mul on pmt selline lahendus plaanis nagu pildil:
aga kas sellest jääb nüüd 2 pütti lahjemaks kui teised 2 ? Nii tahaks teha sisselaske seetõttu et jahutusvendi otsa tahaks toruga värske õhu tuua. Kahte widebandi osta ei ole plaanis, küünalde järgi saaks ehk aimu aga küsiks enne kas on üldse mõtet proovida sellise sisselaskega? On se hullem kui mõned stock sisselasked?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Seda soovitasin minagi jeff-ile, või teine variant, kasuta kummagi silindripaari jaoks eraldi paunasid ja gaasiklappe. Põrnikal ruumi peaks nagu jätkuma.
Kuna see on ajutine mootor mõtlesin võimalikult lihtsalt ja odavalt hakkama saada ja seepärast tahtsin originaal Y torusid ära kasutada. Tegelikult on mul vaja teada saada erinevate stock osade BREAK POINT
Küsisin ka selle mootori ehitanud mehe käest ja tema vastus oli selline, et on sõitnud vaid 1000 miili aga vaid seljas elades ja esialgu vaid 12 PSI boostiga. Kuna plokis ilmnes mõra võttis kaaned maha ja nii küünlad kui kaaned on seest identsed ja erinevat põlemist ta ei täheldanud.
Eks ma uurin seda värki siis kuidas on võimalik kiiresti ja lihtsalt se asi ikka võrdseks saada.
Tänud.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.