BMW e36 325i

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Väga muljetavaldav kiirusenumber!

Tore, et kast ja sild kestsid. Sellise jõu juures slikiga veerandiili stardis oleks vist puru taga?
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Võimalik. Plaanis on Toyo R888-ga starti proovida. Eks näis, mis juhtuma hakkab.

Paar pilti kohapealt.
Pilt

Pilt
Alumine pilt võetud Marek Potti galeriist.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

ivar kirjutas:Võimalik. Plaanis on Toyo R888-ga starti proovida. Eks näis, mis juhtuma hakkab.
Peale lennuväljal külmetamist R888 235 mind alla 2.3s 60ft ei tõmmanud. Nende töötemp on 90C ja seda seistes suht raske saavutada. Võibolla oli mul ka rõhku natuke üle. Aga noh vähemalt on see kasti- ja sidurisõbralik.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Kuskil pole oletavat võimsustki pandud, mis see siis on..?
eeldaks vist nagu miski 450+ hp ?
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Mis sest võimsusest ikka laest võtta, eks tuleb dynomine ära oodata ja asi kohe selge :D
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Teades, mis pihusteid Ivar kasutab (Siemens Deka 630cc) ja eeldades, et ta üle 90% duty cycle ei lase, siis 3.0bar kütuse baasrõhu korral on tema BMW maksimumvõimsuseks kuskil 550-600 hj.
Viimati muutis Raceboy, 03.06.2009 20:57, muudetud 1 kord kokku.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

Vahet pole palju seal seda võimsust on , tulemus on igatahes väga haige 8)
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Chris_S
Postitusi: 9
Liitunud: 05.06.2006 6:24
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

:)

Postitus Postitas Chris_S »

Raceboy kirjutas:Lahe!

Ja sellline tulemus konega, mis on BMW tehasejuppidest kokku laotud ja säästuprojekt? Veelkord, vinge!
Raceboy kirjutas:Teades, mis pihusteid Ivar kasutab (Siemens Deka 630cc) ja eeldades, et ta üle 90% duty cycle ei lase, siis 3.0bar kütuse baasrõhu korral on tema BMW maksimumvõimsuseks kuskil 550-600 hj.
Tere!
Tekkis selline küsimus:
nagu ma aru saan siis on see bmw põhim. stock osadega saavutanud sellised ulmelised jõunumbrid ... ma eeldan siis et M3'ga oleksid need numbrid veel suuremad ... et siis pole nagu mõtet 325 ega 328 osta, võiks investeerida kohe M3'e ja saaks veel überimad numbrid :)
Või on siin ikka mingeid maagilisi ümberkorraldusi tehtud? :)
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Kas sa teemat ikka lugesid???

Seal on selgelt kirjas, mida tuli teha ja milleks, et mootor boosti kannataks...
Maagiline sõnaühend on "surveastme alandamine"...
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Chris_S
Postitusi: 9
Liitunud: 05.06.2006 6:24
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

:)

Postitus Postitas Chris_S »

selge pilt ... sain oma küsimusele kinnituse! tänud :)
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Mootori sees on tõesti ainult tehasejupid, va klappidega vaheseinad karteris ja modifitseeritud kolvid.
Peale summuti ümberehitust on turborõhk olnud 1.4-1.5bar, kuid tundub et niisuguse boostiga antud kombinatsioon enam väga pikalt ei kesta. Hetkel auto seisab, arvatavasti kaanetihend on järgi andnud. Lahti võtmisel saab täpsemalt selgust.

Võimsuse kohapealt niipalju, et kütuse baasrõhk on 3.5bar, mille juures pihustid annavad u 680cc/min. Täispööretel 1.5 rõhuga on duty 75%, nii et üle 500hp eriti olla ei saa.

M3-ga saab loomulikult parema tulemuse, kuid toorik on tunduvalt kallim soetada. Vale seadistuse või muu jama tõttu kotti lastud s50-t on ka kulukam remontida.
Tartlan
Postitusi: 28
Liitunud: 09.10.2008 19:22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tartlan »

väga vinge projekt !!! hea kohe lugeda 8)
2.0T 4x4
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Eile võtsime kaane maha, esimese asjana hakkas silma tosooliloik 4. silindri kolvi peal. Tihendit sai uuritud-puuritud, kuid tundub siiski korras olevat.
Plokikaanes aga leidub pragusid. Nagu pildipealt näha, siis üks joon ühendab sisselaset väljalaskega, teine viib väljalaskeklapist veekanalisse, kuid see ei paista eriti.
Hetkel nüüd ei tea, kas tasub remonti viia, või parem teine korralik otsida.
Eelnevalt on selle kaanega juba midagi tehtud. Võibolla on kuuma saanud mõne eelmise omaniku käes.

Pilt
Pilt
Pilt

Kollektor sai vist termošoki, kui aurupahvakaid välja viskama hakkas. Neljas toru on flantsi küljest keevituse kõrvalt lahti rebitud. Natuke on näha et ümbert tahmane.
Pilt

Kui mootori uuesti käima saab, siis prooviks aju ilma nukaandurita wasted spark reziimis tööle panna. Selleks tuleb natuke juhtmestikku ümber teha, et COP-e wasted spark-ga kasutada. Üleüldse tuleks juhtmemajandust korrastada, endal hakkab ka segadus tekkima vaikselt.
Pilt
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Noh ega sa OMC'l ka veerandgaasiga ei sõitnud... Oleks dosooli asemel õli silindrisse pääsenud... tead isegi... Ja ega see 4. pütt vist ongi 1 kuumemaid. Kui pole mõõtnud, siis vaata ka pihustid üle, äkki too 4. tiba väiksem. Otsi ka pragusid väljalaske kanalist.
Loodame, et pragu on keevitatav või siis, et uue kaane hankimise taha midagi seisma ei jää. Tahaks veel näha kuidas DIY kommertsile konkurentsi pakub ja algajatel naiivsust-optimismi üleval hoiab :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
redline
Postitusi: 190
Liitunud: 23.02.2006 17:50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas redline »

Mõtekam uus kaas otsida, keevitatud asjal oht mõraneda keevituse kõrvalt. Neid peaks piisavalt saadaval ka olema :)
Vasta