Kuidas saada võimsust juurde...
Kuidas saada võimsust juurde...
Sõnastan siis küsimuse ümber, kuna sain aru, et turbotamine vähese finantsi korral on mõtetu, siis kuidas saada võimsust nii juurde, et kütusekulu väga palju ei suureneks. eelarve oleks 10000. Kes on kuidas oma C20ne mootorit modind ja kas on võimalik kuidagi opeli 8v mootrist 16 v mootrile sarnase kütusekulu juures sarnane minek välja pigistada. Sorry et kaks teemat tegin jutti, aga on huvi lihtsalt, tean mõningaid viise kuidas võimsust lisada, aga millised tööd yhes koos ja korraga teha, et asi kõige effektiivsem oleks nii töö mahukuselt ja finantsilt.
Re: Kuidas saada võimsust juurde...
Müü auto maha ja osta 16v mootoriga isend. Hävid ~10000 ja võimsus olemas.
10K ja +25KW on ju soodus
Kui ise ei tee, siis see 10K on vist tööraha
healjuhul saab tiihendi komplekti kah, aga õli saab siis alles järgmine kuu sisse 
Ökonoomsust ja tõmmet silmas pidades on parim muidugi kaalu alandamine.
20% kergem masin võtab maanteel 10% vähem kütust ja linnas vist 15-20%. Väiksemad rattad, aeglasem differ ja kehvemad 20LET vennad jäävad juba maha



1.8 kaane juures on nukkvõll (297 vs 272), mis peaks ~10% võimsust tõstma. Peale selle on seal teine sisselaskekollektor, mille otsas 2 liblikaga gaasisiiber, mis on suurem kui 20NE oma. Ei teagi mis surve aste siis tuleb, aga kindlasti tasub üle mõõta, kuna paljud on seda kaant juba lihvinud. + 1L/100km ja kui ökonoomsust silmas pead, siis 98't sa ostama ei taha hakata, seega ära CR'iga üle pinguta.rosco kirjutas:ne-le pannakse vahest 1.8 85kw plokikaant. Tõstab vist surveastet veits ja peaks parema voolavusega olema.
Ökonoomsust ja tõmmet silmas pidades on parim muidugi kaalu alandamine.
20% kergem masin võtab maanteel 10% vähem kütust ja linnas vist 15-20%. Väiksemad rattad, aeglasem differ ja kehvemad 20LET vennad jäävad juba maha

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kunagi sai enda kolmel autol mõõdetud kütusekulu 95 vs 98 bensuga ja kõigil tuli 98 kasutamine rahaliselt odavam, sest kütusekulu oli väiksem. Mida kallim on kütuse hind, seda väiksem on nende liitrihinna vahe ja seda suurem on 98 kasum. Pealegi on 98 kasutamine pikas perspektiivis ka kasulikum mootorile. Peale seda ei ole ma 95te tankinud v.a. paar juhtumit, kui olen võõrast autot kasutanud ja omanik on ise seda tahtnud.Astrona kirjutas:ja kui ökonoomsust silmas pead, siis 98't sa ostama ei taha hakata, seega ära CR'iga üle pinguta.
Olen sama kuulnud, aga eks see sõltu ka mootorist, eriti sellest kas on aktiivne Knock-andur jms. J a rahaliselt maanteel tasus 98 ära juba siis kui hinnad olid 10 vs 11EEK!RFL kirjutas:Kunagi sai enda kolmel autol mõõdetud kütusekulu 95 vs 98 bensuga ja kõigil tuli 98 kasutamine rahaliselt odavam, sest kütusekulu oli väiksem. Mida kallim on kütuse hind, seda väiksem on nende liitrihinna vahe ja seda suurem on 98 kasum. Pealegi on 98 kasutamine pikas perspektiivis ka kasulikum mootorile. Peale seda ei ole ma 95te tankinud v.a. paar juhtumit, kui olen võõrast autot kasutanud ja omanik on ise seda tahtnud.Astrona kirjutas:ja kui ökonoomsust silmas pead, siis 98't sa ostama ei taha hakata, seega ära CR'iga üle pinguta.
Ses mõttes, võiks CR'i ajada lakke, mis omakorda tõstab effektiivsust, ja siis 98'ga sõita. Statoili 95'st ei maksa rääkida, kui võrdleme siis juba neste 95 vs neste 98, kuna stati 95 võib olla küll 95, detonatsioonikindluse mõttes, age seda ainult tänu sellele et see ei põle kah rsk.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET