
Drifti karikasarja II etapp
-
- Postitusi: 236
- Liitunud: 04.12.2006 13:57
- Kontakt:
sallu kirjutas:Käisime eile Pärnus trenni tegemas.. vot sellest üritusest algab DRIFT EESTIS, kui välja jätta uskumatult vilets raja seisukord siis raja ehitus ja kuju annavad sommide radadele silmad ette. Esimesse kurvi sisenemiskiirus oli 140km/h ja lots and lots of smoke.. . SEE YOU IN PÄRNU 4 JULY

s14 underconstruction
-
- Postitusi: 236
- Liitunud: 04.12.2006 13:57
- Kontakt:
-
- Postitusi: 236
- Liitunud: 04.12.2006 13:57
- Kontakt:
nagu näha oli jäi ära see 140 km/h vistsallu kirjutas:Käisime eile Pärnus trenni tegemas.. vot sellest üritusest algab DRIFT EESTIS, kui välja jätta uskumatult vilets raja seisukord siis raja ehitus ja kuju annavad sommide radadele silmad ette. Esimesse kurvi sisenemiskiirus oli 140km/h ja lots and lots of smoke.. . SEE YOU IN PÄRNU 4 JULY

s14 underconstruction
nojah, se on tegelikult kiirus mida hakatakse alles maha pidurdama ja auto läheb reaalselt risti hoopis väiksema hoo pealt....aga see selleks, iga klemm siiski ei julge ja parem ongi kui ei julge.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
See jutt on siin täiesti vale teema all aga niipalju kui mina kohtunike jutust aru sain, siis mõõdetakse kiirust sellest hetkest, kui külg ette läheb. Ma finaali tulemusi ei tea aga kvalifikatsioonis oli kõige kiirem Sallu (natuke alla 130).jeff01 kirjutas:nojah, se on tegelikult kiirus mida hakatakse alles maha pidurdama ja auto läheb reaalselt risti hoopis väiksema hoo pealt....aga see selleks, iga klemm siiski ei julge ja parem ongi kui ei julge.