Kkas CA18DET on iseõhutava süsteemiga? Kas ja kui palju annab el. vendi paigaldamine juurde? Kas originaaltiivikul on ka mingisugune koda radika ees? Kas on veel mõni trikk, et seda mootorit hästi jahutada? Rapla rajal nt läheb kuumaks, normaalsel sõidul pole probleeme. Kas nendel kontrollib ka radikakork vms paisupaagi tööd? Korra radikast kadus kuumaks minnes veidi vedeliku ära, aga paisupaagi järgi oli nagu kõik okei.
Aitähh ette.
Küsimused CA18DET jahutussüteemi kohta.
Re: Küsimused CA18DET jahutussüteemi kohta.
Jah radika kork kontrollib. õhutuse kohta ei oska öelda. originaalis on ventikal koda, ja ilma selleta temast eriti kasu pole.mall0c kirjutas:Kkas CA18DET on iseõhutava süsteemiga? Kas ja kui palju annab el. vendi paigaldamine juurde? Kas originaaltiivikul on ka mingisugune koda radika ees? Kas on veel mõni trikk, et seda mootorit hästi jahutada? Rapla rajal nt läheb kuumaks, normaalsel sõidul pole probleeme. Kas nendel kontrollib ka radikakork vms paisupaagi tööd? Korra radikast kadus kuumaks minnes veidi vedeliku ära, aga paisupaagi järgi oli nagu kõik okei.
Aitähh ette.
Orig. radikas on 15mm paks, performace radika 55mm.
Antud olukorras el-vent juurde panna oleks kindlasti abiks.
Sellest paisupaagist pole ma kah päris aru saanud - ta peaks nagu jahtudes vee radikasse tagasi lükkama, aga samas oleks tal nagu peal ava. Tahaks uskuda et seal on tegelikult kah klapp vahel.
Lisades õliradika, peaks kaha mootor veidi jahedamaks minema.
Kontrolli süüde üle ja kes teab, võibolla hakkab kaanetihend minema.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Paisupaak peabki olema õhutusega, kuna jahutusvedeliku survet ja kogust reguleerib jahtusradika kork. Paisupaak on ainult anum, kus seda hoitakse. Jahtudes süsteem tõmbab ise jahtusvedeliku tagasi, kuna paisupaagil on väljavõte alt ja kui radjaatorisse tekib jahtudes vaakum, siis imeb ise ennast täis.
Tavaliselt eemaldatakse need termo siduriga ventilaatorid, kuna ta võtab omajagu jõudu mooroilt. Ja paigaldatakse EL ventilaator, kuna selle ringi ajamiseks kulub vähem energiat.
Tavaliselt eemaldatakse need termo siduriga ventilaatorid, kuna ta võtab omajagu jõudu mooroilt. Ja paigaldatakse EL ventilaator, kuna selle ringi ajamiseks kulub vähem energiat.