saa ja mittekuidagi ei saa:/... nüüd siis kruvisin siduri töösilindri maha ja hopsti kukkus ise küljest. äge survelaager on asjal. 8)

nüüd tänu sellele jebimisele on käigukasti õlivarras ja õlivarda toru ka kannatada saanud.
Pilt
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

Nüüd siis jälle järjekordne tagasilöök, nagu neid selle auto tegemise juures juba kombeks saanud on hulgim.

mure selline, et kui kolbe plokki sisse panin siis kogematta lõhkusin ühe õlirõnga ära ja siis sai arnega diili tehtud, et ostsin talt jälle ühe kolvi, õlirõnga pärast, ta saatis kolvi, aga vist läks me omavahelises jutus miskit kaduma ja sel kolvil mis saatis pole õlirõngast.
Pilt
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Ma sain siis õigesti aru, et sul jääb kaks kolbi mis olid sees ja kaks kolbi siis X kulumisastmes X rõngastega mis läheb X mõõdus silindrisse ? :)
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

ei 3 kolbi on sees, 1 kolb on kuskil vedelemas 1 kolb ootab rõngast kõigil uued rõngad peal aga õlirõngast eraldi ei pakuta mittekuskil, isegi arne pakkus ainult koos kolviga aga mis ma selle kolviga teen kui pole õlirõngastki ju.

kõlvid on kõik 84mm ja mõõdetud hülss on 84,2mm

kogu asi seisab ühe õlirõnga taga.
Pilt
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Aigo kirjutas: kõlvid on kõik 84mm ja mõõdetud hülss on 84,2mm
Kas lõtk veidi suureks ei jää? Nissanil on 84mm kolb ja piston to wall clearance on 0,0762mm wisecode puhul.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

oi paberi peal kirjas kolb 84,102 ja hülss 84,207 vabandan, ei mäletanud täpselt, aga onu kes mõõtis ütles ka, et hea pidavat olema.

krt mul mõõtmiste ja asjade peale juba rohkem raha kulunud kui juppide ja tööde peale.

seesama onu ütles ka, et õlirõngas võib olla kasutatud, sellepärast kasutatut otsingi.

onuke kes tegi töötab astromotos.

aga kuna on 1 auk plokis puudu siis ma ei tea kas sellest mootorist saab üldse asja.

kes puuriks nii täpselt ära ploki sisse knock sensori poldi augu? ja freesiks ka sensori koha?
Pilt
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

OT: Astromoto mehed tegid minu kaane küll kehvasti-klapitihendid liiga sügavale ja tõukur ei anna järgi, kui pöörded(õlisurve suureneb, või kui õli veel paksem/pole piisavalt soe). St klapid lasevad läbi ja masin tahab välja surra. kui masin veits aega seisab, siis saab käima uuesti.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

mis häda sul selle knock sensoriga on ? jäta siis paigaldamata...
seda on ainult selleks vaja,et aju saaks süüdeta maha keerata,kui detonatsioon esineb... selletaha nüüd vaevalt mingi mootori ehitus jääb või mis.

Vaatasin Raadil ühe sellise auto kapotialla ..päris jubedalt on ikka asju täis topitud :P
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

et auto peak stoimima ilma knock sensorita?
Pilt
Suletud