Subaru Impreza 2.5 WRX 06a -Marko-
Kuna keegi ei osanud öelda mis tark puhur kapoti all kaitsekarbi kõrval on siis tekitasin sinna tühja koha, masin sõidab ka ilma selleta. Radikat peab 4cm nihutama, et sisselaske torustik mööda mahuks. Pärast kapotialuse puhastust näen, et ka Subarul on seal ruumi.



Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Õli ja turbo vahejahuti sobivad väga hästi. Tundus, et torustiku tegemine ja mahutamine väga keeruline ei olegi. Stanget pidin modifitseerima, et külge istuks.




Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Lammutasime Markoga täna tema Subaru mootori molekulideks.
Nüüd on esmane kogemus boksermootorite alal ka käes, kõige lõbusam osa on kolvide ja kepsude eraldamine mootoris sees.
Eks Marko kostitab õhtul ehk piltidega ja räägib veidi ka avastustest.
Komperssiooni puudumise põhjuseks oli antud mootori tüüpviga nagu enne kirjeldatud.
Nii pudedat kolbi (mitte seadistusvea vaid mehhaanilise stressi tõttu) polegi enne oma silmaga näinud/näppinud.
Peab vist enda mootoril boosti vähemaks keerama hakkama
Nüüd on esmane kogemus boksermootorite alal ka käes, kõige lõbusam osa on kolvide ja kepsude eraldamine mootoris sees.

Eks Marko kostitab õhtul ehk piltidega ja räägib veidi ka avastustest.
Komperssiooni puudumise põhjuseks oli antud mootori tüüpviga nagu enne kirjeldatud.
Nii pudedat kolbi (mitte seadistusvea vaid mehhaanilise stressi tõttu) polegi enne oma silmaga näinud/näppinud.
Peab vist enda mootoril boosti vähemaks keerama hakkama

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Subaru mootori lammutamine ja tulevikus kokku ladumine on omamoodi aretus. Kes boxer mootoreid ei ole lahanud jääksid seal jänni. Pole ma enne ühtegi masinat kohanud millel peab kõigepealt kolvid ära võtma ja alles siis plokk keskelt lahti.
Kaks originaal kolbi on omadega õhtal, millest üks on nii puru et välja võttes pudenesid rõngaste vahelised seinad lihtsalt tükkideks. Tuleb teadjamate meestet juurde plokiga minna, tahan 100% kindel olla selle korrasolekus.
Pilte saab siis kui ma oma fotoka ülesse leian
Kaks originaal kolbi on omadega õhtal, millest üks on nii puru et välja võttes pudenesid rõngaste vahelised seinad lihtsalt tükkideks. Tuleb teadjamate meestet juurde plokiga minna, tahan 100% kindel olla selle korrasolekus.
Pilte saab siis kui ma oma fotoka ülesse leian

Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Tuleb alustada maailma lihtsaimast mootorist - põrnikast, siis kohe nõksud käes 
Nalja saab siis, kui mootor kokku lastud on ja ringi ei käi
Ma olen ühe põrnika mootori "läbi sumpsi" pidanud lahti võtma.
Kepsu oli ringi tõmmanud ja mootor ringi ei käinud. Kangutasin siis ploki pooltele ~10mm vahe sisse ja kruvisin sealt selle kepsu lahti.

Nalja saab siis, kui mootor kokku lastud on ja ringi ei käi

Ma olen ühe põrnika mootori "läbi sumpsi" pidanud lahti võtma.
Kepsu oli ringi tõmmanud ja mootor ringi ei käinud. Kangutasin siis ploki pooltele ~10mm vahe sisse ja kruvisin sealt selle kepsu lahti.
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
See karp puhub lisaõhku katalüsaatoritele, et nende töö teatud oludes efektiivsem oleks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
b0neb0y kirjutas:to Marko.. seal üleval paremas nurgas.. kaitsmete juures oli üks selline plastik kopsik, mille sees oli tiiviks eks..
uurisin ka ise välja, mis asi see on ja vastuseks tuli, et surub masinasse lisa õhku rasketes oludes. mul oli peal kirjas veel, et kuni +20heppa
Fantaasia puuduse üle sa küll kurta ei saa. Humorist.
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Tuleb uus kütuse lisamahuti, saab sobilikuma asukoha, et ei tuleks pikalt voolikuid vedada. Plaanis on paigaldada suurem turbo, Boschi 1600cc pihustid jne.

Purunenud kolbidest ka mõni pilt


Purunenud kolbidest ka mõni pilt
Viimati muutis Marko, 03.08.2009 10:44, muudetud 2 korda kokku.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Kapotialust korrastades ja asjade paigutust ette mõeldes kujunes vaatepilt...


Proovisin ära ka mootori ploki betoneerimise. Tegemist on "Moroso" mootori betooniga. Paigaldasin veesärki poldi kohtadesse metallist torud ja valasin ~3.5mm segu kihi. Kõikide eelduste kohaselt on nüüd originaal plokk piisavalt tugev tagamaks 600hp mootorist. Kui plokk on Soomes puuritud, vänt lihvitud ja kogu vajalik kraam tasakaalustatud paigaldab Windorf`i Tiit plokki 4 BMW õlipihustid.

Kohale saabus pakk...


Proovisin ära ka mootori ploki betoneerimise. Tegemist on "Moroso" mootori betooniga. Paigaldasin veesärki poldi kohtadesse metallist torud ja valasin ~3.5mm segu kihi. Kõikide eelduste kohaselt on nüüd originaal plokk piisavalt tugev tagamaks 600hp mootorist. Kui plokk on Soomes puuritud, vänt lihvitud ja kogu vajalik kraam tasakaalustatud paigaldab Windorf`i Tiit plokki 4 BMW õlipihustid.

Kohale saabus pakk...
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Järgmise nädala jooksul peaks mootor 100% komplektne olema.







Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Täna õnnestus CNC pingi võlusid näha ja saada vajalik tükk vahejahuti süsteemi, originaalis vaatab segusiiber lakke. Mõni pilt tehtust...



Masina juures on saadetud mööda mõned unetud ööd. Järgmisena peab valmis tegema turbost ja wg-st väljuvate gaaside toru. Radiaatori ülejooksu paak vaja ka meisterdada ja paigutada nii, et silma ei riivaks.






Masina juures on saadetud mööda mõned unetud ööd. Järgmisena peab valmis tegema turbost ja wg-st väljuvate gaaside toru. Radiaatori ülejooksu paak vaja ka meisterdada ja paigutada nii, et silma ei riivaks.
Viimati muutis Marko, 10.11.2009 2:26, muudetud 1 kord kokku.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]