mart154 kirjutas:oi internetitark oled sa küll.
enne kui kommenteerima hakkad, äkki turbotad ühe suure mootori ära kah?
Kui need "prohjektid" nii odavad ja lihtsad oleks, nagu sa räägid, palju neid turbokaid siis oleks???
Eestis käib asi teistpidi kui Rootsis. Seal tehakse tulemuse pärast, meil tehakse tegemise pärast. Isegi 400-500hp jaoks vahetatakse kolvid, kepsud + tuhat muud vidinat mootoris.
Vahe tuleb ka tooriku valimisest, ei hakata mingit riisiraketti aretama, kuna see on lihtsalt kallis. Valitakse kas volvo, bmw või siis näiteks põlatud MB - neil on lihtsalt tehasest juba väga kõvad jupid sees. Bling-bling pole sealsete tegijate seas just esmatähtis.
Lisaraha kulutadki turbotamise enda peale, mitte olemasoleva nõrga ploki tugevaks ehitamisele.
Kes on kiirem, see on tegijam, mitte ei ole mõõdupuuks kulutatud rahanumber.
Kasutatakse laiatarbe ajusid (VEMS, MS), mis on odavad ja igast otsast on oskusteave saadaval - elektroonika taha ei jää ju sisuliselt midagi.
Ma arvan, et sellel konkreetsel mootoril pole vaja mootori sisu vahetada mingi 500hp tarvis, vähemalt MB samalaadse mootori puhul ei tule, ega tolle aja BMW väga palju kehvem polnud.