Õnnelikult tagasi AC Dragilt uue rekordiga siis 12,21@191kmh.
Kahjuks ei saanudki ET Drage testida, sest velgede keskauk ei sobinud ja sõidud sai tehtud ET Streetidega. Suht pain-in-a-dick on nendega sõita väikse turbomootoriga. Burne ei teinud ja startisin stabiilselt 7000-8000rpm ning mängisin vaid rehvirõhuga.
0,7-0,8 bariga sain 2,0 60ft, kuid veerandfinaalis 0,6bariga lõi hinge kinni ning oleks Toomase Bug-il pidamist olnud, siis olekski kõik olnud.
Poolfinaaliks pumpasin jälle 0,8bari sisse ja Kristo vastu tegingi oma parima sõidu.
Finaal toimus aga suht väikese aja järel nii, et rehvid ei saanud jahtuda ja Markeli vastu finaalis lõi jälle hinge kinni. Kahjuks läks raisku haruldane võimalus näha 12s autost sõidu pealt 9 sek autot ja reaalselt minekuvahet.
Finaalini jõudsin suuresti tänu teiste ebaõnnele. Ajasõitudes sain 12,289 ning kolmanda koha ja läksin kokku Beetle'iga (6s), samal ajal kui Ringo (4s) oli olnud minust 0,002sek aeglasem (12,291) ning läks kohe kokku Markeliga (1ne).
Kristo (5s) vastu jättis sõitmata S4 (2ne), kes tegelikult ajasõitudes sai 11,9 ja oleks ilmselt mu välja puksinud, kui meie teed oleks ristunud.
Vaid Markeli Supra ja Andres Sarapuu S4 olid minust kiiremad kõikidest sõitjatest nii, et Datsun jälle üllatas positiivselt.
Kusjuures uus mure on kaelas. Nimelt enne starti kohal seistes, kui pöörded jõuavad 7-8k kanti, siis sidur nagu ei lahutaks täielikult ja auto hakkab vaikselt edasi liikuma. Õnneks fikseeriti valestart vaid finaalis.
http://www.youtube.com/watch?v=EVecILujL_U siit videost see libisemine hästi näha. Kuna fooris veel tuled ei süttinud, siis lasin korra gaasi maha. Video ongi mu parimast sõidust.
Müts maha Audiklubi ees, kes lubavad ka muid autosid enda klubiüritusele ametlikku aega sõitma. Korraldus oli hea ja kordagi ei tundnud, et asi veniks ning mikrofoniga poisi arusaam dragist hoidis kõigil tuju lõbusana.