Nissan 300zx Viljar
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Kas kasutate ikka nii süüte retardi kui segu rikastamist? Kui jah, siis kui palju? Väikesest ebakõlast piisab, et boost oleks paigalseistes 1 bari asemel 0.See ei ole lihtsalt võimalik. Olen seda isegi huvipärast proovinud, kuid kui käik sees, siis suudab süütesüsteem iga 2seki tagant teha ühe paugu ja pööre hoopis langeb. Automaadiga on lihtsalt koormus nii suur.
Ja ega launch+anti-lag ei peagi paukuma, et boosti tekitaks.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
See ei toimi automaadi puhul!!! Paned neutraalile ja saad boosti vabalt tekitada, kuid mitte koormusega.Kas kasutate ikka nii süüte retardi kui segu rikastamist? Kui jah, siis kui palju? Väikesest ebakõlast piisab, et boost oleks paigalseistes 1 bari asemel 0.
Ja ega launch+anti-lag ei peagi paukuma, et boosti tekitaks.
Et stardis boost ülesse saada, on meil aega max 1,5sekki ja nii see ei toimi.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Olen korduvalt öelnud, et nossiga oli mingi jama!!! Kasutasime samu setinguid nagu eelmisel aastal, kuid rõhu all solenoidist läbi ei tulnud midagi. Proovisime 50hp dyysi, kui ka 200hp dyysi, kuid vahe oli 100rpmi. Siin pole kellegi nõuandest kasu, vaid viga tuleb leida ülesse. Kolmapäeval hakkame tegelema.huvitav kuidas marklil asi toimib, aga noh kindlasti olete juba uurinud tema käest.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Imelik, launchi koos antilagiga kasutatakse nii manuaalide kui automaatide puhul maailmas pidevalt ja mingit probleemi boosti ülessaamisega pole küll olnud, eeldusel, et stall on konverteril piisavalt kõrgel. 5500 peaks seda nagu olema (ma pole su auto dünograafikut näinud ja see on vaid spekulatsioon).RICE BURNER kirjutas: See ei toimi automaadi puhul!!! Paned neutraalile ja saad boosti vabalt tekitada, kuid mitte koormusega.
Et stardis boost ülesse saada, on meil aega max 1,5sekki ja nii see ei toimi.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Tulge kõik VKM Motorsi garaazi ja vaadake ise ka lähemalt.
http://tv.motors24.ee/artiklid/Placemen ... 00+ZX.aspx
http://tv.motors24.ee/artiklid/Placemen ... 00+ZX.aspx
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Pole ammu kirjutanud.
Soome me siis kahjuks ei jõudnud, sest ei tahtnud seadistamatta autoga nii pikka reisi ette võtta.
Seega otsustasime seekord ette võtta Dynos käigu Kostiverre ja ei kahetse. Lubatud 1200hp,d küll ei tulnud, kuid 1100NM ja 850hp Ethanoliga on meile piisav rõõmuallikas.
Kuna TH400 ei ole kõige parem kk seadistamiseks, siis kulus seadistamisele tavaliselt rohkem aega, kuna kasti jahutused võtsid kaua aega. Jõutõmbed tempi ei tõsta, kuid koormussõidud on liiast ja läbilibisemine nihutab graafikut.
Eesmärk oli 7000 pöörde juurde koondada max vääne ja sellega saime me hakkama. Hr. Vanaselja dyno on parim, kus käinud olen, sest erinevaid koormuseid seada ja ilma rullide vileta seadistada oli super. Ja lisaks oli pingi operaator igati abivalmis ja jagas oma kogemusi lahkelt.
Hiljem lisan pildid ja dyno lehe ka.
Soome me siis kahjuks ei jõudnud, sest ei tahtnud seadistamatta autoga nii pikka reisi ette võtta.
Seega otsustasime seekord ette võtta Dynos käigu Kostiverre ja ei kahetse. Lubatud 1200hp,d küll ei tulnud, kuid 1100NM ja 850hp Ethanoliga on meile piisav rõõmuallikas.

Eesmärk oli 7000 pöörde juurde koondada max vääne ja sellega saime me hakkama. Hr. Vanaselja dyno on parim, kus käinud olen, sest erinevaid koormuseid seada ja ilma rullide vileta seadistada oli super. Ja lisaks oli pingi operaator igati abivalmis ja jagas oma kogemusi lahkelt.
Hiljem lisan pildid ja dyno lehe ka.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kostivere DYNO
Õnne meeskonale, ma olen alati rääkinud et kostivere ruulib.
See polegi nii metsas koht nagu arvatakse.
See polegi nii metsas koht nagu arvatakse.

http://www.soojuspumbakodu.ee
http://www.maasoojus.ee
Nissan 300ZX
Mitsubishi Evo VII FQ300
Nissan 350Z
Nissan 370Z
Ford Fiesta
http://www.maasoojus.ee
Nissan 300ZX
Mitsubishi Evo VII FQ300
Nissan 350Z
Nissan 370Z
Ford Fiesta
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
1090nm ja 850hp mootorist
Kahju, et käigukast suure koguse jõudu ära hammustab, kuid see ei tähenda, et auto poleks kiire. Lisaks on graafik veidi lühike.
Alates 5500rpm on graafik 700-1000rpm nihkes, sest kast libiseb veidi läbi.
http://www.vkmlogistic.ee/upload/Image/ ... 400RPM.pdf
http://www.vkmlogistic.ee/upload/Image/Racing/AP3.pdf
Kahju, et käigukast suure koguse jõudu ära hammustab, kuid see ei tähenda, et auto poleks kiire. Lisaks on graafik veidi lühike.
Alates 5500rpm on graafik 700-1000rpm nihkes, sest kast libiseb veidi läbi.
http://www.vkmlogistic.ee/upload/Image/ ... 400RPM.pdf
http://www.vkmlogistic.ee/upload/Image/Racing/AP3.pdf
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Sellist eesmärki on tore lugeda.RICE BURNER kirjutas:Eesmärk oli 7000 pöörde juurde koondada max vääne
Libiseb ikka mitte kast, vaid turbiin.

Dünoseadistused on üks asi, kiirendus teine. Turbo-EFI kohta ei hakka targutama, aga näiteks minu konteksti mootori dünoseade jääb rajal lahja segu kätte, kuna mootoridüno kiirendus on 600 rpm/sec, 1. käigul aga mitu korda suurem.
Nagu ise tead, siis korduvalt ja korduvalt on dünos kehvem seade rajal kiirem olnud.
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Selles dynos oli võimalik kiirendust muuta vastavalt vajadusele ja meie autol tundus kõige reaalsem kiirendus 400rpm/sekundis 3nda, ehk otsekäiguga.Sellist eesmärki on tore lugeda.
Libiseb ikka mitte kast, vaid turbiin. DS rpm andur abiks ja mitte ainult selleks.
Dünoseadistused on üks asi, kiirendus teine. Turbo-EFI kohta ei hakka targutama, aga näiteks minu konteksti mootori dünoseade jääb rajal lahja segu kätte, kuna mootoridüno kiirendus on 600 rpm/sec, 1. käigul aga mitu korda suurem.
Nagu ise tead, siis korduvalt ja korduvalt on dünos kehvem seade rajal kiirem olnud.
Olen 100% kindel, et rajal sõidab auto samas kütusetabelis, nagu dynos.
Proovisime erinevatel koormustel kogu tabeli läbi ja aju suutis väga hästi oma ülesandega toime tulla.
Ainult wastegate ei jõudnud reageerida, kui kiirenduseks panime 800rpm/sekundis ja tegi väikese haagi, mis on ka loogiline, sest suur turbo ärkab järsku ja jõuliselt.

www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Siit leiab dyno pilte ka.
http://www.digital.planet.ee/
http://www.digital.planet.ee/
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h