Ford Sierra Cosworth 1989 - crisp

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Ford Sierra Cosworth 1989 - crisp

Postitus Postitas crisp »

See kord mõtlesin, et prooviks tehase turbo masina ka ära. Sai võetu ligi cosworth. Hetkel küll laiali staadiumis, aga loodan nüüd kõik asjad kokku saada lähiajal


Mootori pool:
mootor YBB 2,0 16v 150kw/204 hj
Weber Marelli P8 pritse (cosworth escordi pealt)
4 labaga siduriketas

Silla osa:
f&k madaldus
taga bilstein amordid
lsd tagasild
4 kolviga fordi pidurid ees


Välimus:
Cosworth stange, küljelaiendid ja tagatiib
Tumedad tuled taga
15x7 cosworth veljed
Toonklaas
Valged suunad
Märgid eemaldatud

Sisu:
Recaro nahk
Momo rool
Momo k.kangi nupp
boost ja egt näidik

Peale ostu sain sõita 3 päeva enne kui tekkis väike rihma probleem. Auto on seisnud nüüd 3 kuud. Sellel ajal olen tegelenud vigade parandusega. Enamus asju nüüd paika loksunud ning mootori aeg on käes. Plaan teha igapäeva kulgur nii 250-300hj.

välja näeb nii ja ega siin eriti midagi ei muutu ka
Pilt

Hetkel seis selline

Pilt
Pilt

eks vaikselt tasa liigub asi
Viimati muutis crisp, 06.02.2009 0:33, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Lahe auto, sellel kannatab vist stock aju ja teise kiviga veidi rohkem jõudu tekitada?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

Raceboy kirjutas:Lahe auto, sellel kannatab vist stock aju ja teise kiviga veidi rohkem jõudu tekitada?

Kuna on tehtud mingid X modifikatsioonid siis esimena tuleb selgeks teha mis stage on üldse. Standard Rwd annab 0,7 bar max rõhk ma sain kella 1bar ning suutis ka segu hoida ilusti lõpuni. Kuid siiski kui võimalus tuleb läheb peale kas vems või ms (tahaks ise tegelt ms'i proovida) Raud korda küll siis jõuab kiipidega jurada :)
mihkelm
Postitusi: 62
Liitunud: 25.09.2006 12:43

Postitus Postitas mihkelm »

kas see on see sama cossu mis juba pikemat aega eestis ringi liigub, või tõid kuskilt?
igatahes edu sleeperiga!
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

Masin on eestis 2008 septembrist.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Antud autot oli Itaalias ilmselt kohalike SR.org foorumi meeste poolt tuunitud. :-D

Siiamaani on meeles see hetk kui Kristjan peale auto ostu garaaži võtit laenama tuli, kuna tagasild tahtis alt ära kukkuda :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
terrasiit
Postitusi: 18
Liitunud: 26.02.2008 22:36
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas terrasiit »

Ühesõnaga itaaliast pärit Cossu. Ega see saladus pole et paljuga auto kätte said. Kui avalikult vastata ei taha, siis PS abiks.
Igaljuhul jõudu ja jaksu projektiga.
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

terrasiit kirjutas:Ühesõnaga itaaliast pärit Cossu. Ega see saladus pole et paljuga auto kätte said. Kui avalikult vastata ei taha, siis PS abiks.
Igaljuhul jõudu ja jaksu projektiga.
Tere masin oli natuke üle 50 000



Kuna raua osa on hetkel tegemises siis uurisin vähe pritse poolt. Tuleb välja, et originaal on vahetatud Weber Marelli P8 vastu. See originaalis on viimase malli Escortidel peal. Vahe originaaliga on P8 hoiab 1bar kui rwd L1 lõpetab 0,7 bari juures.

Raua poolelt plokk oli puuritud 91,8 peale ning sees mahle kolb. Kuna, aga vana plokk oli hukkas lasin endale teha uue ploki (õnneks on cossul sama plokk mis enamus vanadel sierradel). Loodan selle nüüd lähipäevil kätte saada. Siis jääb ainult kokku ladumise vaev.
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

Mootor on siis nüüd tänaseks hetkeks kokku pandud. Garaazis mõned otsad ka töristatud juba. Esimese hooga tundub, et sai ok õlisurve on hea ja jahutuses survet sees pole. Kuna ilmaga läks nüüd nii siis kannatan väheke veel enne kui tänavale toon. Kere on sierra kohta igati hea ning ei tahaks seda rikkuda.


pajast üks ülesvõte ka

Pilt
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

kas cossu plokil paksemad silindri seinad pole?
traktorist
Postitusi: 79
Liitunud: 11.06.2008 18:10
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas traktorist »

kas cosworth siis 4wd ei ole või,sellise ilmaga ju lausa lust keerata põhjakaasiga läbi hangede...:)
sky is the limit
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

Miq kirjutas:kas cossu plokil paksemad silindri seinad pole?

Ei

traktorist kirjutas:kas cosworth siis 4wd ei ole või,sellise ilmaga ju lausa lust keerata põhjakaasiga läbi hangede...:)

Minul on rwd mudel.
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

Masin nüüd siis koos ja päevajagu km'e seljataga. Tundub, et kõik toimib kenasti. Rõhukell tuleb üle vaadata, selle järgi käis mingi hetk 2+ bari ära. Muidu tundub nagu töötaks, külmalt käib rämedalt täis, aga kui soojaks saab siis pole nagu väga viga. 6-700 km siis peaks vist sammud kuhugi dyno pinki seadma.
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

Ford nagu ikka jurab ka see. Mingi hetk töötas rikkalt siis töötas normaalselt ja nüüd ca kuu tagasi kui pärnus fordi rajapäev oli läks kõik käest ära. Egt näit küündis sinna 950+ juurde jne. Pärnust tulin koju 80km/h @ 5käik ca 2300rpm ja egt ikka 800 ringi. Kodus tõmbasin siis asjad laiali. Tundub, et raua osa jäi ellu. Kompresioon igast pütist ca 11. Pump kodustel katse meedotidel ca 180L/h. Paistab, et tuleb siiski ecu ka välja vahetada. Hetkel käimas vems vs ms mõtlemine.

pildike üritusest
Pilt
Vasta