Tartus aitab sind Astromoto, Aave taga asuvad... teevad kõike mis seondub mootoriga... Kui ragz mõõtudega aitab siis mul 5 kolbi üle mis minu 20vT-st pärit... Äkki sobivad, saab sümboolse summaga kokkuleppele...Aigo kirjutas:aga oskab keegi öelda, et palju läheks maksma hülsside hoonimine? ja kus seda tehakse?
või on mõtekas lasta ainult see 1 vigane silinder üle lasta, uus kolb sisse ja käima?
Fiat Coupe plus Turbo "Aigo"
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...
Oleneb kolvikäigust ja muust sellisest, kepsu erinevus võin ka täitsa olla, homme uurin tehnilisi andmeid ja vaatan... vb annab rem mõõduna neid kolbe kasutada kui üle puurida plokk sul...

20v on 82mm kolb ja 16v on 84mm. Keps ka ei sobi :D Nagu siga ja kägu. Iseenesest meil on arnega kahepeale 10+ kolbi, aga need on tagavaraks ja mitte müügiksAigo kirjutas:kui arvestada seda, et 20v on 2.0 ja 5 silindrit ja mul 16v on 2.0 ja 4 silindrit siis kardan, et need on liiga väikesed

...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...
seda oligi arvata.
aga ega 16 klapilisele ongi raskem mootoriosasid saada.
tahaks sellel mootorit maha ja seibideks, et saaks korraliku ülevaate asjast, et mis tal on ja palju on viga saanud, sest eelmine omanik ju seda moootrit lahti pole saanud veel, seega ega ennem ei teagi midagi päris kindlat.
miskipärast on eelmine omanik maha kiskunud nukkvõllid ja karterikaane, karteri kaane sees on alumiiniumi kilde, pole ise isegi veel mootori alla jõudnud uurima minna, kuid niimoodi tundub, et need võivad saale killud ka olla, et on saale juppideks lendand.
aga ega 16 klapilisele ongi raskem mootoriosasid saada.
tahaks sellel mootorit maha ja seibideks, et saaks korraliku ülevaate asjast, et mis tal on ja palju on viga saanud, sest eelmine omanik ju seda moootrit lahti pole saanud veel, seega ega ennem ei teagi midagi päris kindlat.
miskipärast on eelmine omanik maha kiskunud nukkvõllid ja karterikaane, karteri kaane sees on alumiiniumi kilde, pole ise isegi veel mootori alla jõudnud uurima minna, kuid niimoodi tundub, et need võivad saale killud ka olla, et on saale juppideks lendand.
Saladus katte all või öelda ka ühe lehe. See on venekeelne aga fiati varuosa film töötab seal. Põhimõte on sama nagu Eperil. Seal on veel igasugu muid japside filme ka kuhu saab keretähisega sisse logida. Vahetevahel on leht maas!!! http://detali.ru/
niisiis sai Fiat kodu garaaži veetud ja sain lõpuks plokikaane maha, midagi head sealt küll ei leidnud:D kolb on jah ribadeks lendand, keps kõver, kolvi sõrm on kahele poole korralikud rööpad sisse kraabinud. Veaks on siis olnud vist üks väljalaske klapp mis on alla kukkunud ning kolvi segi peksnud ja millest endast pole ka midagi alles, kaant ei uurinud korralikult, kuna jaanipidu hakkas peale tulema juba ning tuli vähe kiiremal sammul minna sinna.
Nüüd siis asi kindel, vaja ühte kolbi, kepsu ja väljalaske klappi, kuid ei tea kas klapi pesa on kannatada saanud või mitte, loodan, et viimane varjant :D ja plokk vaja ka uus sebida, sest muidu remont mõõdust arvatavasti ei piisa, et kolb korralikult sees oleks. seal omajagu kõvad armid sees hülsis.
Küsiks veel juurde, et miks tasakaalustus võllide rihmal mõlemal pool hambad on?
Nüüd siis asi kindel, vaja ühte kolbi, kepsu ja väljalaske klappi, kuid ei tea kas klapi pesa on kannatada saanud või mitte, loodan, et viimane varjant :D ja plokk vaja ka uus sebida, sest muidu remont mõõdust arvatavasti ei piisa, et kolb korralikult sees oleks. seal omajagu kõvad armid sees hülsis.
Küsiks veel juurde, et miks tasakaalustus võllide rihmal mõlemal pool hambad on?
Nukad, väljalaske klapid, plokikaas ei sobi üksühele nagu välja tuli ja samuti kolvil on rõngavahed väiksemad + õhemad rõngad.Aigo kirjutas:Eestist siis sellele autole pole ikkagi ei osasid ega ka mootorit saada.
Kõik Autopoed nüüd lõunaeestis läbi käidud ja lammutused pea üle eesti,
Oskab keegi öelda, et kui suur on vabalthingava samasuguse ja turbo varjandi mootorite erinevus?
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm