Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
silvwer
Postitusi: 18
Liitunud: 23.11.2008 5:45
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas silvwer »

No lõppude-lõpuks on välimus viimasepeal,kui vaid tehnika saaks samale tasemele ;)
313
Postitusi: 51
Liitunud: 01.03.2007 19:02

Postitus Postitas 313 »

Täna saab auto siis korraliku poleerimise. Asi peab ikkagi laupäevaks viisakas saama 8)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Auto vilets värvkate ka nüüd väheke paremale läikele aidatud, nii palju kui kiiruga ja selle alustoorikuga võimalik.
Tänud Jarmole (kasutaja 313) sponsorluse korras tehtud kerge poleerimise ja värvihoolduse eest! :)
Jarmo ja Reno aitasid ka paar lisa tuuning aksessuaari autole külge riputada, sai täitsa nagu päris IMO.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Mihkel kirjutas:Auto vilets värvkate ka nüüd väheke paremale läikele aidatud, nii palju kui kiiruga ja selle alustoorikuga võimalik.
Tänud Jarmole (kasutaja 313) sponsorluse korras tehtud kerge poleerimise ja värvihoolduse eest! :)
Jarmo ja Reno aitasid ka paar lisa tuuning aksessuaari autole külge riputada, sai täitsa nagu päris IMO.
Samuti ka kapoti alt veidi blingimaks :)
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ma tulen kohe külla ja muudan selle kapotialuse veidi ringi, ei meeldi ikka väga see antud lahendus, liiga lage.

Lisaks sain ma veidi aimu alu toruga toimuvast kapotialuses kuumuses, mis mind veelgi RV torude poole cooleri torustiku puhul tõmbab.
Alu puhul näen ma hetkel ainukese plussina kaaluvõitu.
Soojusjuhtivus on minu jaoks pigem suur miiinus asja juures, kuigi räägitakse, et jahtub kiirelt aga tundub,
et külma sisselakse õhu arvelt, mis toru jahutab, samas torus olevat õhku soojendades.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mihkel kirjutas:Soojusjuhtivus on minu jaoks pigem suur miiinus asja juures, kuigi räägitakse, et jahtub kiirelt aga tundub,
et külma sisselakse õhu arvelt, mis toru jahutab, samas torus olevat õhku soojendades.
Boosti all suuremal kiirusel (kui jahedat õhku on vaja) on üldiselt IC torude temperatuur madalam kui sealse boosti temp ja pakun et 3x raskem rv-toru jahutab rohkem kui 3x kergem alu-toru. Kapotialune temp võiks kah sel ajal olla seal ees jahedam kui torud, seega üldse parim oleks torud mustaks värvida, et need vähe rohkem soojust kiirgaks, nagu CA orignaal torud ja külmikute kompressorid jne ja kui mõtlema hakata, tuleks vältida ka torude väljast poleerimist et jahutus oleks suurel kiirusel boosti all maksimaalne, mis foori taga seistes ajab torud kuumaks. Aga kõik see on enamasti üsna ebaoluline ja otsus tehakse ikka raha, aja, töökindluse, voolavuse, massi ja siis väljanägemise järgi. raud juhib aeglasemalt kui alumiinium ja alumiinium mahutab grammikohta rohkem soojust ja aega meil on ja rauda on meil lihtsalt mitu korda rohkem.
2. lugu muidugi intake-toruga (filtri turbo vahel). See võiks soojust mitte juhtida. Suht mõtetu mula, põhimõtteliselt teavad seda kõik niikuinii, aga ei hakka ka teksti kustutama :lol:
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

No mul just see intake toru ongi hetkel alumiinium, et ürituse ajaks bling-bling oleks.
Hiljem tuleb RV toru sinna ilmselt teha.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Seoses sellega, et Haapsalu ürituseks oli vaja Jap-Style pütt alla tagasi panna sain täna võrdluseks TIP-i mõõta silent pütt versus 3" otseläbi.
Originaal Type RA tagapütiga (2.25" mitte otse läbi) oli 7000rpm juures TIP 2.5-2.6bar, 3" otseläbi pütiga ~2.1bar (boost viimasega pigem kõrgem, kuigi MBC settingut vahepeal ei muutnud).
Hea näide palju tagapüti vahetus tegelikult ka TIP-i mõjutab.
Homme katsun ka oma MAP sensori baasil TIP ja BackPressure mõõtmissüsteemi tööle saada,
siis saan ilusti koos muude aju parameetritega TIP-i ja BackPressuret logida nii Jap-Style kui Type-RA pütiga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Paar pildikest ka Sassu albumist Haapsalu ürituselt, mis silma jäid:
Pilt Pilt
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
rosenberg
Postitusi: 69
Liitunud: 01.03.2007 14:03
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Postitus Postitas rosenberg »

Kuida vedrustusega rahul oled kas on liiga jäik või on normaalne.
S4 2,7 BiT ja Impreza wrx Sti Type Ra
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Tänavaautole tiba jäik aga elab üle, pehmemaga ei saaks nii madalaks keerata, kuna praegugi mõnes olukorras riivavad rehvid logarit.

Aga jah jäi see sõidumõnu taaskord üürikeseks :-D
Ehk siis vanakooli Subaru tugevusvaru on suht NULL erinevalt näiteks mõnest teisest autotootjast.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
super G2
Postitusi: 49
Liitunud: 04.11.2005 15:41

.

Postitus Postitas super G2 »

ei ole võimalik jälle kast laiali???? :shock:
kui jah siis ilmselt läheb 6ne kast alla!!????
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

No ega seal muud suurt olla ei saa nagu. :)
Ju see 300+ hp käik sees gaasi vajutamist on sellele kastile liig.
Või on mulle väga õnnetu eksemplar sattunud.
Aga olgem ausad, Subaru läks juba lahjadel STI mudelitel alates 2002a üle 6-esele kastile mille ehitus on viiese omast absoluudselt erinev, seega oli selleks ilmselt mingi väga mõjuv põhjus.
Samuti pole olnud kuulda erilisi kuueste kastide lagunemismuresid, vähemalt mitte Eestist.

Otse loomulikult juhtus asi jaanipäeva õhtul Tartu maanteed mööda linnast välja sõidul, paremat varianti ei oleks nagu ette osanud kujutadagi. :x
Tänu jumalale juba Assakul, ei oleks tahtnud kuskil päraperses teepeale jääda.
Õnneks sõber elab seal läheduses ja sain auto tema hoovi parkida.
Auto isegi sõidab aga üle 10km/h ei julge sõita, kuna kõriseb kastis midagi samas tundus nagu, et kinni ei poonud.
Kuna oli juba niigi siga kiire selleks hetkeks, siis ei hakanud asja lähemalt uurima ja võtsime lihtsalt järgmise sõitva auto nimekirjast.

Subarumehed loodavad ikka, et ehk läks seekord differ või pooltelg aga ilmselt HUI.
Uskuge või mitte aga 99% juhtudest lähevad ikka kõige defitsiitsemad/kallimad asjad :-D

Jutu lõpuks jääb vaid vanduda, et TRA oleks pidanud ikka kohe S4 Audi ostma :(
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
K24
Postitusi: 53
Liitunud: 26.05.2006 21:01

Postitus Postitas K24 »

Auto on ilus aga on sul vast kannatust selle käigukasti osas. 8) Mõni kes tööd peaks sisse ostma oleks sama raha eest juba varsti uue subaru saanud. :) Loodame et seekord siis jääb pidama, ehkki sa ilmselt ise ka enam ei usu seda, rääkimata gaasipedaali vajutada julgemisest. :)
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

tee kast tagaveoliseks, funi rohkem, kestvust rohkem ja driftiauto kah olemas :)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Vasta