Lõpuks siis asi nii kaugel, et esimesed 200km on kellal. Hetkel väga algeline seda kulgemiseks, kuni 4500rpm ning wg rõhk otse pähe. Eks peale sissesõitu vaatab edasi, mis sealt välja annab puhuda.
JõuJaam - auto24ring racetrack service
+372 58 5588 58
andres@joujaam.ee
1500km läbitud. Esimesed kilomeetrid oli ainult katsetamist ja peavalu. Probleeme tekitas vigane coil ja vr andur. Kahjuks läks ka turbo vahetusse K26 vastu. Peale nende probleemide lahendamist oli jälle isu midagi edasi teha. Nimelt sai auto endale lõpuks tühikäigu mootori, millega oli juba piisavalt venitatud. Vahepeal sai muretsetud Apexi boost controller solenoid. Täna jõudsin lõpuks paigalduseni ja tegelesin ka selle seadistamisega. Hetkel tundub kõik tore ja ilus olevat ning nüüd võib juba ka düno poole vaadata.
JõuJaam - auto24ring racetrack service
+372 58 5588 58
andres@joujaam.ee
Nagu OT ja miilile regamine algas hakkas minul hästi kiire. Esmalt sai lahti ja kokku lapatud 944 kast, mis oli pikemat aega seisnud kuna tigu ja taldrik olid katki läinud. 5 käigu ülekande arv sai muudetud nii, et arvutuslikult on lõppkiirus 300km\h kanti. Paraku jääb aga selle saavutamiseks ilmselgelt jõudu puudu ning see ei ole ka eesmärk. Lihtsalt tore teada, et ülekanne nii palju lubab. Veel lisandus kasti torsen differ. Tagumine stabikas sai jämedama vastu vahetatud ja alla läksid kollased konid. Salongi sai paigaldatud lisakellad (boost, õlitemp ja ISO shiftlight), iste ning traksid, mida kavatsen kasutada ainult ürituste ajaks kuna igapäeva sõiduks see väga mugav ei ole.
Ennem laupäeva veel vaja dünos käia ning põhjakate paigaldada.
Mõned klõpsud tänase seisuga...
JõuJaam - auto24ring racetrack service
+372 58 5588 58
andres@joujaam.ee
Piltidel jah, tegelikult tahab auto uut värvkatet seetõttu ei hakka ka cup peegleid ja antikat varem külge kruttima.
Alla läks jah tavalise 944 kast. S2 kast jääb LSD ja uusi sünkrosid ootama.
JõuJaam - auto24ring racetrack service
+372 58 5588 58
andres@joujaam.ee