Kas Eestis keegi suudab sellise asjaga hakkama saada?
Nimelt on kuumakoda liiga väike, kuid vahetamine pole option. Tegemist ebay hiinakaga, ning ilmselt ei sobi sinna mitte ühegi muu kojad/rattad.
Hetkel on turbiini AR .63 ning ~300 mootoriobese peal on hing kinni, backpressure laes jne.
Spoolib üles juba ~1500rpm-il 3,8 mootori otsas, seega spooli halvenemine pole just eriline probleem.
Lisaks võiks selle "pilu" modimise käigus sisemise WG auk nii suureks kui võimalik saada seal kojas ning kui eriti hästi läheb enne seda ka käpa taldrik vahetatud saada suurema vastu.
Kas? Kes? Kus?
Edit:
WG siis sellist tüüpi: http://i19.ebayimg.com/03/i/001/4a/81/b3f0_1.JPG
Turbo kuumakoda: http://www.bluetechautohaus.com/images/ ... T04E-3.gif
Turbiini(kuuma koja) modifitseerimine
Re: Turbiini(kuuma koja) modifitseerimine
Isegi kui PnN koda ei leidu, on vast lihtsam treida mingist sobivast kojast sinu turbole sobilik.Fog kirjutas:Kas Eestis keegi suudab sellise asjaga hakkama saada?
Nimelt on kuumakoda liiga väike, kuid vahetamine pole option. Tegemist ebay hiinakaga, ning ilmselt ei sobi sinna mitte ühegi muu kojad/rattad.
Hetkel on turbiini AR .63 ning ~300 mootoriobese peal on hing kinni, backpressure laes jne.
Spoolib üles juba ~1500rpm-il 3,8 mootori otsas, seega spooli halvenemine pole just eriline probleem.
Lisaks võiks selle "pilu" modimise käigus sisemise WG auk nii suureks kui võimalik saada seal kojas ning kui eriti hästi läheb enne seda ka käpa taldrik vahetatud saada suurema vastu.
Kas? Kes? Kus?
Edit:
WG siis sellist tüüpi: http://i19.ebayimg.com/03/i/001/4a/81/b3f0_1.JPG
Turbo kuumakoda: http://www.bluetechautohaus.com/images/ ... T04E-3.gif
Samas turbosi on maailmas väga paju ja tõenäoliselt leidub kellegi kataloogist ka sinu turbole sobilik koda.
Esimene asi, kuidas ise ennast aidata, oleks turbiinittiiviku täpne mõõtmine enda poolt ja siis googeldama

audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Re: Turbiini(kuuma koja) modifitseerimine
Võtsin täna alt ära turbo ning katkusin lahti.mulk kirjutas:Isegi kui PnN koda ei leidu, on vast lihtsam treida mingist sobivast kojast sinu turbole sobilik.
Samas turbosi on maailmas väga paju ja tõenäoliselt leidub kellegi kataloogist ka sinu turbole sobilik koda.
Esimene asi, kuidas ise ennast aidata, oleks turbiinittiiviku täpne mõõtmine enda poolt ja siis googeldama
Ratas:
Major: 65,07mm
Minor: 55,92mm
Koda:
Majori juures: 67,7mm
Minori juures: 57,5mm
Pilu: ~12mm
Sisene WG:
Auk: 19,8mm
Flap: 31,8mm
Tõus keskelt lahtise WG-ga: 11mm
WG auku annaks suurendada kuni 29mm-ni mis annaks umbes kahekordse ava pindala. (314mm2 vs 660mm2) ning ka klapi tõus ei jääks takistuseks. Praeguse avaga mahub sellest 690mm2 läbi täis avanemise korral ning 29mm avaga 1000mm2.
Arvan, et selle hiinakaga nagunii järgmine hooaeg enam ei mängi, kuid hetkel tuleks ilmselt see WG modimine ning "back cut" teha rattale.
Kes ja kus seda ainult teeks eestis.
Tõepoolest, ning netist leitud pildid kinnitavad ka ratta aluse ehituse jmt sarnasust. Mõõte piltidelt aga ei saa.mulk kirjutas:Väikse googeldamise tulemusena leidsin:
Turboneticsi Stage III turbiiniratta mõõdud on praktiliselt samad.
STAGE III 2.229" 2.559"
Vaevalt, et seda Stage III koda eestis kellelgi prooviks leidub. OEM lahenduses olid ikkagi Standard kojad tavaliselt.
Aga kui kellelgi on, siis oleks nõus õllega külla tulema mõõtma.
Ostsin täna freesid, ning tegin sellele 19mm WG augule kuki-muki ning sai teine 30mm. Panen ilmselt auto kokku tagasi praegusel kujul. Mingit mõtet pole keekse(Stage III kojad ~200$ + transa) panna asja mida juba isegi lühemas perspektiivis ei kasuta enam.
Vähemalt sai tõestatud, et ebay "t3t4"-ga on tõesti võimalik 300 mootoriobust koju tuua, ning seda sisese WG-ga. Mingi 2L mootori otsas ja välise WG-ga ilmselt ka rohkem.
Vähemalt sai tõestatud, et ebay "t3t4"-ga on tõesti võimalik 300 mootoriobust koju tuua, ning seda sisese WG-ga. Mingi 2L mootori otsas ja välise WG-ga ilmselt ka rohkem.