K:Jahutusvedelik
K:Jahutusvedelik
Millist jahutusvedelikku kasutada vähe karmimate tööpööretega mootoris?
Mida keegi soovitab ja mis anomaaliaid seoses jahutussüsteemiga kellegil esinenud on?
Mida keegi soovitab ja mis anomaaliaid seoses jahutussüsteemiga kellegil esinenud on?
Kas ikka vett on hea kasutada? Tavaline kraanivesi ju tekitab alumiiniumile mingi veidra rohelise oksiidi kihi ja vaevalt see hea on.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
jah mootorile pole se hea aga võistlusautode mootorid käivadki üsna tihti laiali
Tosool betoonil on aga terve päeva libe.
Ise hakkan vaikselt loobuma sinistest ja rohelistest jahutusvedelikest. (tihti on neil erinev konsentratsioon ja värv ja omadused jne) Pigem kollane ja punane mis pidid süsteemi oksüdeerumise eest paremini kaitsma ja mille keemistemperatuur on kõrgem. Kui ma ei eksi siis kollasel lausa 115 kraadi (Kõrgetemperatuuriliste usakate lemmik) kollast on saada väga raju konsentraadina. (St et teed süsteemile paar korda veega läbipesu ja kuna niikuinii ei saa kõike vett välja siis paned kollase peale ja võid olla kindel, et külmumisohtu pole ja asi kestab sees koguni 5 aastat kui miskit katki ei lähe.

Ise hakkan vaikselt loobuma sinistest ja rohelistest jahutusvedelikest. (tihti on neil erinev konsentratsioon ja värv ja omadused jne) Pigem kollane ja punane mis pidid süsteemi oksüdeerumise eest paremini kaitsma ja mille keemistemperatuur on kõrgem. Kui ma ei eksi siis kollasel lausa 115 kraadi (Kõrgetemperatuuriliste usakate lemmik) kollast on saada väga raju konsentraadina. (St et teed süsteemile paar korda veega läbipesu ja kuna niikuinii ei saa kõike vett välja siis paned kollase peale ja võid olla kindel, et külmumisohtu pole ja asi kestab sees koguni 5 aastat kui miskit katki ei lähe.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pole kül ise minig võistlussportlane, kuid antifriisi/tosooli ei kasutata selle võstlusmasinate ,kuna to põletab lihtsalt mootori ära näiteks kui kaanetihend ära läheb.
Kasutatakse teslileertud vett ja sinna sisse tört õli mis seguneb veega, et pump ja muud vajalikud detailid oleks õlitatud.
Soovitan kasutada tänaval mootoris neid neoone antifriise, kuna neil on väidetavalt kõrgem keemist temperatuur.
Kasutatakse teslileertud vett ja sinna sisse tört õli mis seguneb veega, et pump ja muud vajalikud detailid oleks õlitatud.
Soovitan kasutada tänaval mootoris neid neoone antifriise, kuna neil on väidetavalt kõrgem keemist temperatuur.
Eem, mõtle ka mida sa räägid. Õli ei segune veega vaid muutub hallideks klompideks.
Aga võistlusautodel kasutatakse tõepoolest destilleeritud vett ja mingit pumba määrimist pole seal vaja, kuna mootori eluiga on kordi lühem pumba omast.
Aga võistlusautodel kasutatakse tõepoolest destilleeritud vett ja mingit pumba määrimist pole seal vaja, kuna mootori eluiga on kordi lühem pumba omast.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
- onesuspect
- Postitusi: 345
- Liitunud: 14.11.2007 12:21
- Asukoht: tln
Äkki oleks siis täpsustanud, mis õli silmas peeti?? Muidu võib mõni seda teemat lugedes vale signaali saada ja hakkab mootoriõli jahutussüsteemi valama.Miq kirjutas:Raceboy kirjutas:Eem, mõtle ka mida sa räägid. Õli ei segune veega vaid muutub hallideks klompideks.
Vähe teravalt ei pane ve. Nt masinlõike tööstuses kasutatakse detailide ja lõikeriistade jahutamiseks vee ja õli segu, just ühe jahutamise ja teise õlitamise eesmärgil.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kle kui ei kavatse vastata, siis mida sa üldse torkima hakkasid? Ma ka asualt ei viitsi foorumis mingit sõda pidada, aga kui sa ei kavatse vastata, siis ära alustagi.Miq kirjutas:Oleks sa ise ka siis maininud, et mootori õli veega ei segune. Siis oleks seda sorti õlid välistaud.
Ei kavatse sellele argumenteerimisele rohkem vastata
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;