Eile sain siis karteri,mootori käpad ja õlipumba tagasi.Täna ladusin siis kõik külge tagasi ja panin õli sisse et proovida kas jäi pidama kui homseks midagi kuskilt ei immitse siis läheb roolilatti paigaldamiseks.
Enne oli siis õlipump selline.
Aga kuna karterit tegin väiksemaks siis jäi vähe ette.Nüüd siis selline.
Kui kunagi asisema kaamera saan teen korralikud pildid.
Tere
Vahepeal siis asi natuke arenenud sain käigukasti ja roolilatt on sillatalaküles kinni lähipäevil peaks auto keerama saama.Käigukast on getrag 420 6 käiguline vahepeal proovivn ka 5 käigulist aga see ei sobinud hästi.Teab keegi kust oleks võimalik saada 6käigulisele kastile jooniseid saada kuna seal vaja 2 sünkrot vahetada.
Keegi pakkus mulle ka sama kasti vahepeal, aga arvestades seda et selle raha eest saab kaks või heal juhul isegi kolm viie käigulist, siis otsustasin mitte osta Kas kardaan läheb 1:1? BMW puhul kardaane ka eri pikkusega, et väga suuri probleeme selles osas ei tohiks tulla, või eksin?
5 käigulise kasti viisin tagasi sinna kust ostsin.Kas 4000kr eest saab 2/3 5käigulist kasti? Kardaan ei sobi kuna liiga pikk tuleb lühemkas teha või on lihtsam otsida sobiva pikkusega.
See siis jah selle Hartge kast.
kui see on getragi 420 kast siis see on non-serviceable ehk selle lahti võtmiseks on tarvis spets tööriistu ning maailmas on seda lahti võtnud heal juhul paarkümmend inimest.
BMW E30 M3 343hj | Hestec EMS, 3" exhaust, Brembo big brakes, Powerflex etc
BMW E46 V8 - under construction