CA18DET head ja vead

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Raceboy kirjutas:
zoom1 kirjutas:Tehasest tulles polnud ühelgi ca18detil ebatäpset vändaliini, kuna kõik aetakse tuhandikega paika, iga kaela jaoks mõõdetakse saale eraldi ja ka tellitakse vastava kaela mõõdu järgi uus, kui vaja vahetada. Näha oli et sa ei tea nendest probleemidest midagi, nii et mees ära sel teemal sõna võta.
Jajah, ära enam peale võta. Tutvu veidi muu maailma kogemustega ka antud mootori osas, mitte ära piirdu Astromoto "spetsialistide" jutuga.
Lõpuks ometi tõestasid ennast.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

zoom1 kirjutas:
Raceboy kirjutas:Jajah, ära enam peale võta. Tutvu veidi muu maailma kogemustega ka antud mootori osas, mitte ära piirdu Astromoto "spetsialistide" jutuga.
Lõpuks ometi tõestasid ennast.
Raceboy, äkki seletad lahti, mis see on. Olen ennegi täheldanud kadeduse taolist vms. Sõda pole ju konkreetses mootori pärast. Ega see kui sulle saksa naised meeldivad ei tähenda, et pead jaapani naisi maha tegema - tuues miinuseks, et nad on väiksed ja "imelike silmadega".
Te otseselt ei konkureeri ju kah, zoom1 ei müü VEMSi, ehitab mersusid ja teise käega nissaneid. Mai saa aru mis kemplemine üldse igal pool käib
keisei vs db-hp
es vs muumaailm vs vkm
nüüd Peep vs Margus :lol:
Kas vihaga, üritatakse teistele oma tõekspidamisi pähe määrida, kartes et loll sõber muidu eksib või mis - diagnoos: eestlased.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Mul pole küll mingit kadedust kellegi projekti suhtes ega midagi selle vastu. Lihtsalt võiks asju natuke laiemalt näha, mitte pelgalt ühe asja järgi otsustada. See ei tähenda, et kõikide autodega peab elu jooksul tegelema, pigem seda, et õppida tasub võimalikult paljude kogemustest. Pimesi kedagi uskudes saabub äratundmine kahjuks väga valusalt.
Mul on see etapp umbes 10a tagasi läbitud.

Pealegi on väntvõlli kehvade õlituskanalite probleem paljudel masinatel, sh Porsche 2.5-3.0 R-4 mootoritel, seetõttu olen selle probleemi olemust väheke lähemalt uurida üritanud ja kui sa õigesti küsida inimeste käest oskad, tulevad ka väga põhjalikud ja sisukad vastused.

Miks peaks mina heatahtliku vastusega reageerima, kui minu toodud väidetele tuleb vastuseks teismelise tasemel möla ja selle allikal pole aimugi, kust pärinevad minu andmed?

Minu poolt OT over and out, sry teema risustamise pärast.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

zoom1 kirjutas:
Raceboy kirjutas:Sepissisu ei tee mootorit ise veel kestvaks.

Vead, mis CA18 mootoril juba tehasest tulles on, on nt tihtipeale ebatäpne vändaliin ja viletsalt tehtud õlituskanalid väntvõllis. Neid vigu on ennegi siin foorumis väljatoodud ja veelgi enam vastavates välismaa foorumites. Jah, on CA18DET mootoreid, mis kestavad, aga need on kas stock või siis ulatuslikult ümberehitatud mootorid.
Isiklikult võtaks mina toorikuks hoopis KA24DE 16v mootori, mis on oluliselt õnnestunum toorik, kuna niiehknaa tuleb kolvid-kepsud ju välja vahetada.

Kes tahab aga iga hinna eest kuni 3l masinate klassis võistelda, eks see peab midagi ette võtmavigade vastu või mootorite vahetusega leppima.
Tehasest tulles polnud ühelgi ca18detil ebatäpset vändaliini, kuna kõik aetakse tuhandikega paika, iga kaela jaoks mõõdetakse saale eraldi ja ka tellitakse vastava kaela mõõdu järgi uus, kui vaja vahetada. Näha oli et sa ei tea nendest probleemidest midagi, nii et mees ära sel teemal sõna võta.
....Aga peale sadu tuhaneid ja ülekuumenemisi-maha jahtumisi ?
Sinu jutu peale tahaks küsida kas need täpselt mootori järgi tehtud saaled on siis nii, et kui liin on kõver siis on osad saaled ühest küljest õhemad kui teised või? Igatahes hakkasid sa hoopis millestki muust rääkima mis polnud hetkel teema.

Ei mäleta ma et ka sinu nissanil saale osa kestnud oleks, kolksuga ostsid sa oma esimese ja kolksuga oli ka su teine ca 18 det enne ostmist. statistika või mis?

ma ei räägi kaanetihenditeist....kaitsmeid ikka läheb :-D
Ma ei räägi kolbidest - progetav on tõesti kallis

Räägin sellest, et sa tunned ise isiklikult inimest kes nägi kõrvalt võimsamapoolse ringraja nissani ehitust ja kui neljas plokk mis hangiti oli samamoodi kõvera liiniga siis polnud mõtet enam viiendat või kuuendat otsima hakata ja aeti 1 kõveratest sirgu. Ma isegi ütlesin kusagil teemas mis moodi seda tehti. Tegelikult on meil inimesi kes teavad mis moodi hoorattast tõmmates peab rebuilded mootoris vänt ringi käima enne kui kepsud külge pannakse...näitab väga suuresti välja mis seisus se värk on. Aga kui saalevahetus tehakse tolmu sees auto all või kanalis nii et mootor veel kasti otsas siis ei sa ju erilisest õigesti tegemisest juttu olla....(NB Olen teinud ja teen isegi veel nii kui on vaja aga 2-3x suurema võimsuse korral kui tehasest tulles ma seda ei julgeks)

Ei ole se ca18deti kepsusaalel ka laiust mis 100+ hp silinri kohta igavesti vastu peab võtma. Ei ole mõtet ka imestada et lihvitud väntvõllidel pole pikka elu sest pindkarastus on oluliselt ihtsam ja odavam ja karastamine ja sepistamine pole tegelikult kõik mida vända juures teha annaks. Ka keemiliselt on üsna mitu võimalust väntvõlli tugevdada ja kui panen listi nimekirjast mida vaid 300$ maksval hiinas toodetud ja USAS mõõtu töödeldud vw ni vändal on tehtud peab isegi tükk aega mõtlema et mis tal siis veel tehtud on:

4140 Chromoly Forged Crankshaft. Cranks are precision ground, micro-polished, nitrided, counterweighted, balanced, chamfered oil holes, 8 doweld and with cross drilled journals
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Mina isiklikult ei jõua ära oodata kunas Astrona mõne asjalikuma kere koos teist tüüpi mootoriga ette võtaks. Aga ilmselt seda ei juhtu,autol muidu ju palju head mudru küljes 1-mesest lehest vaadatuna....
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

jeff01 kirjutas:
zoom1 kirjutas:
Raceboy kirjutas:Sepissisu ei tee mootorit ise veel kestvaks.

Vead, mis CA18 mootoril juba tehasest tulles on, on nt tihtipeale ebatäpne vändaliin ja viletsalt tehtud õlituskanalid väntvõllis. Neid vigu on ennegi siin foorumis väljatoodud ja veelgi enam vastavates välismaa foorumites. Jah, on CA18DET mootoreid, mis kestavad, aga need on kas stock või siis ulatuslikult ümberehitatud mootorid.
Isiklikult võtaks mina toorikuks hoopis KA24DE 16v mootori, mis on oluliselt õnnestunum toorik, kuna niiehknaa tuleb kolvid-kepsud ju välja vahetada.

Kes tahab aga iga hinna eest kuni 3l masinate klassis võistelda, eks see peab midagi ette võtmavigade vastu või mootorite vahetusega leppima.
Tehasest tulles polnud ühelgi ca18detil ebatäpset vändaliini, kuna kõik aetakse tuhandikega paika, iga kaela jaoks mõõdetakse saale eraldi ja ka tellitakse vastava kaela mõõdu järgi uus, kui vaja vahetada. Näha oli et sa ei tea nendest probleemidest midagi, nii et mees ära sel teemal sõna võta.
....Aga peale sadu tuhaneid ja ülekuumenemisi-maha jahtumisi ?
Sinu jutu peale tahaks küsida kas need täpselt mootori järgi tehtud saaled on siis nii, et kui liin on kõver siis on osad saaled ühest küljest õhemad kui teised või? Igatahes hakkasid sa hoopis millestki muust rääkima mis polnud hetkel teema.

Ei mäleta ma et ka sinu nissanil saale osa kestnud oleks, kolksuga ostsid sa oma esimese ja kolksuga oli ka su teine ca 18 det enne ostmist. statistika või mis?

ma ei räägi kaanetihenditeist....kaitsmeid ikka läheb :-D
Ma ei räägi kolbidest - progetav on tõesti kallis

Räägin sellest, et sa tunned ise isiklikult inimest kes nägi kõrvalt võimsamapoolse ringraja nissani ehitust ja kui neljas plokk mis hangiti oli samamoodi kõvera liiniga siis polnud mõtet enam viiendat või kuuendat otsima hakata ja aeti 1 kõveratest sirgu. Ma isegi ütlesin kusagil teemas mis moodi seda tehti. Tegelikult on meil inimesi kes teavad mis moodi hoorattast tõmmates peab rebuilded mootoris vänt ringi käima enne kui kepsud külge pannakse...näitab väga suuresti välja mis seisus se värk on. Aga kui saalevahetus tehakse tolmu sees auto all või kanalis nii et mootor veel kasti otsas siis ei sa ju erilisest õigesti tegemisest juttu olla....(NB Olen teinud ja teen isegi veel nii kui on vaja aga 2-3x suurema võimsuse korral kui tehasest tulles ma seda ei julgeks)

Ei ole se ca18deti kepsusaalel ka laiust mis 100+ hp silinri kohta igavesti vastu peab võtma. Ei ole mõtet ka imestada et lihvitud väntvõllidel pole pikka elu sest pindkarastus on oluliselt ihtsam ja odavam ja karastamine ja sepistamine pole tegelikult kõik mida vända juures teha annaks. Ka keemiliselt on üsna mitu võimalust väntvõlli tugevdada ja kui panen listi nimekirjast mida vaid 300$ maksval hiinas toodetud ja USAS mõõtu töödeldud vw ni vändal on tehtud peab isegi tükk aega mõtlema et mis tal siis veel tehtud on:

4140 Chromoly Forged Crankshaft. Cranks are precision ground, micro-polished, nitrided, counterweighted, balanced, chamfered oil holes, 8 doweld and with cross drilled journals
Lõpetasin su postituse lugemise alguses kui sa mainisid minu mootorit ja juba eksisid.
Esimesel oli vändaliin imevähe kõver, mingil pöördel klõbises.
Teisel, ehk praegusel tegid kolvid külmalt liialt suure tolerantsuse pärast klõbinat, mis on wisecode puhul tavaline nähtus - nii räägivad vähemalt usa foorumid. Mul pole olnud mitte kunagi saaledega probleemi, ei kummalgi. Tule vaata praeguse moto saalesid, need mul väljavõetud, siis näed et pole kulumisjälgegi. Sõitnud on need ~10 000km ~250hp´ga
Seleta mulle joosep kust sa võtat selliseid oletusi minu mootori kohta, sina ju ometi peaksid teadma.

Üldsielt nii need jutud tekivadki kui ei uurita asja enne kui postitatakse. :shock:
CA18DET best et 11.1s 205kmh
T6nis
Postitusi: 160
Liitunud: 09.12.2004 19:55

Postitus Postitas T6nis »

OT: aga kuidas sa seletad pimedale milline on sinine :-D
eks igaüks kiidab oma autot ja ei näe puudusi :p
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

jah ajasin su teise auto janise nissaniga vist segi. krt ühed punased kõik. Kui sul on 1 mis kestab siis on sul lõpuks ometi vedanud. Ma tean et sa ca18deti alumist otsa teenustööna nii mõnelgi mehel remontinud. Mis seal ikka vaielda...need kes õlitusprobleemi ei tunnista need on kergelt seniilsed aga las nad olla. 100000000000000000000 kärbest maailmas arvavad kah et sitt on hea....vaba valik :) Minu kogemus ca18detiga piirdub vaid sellega, et olen kuulnud sinu oma kolisemas, olen näinud sinu omast tulnud kolbe, sinu seinal rippuvaid kaanetihendeid, kuulnud ohtralt jutte tõnise ja petsi laialiminekutest, kuulnud mõningaid jutte janise autost enne ostmist ja näinud kõrvalt janno kolksuga autot mis 0,7 barise rõhuga, originaal ajuga endal kolbidesse augud sulatas + turboclubi jutud nii et tõesti....Ärge võtke mind tõsiselt kuna baseerun oma väljaütlemisega vaid kuuldule mitte oma kogemusele. 1 kiire ca18 det juba on ka sin foorumis maha hõisatud, niikaua kui ise juppe ootate elage vähemlt talle kaasa :-D Ma ehitan veel hullemat autot kui teie aga tunnistan seda...mis saaks veel hullem ola kui stockis 25-40kw, 4500rpm redline (mida ületades murdub väntvõll pooleks) ja olematu jahutus mis niikuinii piirab pedaalikasutuse.
Nothing Personal, sorry kui hinge läheb.
Splittige se teema palun ära juba lõpuks, keegi ei saa end tagasi hoida siia kirjutamast :-D
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Ma arvan, et teil kõigil on õigus.
* tehasest on kõigil liinid paigas
* sõitnud masinatel ei tea kunagi, mis nendega tehtud on ja CA ei andesta

---statistika----
* jk'lt ostetud masinaga ma ei ole kuulnud saale probleeme - võibolla joppamine
* Ostsin ühe ploki, millel oli raamsaale korralikult kulunud, aga polnd ringi käinud - seega oli kolkuga sõidetud, hiljem selgus et see oli custom saale, kuna tava saalega ei käinud vänt enam ringi. Kest teab palju enne eelmist remonti oldi ilma õlita peenestatud. Peale selle selgumist läks see maksma mulle puurimise hinna, seega väga suur kadu polnud.
* Ostsin uue ploki, sel oli nii hülsid kui saaled ilusti stock seisus
* Mu automaatika CA oli seest silikoni ja muud põlenud õlipaska täis, ausalt 9-10sek sajani slowriderisse 1000eek õli ma ei pannud, ja tõmbas peenestamise peal kolksu sisse kui juhtumusi oli õli tase kiirelt minimaalseni langenud - oma viga ja samas kaasa aitas sitane plokk, vana pump jms. Selle kohta pidas niigi hästi vastu
* Ostsin n00kie'lt "kap-rem" ploki, millel teadsin olevat korralik vänt ja saaled. Läks kohe laiali. Hiljem meenus, et "kap rem" tähendas uute saalede panemist, aga ta ise sai isegi sellega 1000km muretult peenestaa. Viga võis olla ka mu plokikaanenukiliinis, kuna nuki poolkuudel kulumisjuhtid peal ja seega võis õli sealt tühja minna jne
* Ostin riho vana s13 - sellega pole probleemi olnud - soomes tasakaalustud jne. Sel ka õlitagasivoolud jms tehtud.

u. 5 ploki baasil võin öelda, et korralikult hooldatud ja alt üle vaadataud mootoritel stockmõõdus vändaga saaled kestavad kah.
Võibolla need, mis laiali on läinud, on ka mingi defektiga vändasisestes õlikanalites - ei tea - ja see oleks a la 2 defectiga vs 8 korralikku, kusjuures defect avaldub siis kui õli ei vahetata korralikult.
800eek 3000km tagant õli peale panna on enamusele 20K-40k maksva auto omanikele üle jõu.
Ühesõnaga tasub osta ainult sellist, mis on juba sõitnud, aga hooldatud, ja on tõestanud et kestab...
Enda peal tehtud statistika on küll null võrreldes maailma kogemuste lugemisega, aga see annab ikkagi meeldejäävamalt tunda :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Ok räägite et ca18det´il on saaleprobleemid, nii vaatame seda asja nüüd lähemalt - millised need siis tegelikult on.

1. ca18det kõige suurem häda on õlikogus, mis on ~3,5l. Selline õlikogus ei kõlba isegi NA mootorile. Nissan andis õlivahetus intervalliks 6-8000km, aga see ei päästa meid, sest see km-traaz sõideti alati üle.

2. Liiga pika vajutamise peale ei jõua see niigi väike õlikogus kaanest alla, mille tõttu jäävad saaled ja õlipump kuivale. Pole ime, et pump ja saaled otsad annavad. Facelift mudelitel muudeti lisaks veel õlipumpa.
Sellekohta olen otsinud, aga pole veel midagi leidnud et kas suurendati tootlikkust ka.

3. Enne facelifti masinatel oli turboõli pealevool viidud liiga lähedalt kollektorile, suurema vajutamise peale õli kees seal torus, mis põhjustas turbo kiire kulumise. Lisaks see toru ummistus lõpuks täielikult tänu kuumusele. See siis on 200sx turbokulumis müüdi põhjus.
Facelift 92a ja üles, see probleem lahendati, toru asetus muudeti banjo ühendusega.

Kokkuvõttes pole asi kunagi saaledes ega väntvõllis olnud, nagu räägitakse. Saaled on TAGAJÄRG, mitte põhjus.
Nagu juba mainisin siis nissani (ka skyline ja 300zx?) saaled tulevad gradede järgi. Igal plokil ja väntvõllil on peal kaelade mõõdu numbrid mis aetakse tabeli järgi kokku, asi on väga täpne, lisaks on saaled veel väga kvaliteetsed. Paljud projektid mis kasutavad orig mõõdus vänta sõidavad nissani orig. saaledega. Sellepärast orig. mõõdus väntvõllile ei tohikski B saalesid panna.
Kõige parem on aga asja juures see, et neid PÕHJUSEID on väga lihtne lahendada, suurendades õlikogust ja paigaldades lisatagasivoolud.

Sai nüüd jälle väga valesse teemasse pikk post aga vb. see toob asjasse valgust.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
riio
Postitusi: 46
Liitunud: 01.07.2007 23:36
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas riio »

Oman facelift mudelit ja masinat on ka ümber ehitatud ja ei ütleks, et saaledega nii suuri probleeme oleks kui siin räägitakse. Masinat ostes olin teadlik originaal süsteemi nõrkustest ja ostes masina tegin süsteemi ringi (oleks vaja veelgi teha kindluse mõttes). Karteri tuulutus ja kambrist õli ära juhtimine on ringi tehtud ja juurde tekitatud õli kogust pea 1 liiter. Masinat kasutan vaid adrenaliini sõitudeks ( ringrajad jne) ja eriti hella kohtlemist pole sellel juhul ollagi. Õliks LigMoly 10w-60 ja saalesid uurides olid need peale ca 6-7 tuhande läbimist nagu uued. Õli rõhk on sammuti hea soojast peast minimum 2.3 bar. Õlivahetanud 4-6 tuhande järel, sest tavaliselt ma nii palju sõidan hooajal. Igal masinal on oma nõrgad kohad siis tuleb neid hoolikalt tähelepanna ja vead eemaldada mitte vingud ja ainult rõhku tõsta. Vaadake naabreid (rootsis on 500-700 hp cadet 18 vägapalju), seal on juba projekti alustades need vead eemaldatud ja hiljem on probleem kadunud. Pole vaja hakkata kohe rõhku keerama vaid masin korralikult ette valmistada. Sammuti kui lisada süsteemi suur õlijahuti (termoga) saab juurde õli kogust ja jahutabki mingil määral mootorit. Ainult peab jälgima, et pump nõrgaks ei jääks.
Minul pole midagi hullu öelda selle mootori kohta kui vaid inimesed on liiga nõudlikud ja kipuvad põhiasjad unustama kui vaid võimsust juurde saaks. 18cadet oli omalajal jaapanis ju üks vastupidavamaid ja paremaid mootorei driftis nii silvial kui sx-il. Kuidas seal siis asjad nii ränka tööd tegid? Antud juhul tehti jälle sääsest elevant. Ei tasu neid "sauna" jutte 100% pähe võtta mõne inimesel mitte vedamise või hooletuse pärast. Olgem ausad mootor on varsti üle 20 vana kah ja võimsust sealt taga ajada on mõttetu kui sa pole kõike pulkadeks korralikult lahanud.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Oled tõesti selle kohta miskit uurinud, tubli. (Käib Marguse kohta)
Kas su viimasele saab siis juba lõpuks "deep sump" ja custom õli jalg alla?

BMW-l oli mul mure sellega et õli ei jõudnud kaanest alla kuna nukaliin oli kulunud ja seda ka nookurid ja nookurvõllid. Alumine ots sai aga nii tihe nagu tehasest tulles nii et otse karterisse tagasi tulkus vähe. Sai tõstetud õlisurvet parema ülekandega (Vaid ketirataste vahetamise vaev) ja viga läks isegi hullemaks.

Lahendusi leidsin 2:

1) 5w40 õli (Külmalt piisavalt vedel et seda ei juhtuks ja kuumalt piisavalt väikse õlisurvega et mitte kõike kaande saata)
2) lühema varda järgi õli normi :) st et mootorisse sai tegelikult liiter rohkem kui ette nähtud. Ilmselt pole see parim lahendus kuna lenduv õli takistab vänta ja ta tuleb ka kergemini otsa simmerite ja karteri tihendi vahelt läbi aga päästis pumba kuivale jäämisest.


Selliseid kuivalt käimise probleeme võivad esile kutsuda ka liiga "pingule" aetud reduktsiooniklapp õlipumbas või bypass klapp õlifiltris või filterelemendi korral korpuses.

Kui keegi nüüd vaid ära tõestaks et probleem ongi õlijala kuivale jäämises siis oleks ju igati BRO ja võiks vaadata tõesti ca18deti kui iga teist nelja klapi tehnikas rida nelja kui deep sump alla saab. Seni on se vaid teroeetiliselt nii ja seda reeglit kinnitab erandina ka RFL (Sorry kui eksin ja tal midagi õlivõtuga juba muudetud on)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

jeff01 kirjutas:Kui keegi nüüd vaid ära tõestaks et probleem ongi õlijala kuivale jäämises siis oleks ju igati BRO ja võiks vaadata tõesti ca18deti kui iga teist nelja klapi tehnikas rida nelja kui deep sump alla saab. Seni on se vaid teroeetiliselt nii ja seda reeglit kinnitab erandina ka RFL (Sorry kui eksin ja tal midagi õlivõtuga juba muudetud on)
RFL'il on ammu juba +1L õlipann ja nüüd kaanest lisa-tagasivoolud. Aga ta seni väga ringradapole sõitnud, ja otsekiirendusel ei avaldu see probleem nii hästi kui kurvis.
On CA'sid millel ei lähe saaled, kuigi puudub igasugune õlisüsteemi täiendus nagu näiteks oli mu tumehall - sai Janno käes saugat ja raplat ilma probleemita - eks näis mida see tehnika uue ploki sees teeb.

Miks pole autodes õlitaseme andurit :) tuluke on ja see hakkab üldiselt põlema peale seda kui saaled on õhtal.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

Astrona kirjutas: RFL'il on ammu juba +1L õlipann ja nüüd kaanest lisa-tagasivoolud.
Lisa tagasivoolusid ei jõutud teha.
Tegelt on 1 asi veel, millepärast saaled pidevalt kuluvad. Nimelt, kui korra on lastud saaledel korralikult kuluda, siis jääb õlikanalitesse abrasiivne metallipuru, mida kätte saada ei ole üldse lihtne. VKM-is näitas Viljar mulle enda õlifiltrite lahanguid ja selgitas, et plokiloputusega neid kõiki välja ei saa.
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Astrona kirjutas:Miks pole autodes õlitaseme andurit :) tuluke on ja see hakkab üldiselt põlema peale seda kui saaled on õhtal.
Nuh, neliveolistel Celicatel igatahes on.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Vasta