Kunas väike järelkasv tehtud, oli vaja suuremat masinat kui Volvo 480 turbo millega ringi vurasin. Sai tehtud väike vahetus ning masinaks sai Volvo 850R 1996. Tegu itaalia turu variandiga, ehk siis 2.0 T5 motoga millel 155kw. Must nahksisu, puit, kliima, elektrividinaid terve hunnik. Eelnev omanik vast originaal esispoila juppideks sõitnud, sellest ka tava T5 nina. Tagaspoiler samuti puudulik ning pole enam ka originaal velgesid. Muidu tip top pereauto. Väheke pilte kah masinast.
wikipedia väidab jah, et itaalia turule tehti 2.0 mootoriga R'e
For the Italian market, the T-5R was based on the 2.0 litre 850 Turbo. The transmission was the standard AW/50-42 used in all U.S. 850's, the M56H being available in other countries.
aga selle jaoks on su masin liiga uus, sest T-5R'e tehti aastani 95, 96 tehti juba 850R aga selliseid ei tehtud itaalia turule ei 5 ega ka mitte 100 liitriseid need kõik 2,4 184Kw mootoriga
Aigo kirjutas:wikipedia väidab jah, et itaalia turule tehti 2.0 mootoriga R'e
For the Italian market, the T-5R was based on the 2.0 litre 850 Turbo. The transmission was the standard AW/50-42 used in all U.S. 850's, the M56H being available in other countries.
aga selle jaoks on su masin liiga uus, sest T-5R'e tehti aastani 95, 96 tehti juba 850R aga selliseid ei tehtud itaalia turule ei 5 ega ka mitte 100 liitriseid need kõik 2,4 184Kw mootoriga
T-5R tehti aastal 94-95 keskpaik
bingo
väike tõestus ka
loodan et aibast ei pahanda
Isegi oleks äärepealt täpselt samasuguse auto ostnud, aga 2.5 V6 Vectra Caravan tundus varuosade hindade poolest mõttekam. Muidugi on Volvo palju mugavam, kiirem ja ilusam
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm