k:wastegate vaakumvoolik.

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

geeni
Postitusi: 24
Liitunud: 08.07.2009 23:08
Asukoht: Viljandimaa

k:wastegate vaakumvoolik.

Postitus Postitas geeni »

Auto ostes vaakumvoolikut küljes ei olnud,kas peab olema või mitte.
Kirjandust lugedes nagu peaks olema wastegate vaakum küljes.
AUDI 200 86a 2,1 turbo 134KW.
golf
Postitusi: 67
Liitunud: 21.02.2006 15:04

Re: k:wastegate vaakumvoolik.

Postitus Postitas golf »

geeni kirjutas:Auto ostes vaakumvoolikut küljes ei olnud,kas peab olema või mitte.
Kirjandust lugedes nagu peaks olema wastegate vaakum küljes.
AUDI 200 86a 2,1 turbo 134KW.
Ei ole vaja panna.
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Tegelt ikka nagu peaks olema küll... ja mitte vaakum vaid rõhk. Vanadel 2,1 turbo masinatel kasutati wastgates jäigemat vedru ning rõhk juhiti otse vedru alla (uuematel on solenoid klapp veel vahel), et saavutada tehase poolt etteantud rõhk. Selle otsa lahti jätmisega ei juhtu muud kui vaid see, et rõhku reguleerib puhtalt WG vedru, kuid selle jäiga vedruga peaks seda rõhku olema ikka suht korralikult ning oht on masin lihtsalt laiali lasta.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
geeni
Postitusi: 24
Liitunud: 08.07.2009 23:08
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas geeni »

Ühesõnaga kuhu see voolik siis originaalis käib üks ots wastegate peale ja teine ots siis kuhu ,kohta nagu ei märganud.
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

geeni kirjutas:Ühesõnaga kuhu see voolik siis originaalis käib üks ots wastegate peale ja teine ots siis kuhu ,kohta nagu ei märganud.
Turbo külma koja väljuva otsa küljes peaks selle tarbeks üks nippel olema, sinnasamma otsa ta käibki.
Aga öelda võin ka kohe seda, et kui nii ta ära ühendad on tunne nagu masin ei käiks üldse edasi :P sest turbo rõhk rõhk kukub niimoodi meeletult. Aga ütleme nii, et normaalne lahendus natuke suurema rõhu samiseks oleks selle otsa vahele panna manuaalne boost controller, sest tõesti ilma selle otsata võib keps väga kergelt külla tulla.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
geeni
Postitusi: 24
Liitunud: 08.07.2009 23:08
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas geeni »

Uurisin natuke seda turbot aga niplikest ei leidnud kusagilt kuidas nüüd edasi läheneda asjale ? :(
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Põhimõtteliselt oleks vaja võtta väljavõte suvalisest kohast torustikust mis asub turbo väljamineva otsa ja segusiibri vahel (kindlasti mitte kollektorist!) ja tegelt võiks olla võimalikult lähedal turbole.
See tegelt peaks tähendama seda, et sel masinal ei ole peal originaal turbo vaid miskit muud, vaata kas turbo pealt markeeringu leiad?
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
geeni
Postitusi: 24
Liitunud: 08.07.2009 23:08
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas geeni »

Peaks olema K26
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Nu aga K26-l peab selline ots seal turbo külma koja küljes olemas olema.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Johnny
Postitusi: 65
Liitunud: 12.01.2008 20:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Johnny »

10v motol tuleb jämedam voolik sisselaske kollektori tagumisest otsast ja pealmine peenike peaks läbi solenoidi tulema. K24 väljavõtt koja küljes olemas ja k26 pole. Vähemalt minu autodel on nii.
geeni
Postitusi: 24
Liitunud: 08.07.2009 23:08
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas geeni »

Kus asub solenoid klapp siis ?
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Hmm... ma teadsin varem, et 10V-l solenoid klappi ei kasutatudki, sellepärast oli ka WG-s jäigem vedru. Teine asi on see, et nt juba 20V hilisematel mootoritel küll sisselaske kolle ei ole kuidagi selle solenoidiga seotud.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Johnny
Postitusi: 65
Liitunud: 12.01.2008 20:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Johnny »

134kw mootori kohta täpselt ei tea aga 121kw tuleb jämedam voolik otse kollektorist WG alumisse kambrisse ja ülemisse tuleb läbi mingi klapi, kuhu käib 3 voolikut külge. SIIN natuke infot selle kohta.
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Vat siis olen asjast valesti aru tõesti saanud... seda tõesti enne ei teadnud, ei ole 10V-ga eriti kursis kui aus olla.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
geeni
Postitusi: 24
Liitunud: 08.07.2009 23:08
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas geeni »

Kas ilma klapita otse ei või vedada? Mis otstarve sel klapil ültse on?
Vasta