K: 0,5 Bari juures hakkab auto puterdama, mis viga?
K: 0,5 Bari juures hakkab auto puterdama, mis viga?
Ühel päeval maanteel sõites hakkas auto jupsima. 0,5 Bar juures tuleb meeletu detonatsioon. Diagnostikas öeldi, et turborõhu regulaatori membraan. Kas see on sama, mis Wastegate actuator ? Enne vahetamist otsustasin targematelt küsida. Tegu on Garreti turboga.
Re: K: 0,5 Bari juures hakkab auto puterdama, mis viga?
Membraan ise detonatsiooni ei tekita. Ja kui see 0.5bar on normaalne rõhk, võiks viga ka mujalt otsida. Segu lahja või äkki nukkvõlli andur vms. Räägi mis auto.fakies kirjutas:Ühel päeval maanteel sõites hakkas auto jupsima. 0,5 Bar juures tuleb meeletu detonatsioon. Diagnostikas öeldi, et turborõhu regulaatori membraan. Kas see on sama, mis Wastegate actuator ? Enne vahetamist otsustasin targematelt küsida. Tegu on Garreti turboga.
2. asi et võibolla polegi detonatsioon, vaid boost-cut, ehk membraan ongi katki ja aju lihtsalt hakkab piirama, et suurem rõhk ei lõhuks mootorit.
Kui öeldi et membraan on katki, siis loodetavasti ka vaadati seda, et kas see hoob liigub kui rõhk peale lükata. See ei tohiks kallis olla, võid proovimise mõttes ära vahetada.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Autoks on Alfa - Romeo GTV 2,0 V6 148 kw. Ma võtsin selle aktivaatori maha, see hoob nagu liigub ilusti seal sees (tõmbad välja, liigub ilusti tagasi), kuid ega päris nii seda vist vaadata ei saa. Aktivaatori peale oli kirjutatud B 953 Qualitette actuatto. Kuskilt kuulsin, et sinna sobiks ka Garretti T 25?
Aga näiteks külma mootoriga kõik töötab ja auto sõidab, umbes 3-4 min. Sel ajal lööb selle auto kohta rõhku muidugi ulmeliselt ligi 2 bari.
Normaalselt ta nii palju ei rõhku ei andnud, kuskil mingi case sees ikka. Aga usun seda boost-cut teemat. Sest nagu turbo hakkab katkestama ja auto tõrkuma (soojema mootoriga).
Aga näiteks külma mootoriga kõik töötab ja auto sõidab, umbes 3-4 min. Sel ajal lööb selle auto kohta rõhku muidugi ulmeliselt ligi 2 bari.
Normaalselt ta nii palju ei rõhku ei andnud, kuskil mingi case sees ikka. Aga usun seda boost-cut teemat. Sest nagu turbo hakkab katkestama ja auto tõrkuma (soojema mootoriga).
AKTUAATORi vedru polegi süüdistatud. Aktivaator oleks mingi muu asi. Pigem on see aktuaator üldse deaktivaator, kuna ta ülesanne on gaase turbost mööda juhtida.
Membraanist oli jutt!
puhu sisse et kontrollida kas lekib
või pane kompressoriga sinna rõhk peale ja vt kuidas hoob liigub.
Kui membraan terve, vea sisselaskekollektorist otse korralik voolik aktuaatorisse ja mine sõida.
Sul on juba vedanud et uut mootorit ei peaks ostma!
Membraanist oli jutt!
puhu sisse et kontrollida kas lekib
või pane kompressoriga sinna rõhk peale ja vt kuidas hoob liigub.
Kui membraan terve, vea sisselaskekollektorist otse korralik voolik aktuaatorisse ja mine sõida.
Sul on juba vedanud et uut mootorit ei peaks ostma!
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Seal sees jah! Põhimõte sama nagu jagaja-vaakumil, ainult et vastupidi.fakies kirjutas:Selge!
Aga see membraan on ikkagi selle aktuaatori sees?
Lähen kontrollin kompressoriga, mis teeb.
Suured tänud igaljuhul.
Vaata siis kah, et mis rõhu pealt hakkab avama ja lõpetab avamise.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET