mida sa irvad sa tule koju ja hakka sumpsi tegemageorge16v kirjutas:Sa ikka oskad

üleültse saab neid mootoreid kommirahaeest see ei ole probleem iseasi on see kas on viitsimist iga kuu uut mootorit peale kompunnidaIce kirjutas:No ega kolvivahetuste arv siis eluiga pikenda :DAga ega siis hullu ei ole. Uued kolvid ja pidu voib jälle alata
Ega mootor ei tule nii teha et seadele vastu peaks vaid seadistada tuleb nii, et mootor vastu peaks. Ärge arvake et sepiskolb päästab sulamise eest. Kui palju mootoreid meil siin maarjamaal üldse jõuga lõhutud on ja kui paljud on asjatult kokku sulanud?Fronius kirjutas:üleültse saab neid mootoreid kommirahaeest see ei ole probleem iseasi on see kas on viitsimist iga kuu uut mootorit peale kompunnidaIce kirjutas:No ega kolvivahetuste arv siis eluiga pikenda :DAga ega siis hullu ei ole. Uued kolvid ja pidu voib jälle alata
Ise proovingi seda kui kaua mootor sellises seades vastu peab ja kui peab on hea ja kui ei pea siis tuleb nii teha,et peaks
Õudne on sellist morset lugeda. Kas tõesti ei saaks teisiti ?sais siis karaasis käidud ja oma eilne lollus üle vaadatud tegin veits sisselaske torustikkuringi ja karteri tuulutus sai ka parema lahenduse
see voolik mis katki oli asendasin uue ja paremaga ning tuulutuse probleemi lahendasin pimeda ja kokku murtud voolikuga(see oli viga)kui auto käima panin et siis proovida kuidas oleks sõita nii et kuskilt õhku ja õli ei lekiks kuid see mul jälle ei õnnestunud kuna turbo väljalaskest tuli sinist suitsu mis mattis mind hetkega salongis ega pikkalt ei mõelnud kohe käiksisse ja minekut esimene käik tühjaks ja käis kapotiall laks ning tõmme kadunud tegin siis kapotti lahti ja mida ma nägin lõdvik lahti ja klapikambri kaane korgivahelt õli lennanud nagu sellest vähe olnud avastasin et turbost oli ka õli lekkinud
peale kiiret kõnet selguski et ma vana loll tegin JÄLLE kaks viga nimelt karteri tuulutusetoru ei oleks tohtinud kokku murda ja turbo õli tagasivool oli kehva kui need vead kõrvaldasin kohe pulti ja tuld minek oli hea lausa ehmatas korraks kuid siiski asjas mingi kala kui eile sõites tuli puust ja minek 2-st tuhandest ja kukkus 4-ja juures siis täna hakkas tõmbama 2,5 siis kukkus korraks kui pöörded jõutsid 3,5-ni läks elu lahti ja tõmbas kuni piirajani võibolla mõjutab seda jõu langust see et mul ei ole veel sumpat ega lamdat külles aga jh homme võtan need 2-ks puudu olevat vidinat ka etteeks paistab mis siis saab
tean aga eile läks kiireksprr kirjutas:Õudne on sellist morset lugeda. Kas tõesti ei saaks teisiti ?sais siis karaasis käidud ja oma eilne lollus üle vaadatud tegin veits sisselaske torustikkuringi ja karteri tuulutus sai ka parema lahenduse
see voolik mis katki oli asendasin uue ja paremaga ning tuulutuse probleemi lahendasin pimeda ja kokku murtud voolikuga(see oli viga)kui auto käima panin et siis proovida kuidas oleks sõita nii et kuskilt õhku ja õli ei lekiks kuid see mul jälle ei õnnestunud kuna turbo väljalaskest tuli sinist suitsu mis mattis mind hetkega salongis ega pikkalt ei mõelnud kohe käiksisse ja minekut esimene käik tühjaks ja käis kapotiall laks ning tõmme kadunud tegin siis kapotti lahti ja mida ma nägin lõdvik lahti ja klapikambri kaane korgivahelt õli lennanud nagu sellest vähe olnud avastasin et turbost oli ka õli lekkinud
peale kiiret kõnet selguski et ma vana loll tegin JÄLLE kaks viga nimelt karteri tuulutusetoru ei oleks tohtinud kokku murda ja turbo õli tagasivool oli kehva kui need vead kõrvaldasin kohe pulti ja tuld minek oli hea lausa ehmatas korraks kuid siiski asjas mingi kala kui eile sõites tuli puust ja minek 2-st tuhandest ja kukkus 4-ja juures siis täna hakkas tõmbama 2,5 siis kukkus korraks kui pöörded jõutsid 3,5-ni läks elu lahti ja tõmbas kuni piirajani võibolla mõjutab seda jõu langust see et mul ei ole veel sumpat ega lamdat külles aga jh homme võtan need 2-ks puudu olevat vidinat ka etteeks paistab mis siis saab
PS Ei koti põhjendus, et "ära-loe-kui-ei-meeldi". Elementaaarne viisakus võiks siiski olla ja mõnigi punkt või koma oleks ka sital ajal kõrbes lill.
Tänks.