Nissan 200 SX '91 RFL
Juba 12.3 on pudelit väärt, aga 11.99 puhul võiks juba kasti tehabooster kirjutas:no mina annaks kyll lonxu 11 xx puhul

Loodame, et uus sidur tõmbab 1.7x 60ft ja siis taganttuulega jaheda kuiva ilmaga kõik võimalik

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Ilm keeras vist lõpu tuksi jah... kui see teine vihmapilv kohale jõudis lasin ka jalga.
Esimeselt käigult teisele vahetamine ei õnnestu hästi ? Viljandi tulles mõtlesin,et kuhu krt see auto läheb maanteel, viljandis ometi pole sellist autot .
Esimeselt käigult teisele vahetamine ei õnnestu hästi ? Viljandi tulles mõtlesin,et kuhu krt see auto läheb maanteel, viljandis ometi pole sellist autot .

ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Plaan oli minna reedel Viljandi kanti sõpradele külla, et laupäeva hommikul oleks lühem maa Tartusse sõita, kuid teepeal hakkas õrnalt kostuma tuttav heli. Nimelt tuli uus pragu sisse wastegate'i torusse kolde lähedalt. Helistasin Margusele Tartusse ja saime kasutada tema sõbra garaaži, kus oli ka keevitus, mis aga ei töötanud piisavalt hästi ja next-best-thing arvasime olevat keemiline metall. Suure südamega Marguse jaoks ei olnud eriline probleem kella 3ni hommikul mu autot nokitseda, kuigi vahepeal tuli ka kõne ta elukaaslaselt
Kella 4ks jõudsime Viljandi lähedale ööbima ning kell 8 oli juba äratus ja jälle Tartusse auto juurde. Keemia oli ilusti kuivanud, kuid mootori soojenedes hakkas see sulama ja tossama.
Otsustasin ikkagi võistlema minna, sest Karoli keevitatud kohast oli ühendus tugev ja lootsin, et pragu väga suuremaks venida ei saa.
Spool oli aga rikutud ja sellest ka lörin teise käigu alguses.
12.9 oli rahuldav tulemus kogu jamade peale.
Hea, et auto üldse alles jäi, sest reedel Tartu poole sõites tundsin, et kui boost lõpuks tuleb, siis auto on kuidagi liiga kiire. Kella järgi oli boost 2,1bar ja süüdlaseks irvakil banjopolt wg küljest.
Kuna proovisin ka ET Streetidega burni ja gaas põhjas stardiga sõita, siis Astrona pidi päeva jooksul 4x rattaid vahetama
Kahjuks läks enne eliminaatoreid ühe rattapoldi keerme vahele midagi ja keere oli rikutud. Kui vihm poleks võistlust katkestanud, siis poleks ma ka rajale jõudnud, sest sõbrad tõid baikidega keermelõikuri u 60km kauguselt. Saime keerme korda ja slikid alla uuesti, kuid siis selgus, et vihm mitte ei katkestanud, vaid ikkagi lõpetas võistluse.
Nüüdseks auto Laitses ja ootab peagijõudvat uut sidurit ning ka wg toru võetakse põhjalikult ette ja toestatakse niipalju kui võimalik veel lisaks. Proovin ka leida raha elementaarsete tööriistade jaoks, sest praegu varustuses vaid tungraud, rattavõti, rehvimanomeeter ja isoleerpael
Tihtipeale peab käima teistes boksides palumas ühte või teist tööriista, mis lahkeid inimesi võibolla ei häirigi, kuid mulle endale käib see juba närvidele. Tegu ikkagi EMV klassi sõitudega.
Veelkord suurimad tänud Zoom1-le.

Kella 4ks jõudsime Viljandi lähedale ööbima ning kell 8 oli juba äratus ja jälle Tartusse auto juurde. Keemia oli ilusti kuivanud, kuid mootori soojenedes hakkas see sulama ja tossama.
Otsustasin ikkagi võistlema minna, sest Karoli keevitatud kohast oli ühendus tugev ja lootsin, et pragu väga suuremaks venida ei saa.
Spool oli aga rikutud ja sellest ka lörin teise käigu alguses.
12.9 oli rahuldav tulemus kogu jamade peale.
Hea, et auto üldse alles jäi, sest reedel Tartu poole sõites tundsin, et kui boost lõpuks tuleb, siis auto on kuidagi liiga kiire. Kella järgi oli boost 2,1bar ja süüdlaseks irvakil banjopolt wg küljest.
Kuna proovisin ka ET Streetidega burni ja gaas põhjas stardiga sõita, siis Astrona pidi päeva jooksul 4x rattaid vahetama

Nüüdseks auto Laitses ja ootab peagijõudvat uut sidurit ning ka wg toru võetakse põhjalikult ette ja toestatakse niipalju kui võimalik veel lisaks. Proovin ka leida raha elementaarsete tööriistade jaoks, sest praegu varustuses vaid tungraud, rattavõti, rehvimanomeeter ja isoleerpael

Veelkord suurimad tänud Zoom1-le.
Super üritus oli. 1. sõit kohe rekord ja ka 60ft rekord. Seda sõitu tahaks veel näha, kutt võitles kuni lõpuni rooliga ja lasi gaasigi maha ja tuli ikka 11,8s.
Ja rekordeid tuli veel...
Kõik sõidud alla 12 seki, kui ei arvesta 19s auringi
, mis tähendas C klassi 3. kohta. 11.71s jäi vist parimaks ET'ks ja 1.6s 60ft.
Palju õnne!

Kõik sõidud alla 12 seki, kui ei arvesta 19s auringi

Palju õnne!
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Nüüd siis kasutusel õiged drag-i slickid?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.