Tundmatu jaapani firma(nagu neid seal palju on) 42,7mm! torudega torukollektor ja 3" Tomei turbo väljalaske toru
Greddy E-manage piggy-back fuel computer (yhendatakse laptopiga)
Exedy Hyper Single Racing sidur (400hj)
Z32(300ZX Twin Turbo) õhulugeja
HKS 740CC pihustid(originaal 370cc)
Skyline GTR R33 vahejahuti + Samco kinnitused
Poleeritud vahejahuti torud
Endless-Zeal HT (kuumatöödeldud) Slit (sälkudega) pidurikettad ja 800C Endless NA-R klotsid
Blitz DSBC Type-S Boost Controller rõhk kuni 1,2 bar
Apex Power Intake - õhufilter
HKS SSQV BOV - blow off valve
Nismo (Nissan Motorsport) FPR - bensu rõhu regulaator + näidik
Nismo 246l/t bensupump
Täispikk roostevaba otseläbi 76mm toruga ja 120mm otsaga sumbuti
Denso IK24 Iridium k�Enlad
Castrol RS 10W-60 parim täiss�Et õli turbo autole mida eestis saab
Omori Turbo kell
Omori Ex. Temp - väljalaskegaaside
temperatuuri kell
Autometer A/F kell
Blitz Turbo Timer
Nismo embleem ja Racing radiaatori kork
255/40/17 taga - ikka ei pea!
235/45/17 ees
Veljed 5Zigen Pro Racer GN+ laius taga 9.5" ees 8.5"
Võidusõiduks 16" veljed slikkidega...
Cusco OS poleeritud alumiinium strut-bar ees ja taga
Cusco stabilisaatorid ees ja taga
Cusco Tension Rod bar
Cusco Zero 2R coilovers - täielikult reguleeritav võidusõidu vedrustus, mis sobib ka tänavale. Reguleeritav auto kõrgus, vedru koormus/jäikus (preload) omavahel sõltumatult. Amordi jäikus ja esirataste kaldenurk


Jargmisel hooajal sooviks pidamise probleemidest lõplikult vabaneda kasutan spetsiaalrehve pehme seguga slikke praegu on Pirelli PZero D5 slikk, poolslikke jne Veljed on 16" tagumise laius 8,5" Buddy Club P1 Racing
Suund ja auto suurem potensiaal on ringrajal...samuti pakub see endale rohkem pinget(selle autoga)
Tulemas jämedad regullitavad esi ja taga stabilisaatorid, tagumine strut bar ja coil-over vedrustus arvatavasti Tein voibolla ka Nismo vmt siis peaks auto enam-vahem tasakaalus olema oma dynaamika ja juhitavuse kohapealt.
Dynos vaja peenhaalestada kindlasti kuna GT-RS panekuga ei tulnd nii palju juurde kui lootsin, arvan et ajus on kindlasti hobuseid peidus mis ootavad vabaks paastmist - samuti boost controlleriga mangides voib rohkemat saavutada....yhesonaga asi on lihtsalt kokku laotud ilma mingi häälestuseta...muidu 12s sisse peaks liikuma kyll (pragu naeruvaarse kohalt minekuga tanavakummiga oli 13.4 ja 171kmt)
Eesmark siis 12s rinka-tänava pill hea juhitavusega
Ma ei tea kas on motet 10 000 raisata 2 mickey thompsoni kummi peale millega ma selle 12s saavutaks? Kova kyljega slikke pole ka eriti motet lohkuda stripil....
Võimalik et tagumiku-tunnetusest et masin liigub paremini kui eelmine suvi aitab mulle...
Välimus on suht rotikas ja pole ka plaane esialgu sellega aga mine tea voibolla kunagu on auto pärlmutter kuldne näiteks...
Eks koik räägivad imelugusid oma autode võimsusest ma tooks ka siis naite ainukse vahega et see on reaalsus: kuiva asfaldiga ja 245 kummiga teise käiguga lihtsalt järsust gaasi vajutusest näiteks möödasõidul linnas rebib kylje ette

Yks mu lemmik pilte...


Veel Pilte!
http://www.zone.ee/riceboy/220sx/200SX.html
Fotokaga tehtud halva kvaliteediga filmid aga saate masina monusast häälest aimu

http://www.zone.ee/riceboy2/start.AVI http://www.zone.ee/riceboy2/kurv.AVI
http://www.zone.ee/riceboy2/260kmh.AVI