Porsche 951 (944 turbo S) 91a; Audiophile

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Nii, vahepeal on kapotialust "puhastatud" originaal juhtmestikust. Pean vist ka tegema Custom paisupaagi sest filter ei taha kuidagi ära mahtuda. Kirjutasin siin vaheapeal ühele usa 951 omanikule kellel on täpselt sama puhur mis minule tulemas on ehk GT30R 63 A/R-ga. Kuti koduleht on siis siin: http://www.geocities.com/edman951/home.html

Teen siis copy paste tema vastusest kus küsisin mis rõhuga ta sõidab millal max rõhk üleval on ja palju Hj-d võiks tema autol olla, kas tal on exhaust backpressure-ga probleeme, ja palju turbo rõhku suudab hoida:

Hi Markus,
I did not dyno yet. I should go this month since i'm on vacation in the last 2 weeks.
I did a 12.66 at 117mph drag run so that means i should be arround 400rwhp.
I'm running 19-20psi
Garrett 0.63a/y
18psi at 3200rpm 4th gear
I don't think i suffer from back^ressure problem.
I can hold 20psi to 6800rpm.

To reach 450rwhp you will need hiboost to reach that with the GT3076R w/.63a/r

I will pm you when i dyno it.
Later
Edman

Ma millegi pärast usun et minul on võimalik saada väiksema rõhuga parem tulemus kuna minu kasutuses olev "raud" annab kindlasti täpsemad ja paremad seadistamisvõimalused. Kuigi eelpool toodud numbreid vaadates on needki juba väga head

Kuti SIG näeb välja selline:
____________________________________________________________
88 951,GT30R turbo,Guru Map kit,72lb injectors,Tial 38mm HP,Greddy profec B boost controller,Crane Cams ignition box w/dual stg rev limiter,TechEdge WBO2 kit V2, Apexi Twin chamber BOV, AFPR, Ceramic coated header, x-overpipe, turbine housing & donwpipe to the cat. Custom 3"mandrel bent stainless exhaust w/highflow cat.
____________________________________________________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Sõida jah alla 12 sek siis hakkad kohe ka puuri ehitama... :)
Samas see puur võiks ka ringrada sõites sees olla - saad tiba julgemalt "hullu" panna... 8)
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Nii

Vaadates veidi tuleviku ja auto "loodetavasti" kasvavatest võimsusnumbritest tulenevalt tuleb mingil hetkel välja vahetada ka veljed suuremate, laiemate vastu

Originaalis on late 951 mudelitel ees 8*16 ET60 ja Taga 9*16 ET65.

Hetkevelgede (cup 3) offsetti ei teagi, taga on 2.5cm spacer, siis istuvad päris normaalselt. Tagavel on 9" lai ja 255/40/17 kummiga, Esivelg on ma arvan 7" lai ja 225/45/17 kummiga.
sellised siis:
Pilt
Pilt

Kuna aga auto hobujõudude kasv on päris arvestatav siis piilun selles suunas ringi.

Mõtteid olen mõelnud 996 Bi-Turbo velgedele mida hetkel pakutakse sellises mõõdus nagu
ette 18*8 ET50 kummidega 235/40/18
taha 18*10 ET 65, või ET 47. kummid kas 285/30/18 või siis 265/35/18. Hetkel veel juurdlen selle üle milline offset peaks olema õige 10 tolli laiale tagarattale?

Välja näevad veljed 951 all sellised
Pilt

Markus
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Nii
Hetkel käib siis uue turbo install. Mootorikäpp mille läbi käib porschel õli tagasivool sai pealt ligi 15mm maha freesitud ja tehtud vahetükk mis käib mootorikäpa ja turbo öli tagasivoolu vahele. Kuna hirm oli et sisselaske kolle ei mahu tänu turbo külmaosa suurusele enam ära siis tänaseks päevaks on see hirm kadunud. Sisselaske kolle ja turbo vahele jäi isegi paar mm :D, täpne vahetykk on tehtud "STRÖM TUNINGUS" :lol:, mees kes kõigega hakkama saab. Vahepeal on lahendus leitud ka hiigelfiltri paigalduseks, kahjuks tähendab see yhe klapptule eemaldamist ja filtri pagaldust peaagu et tule asemel, aga tänu sellisele lahendusele on vöimalik kogu filtrit ümbtitsev ala täiesti hermeetiliselt eraldada ülejäänud mootoriruumist. Kavatsen kasutada selleks pleksiklaasi, varsti ka pildid.

Max
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Nii

Filtriga on sarnased plaanid nagu siin.
Pilt

Pilt

Hetkel veel:
Pilt
Pilt

Uus 3" custom downpipe vs stock downpipe:
Pilt
Pilt
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Väike update

Vahepeal on välja vahetunud kogu auto väljalaskesüsteem alates downpipest.

Tänud ilusa töö eest ES-Tuningule. Tõsi minu Porsche väljalase on päris palju erinev näit Kerdi Porsche summutist, downpipe on täiesti teise disainiga, crossover pipe (see mis jookseb mootori alt läbi) tuli pikemaks teha, kogu torustik on plaanis yle käija spets teibiga et niigi täistopitud mootoriruumis temperatuuri alandada. Installitud sai ka Tiali dual port wastegate kus on sees 1 bar-ine vedru. Tõsi avaneb see WG juba 0.9 bari peal kuna väljalaskegaasid teevad siin oma töö.

Möni pilt ka
Pulbervärvitud klapikambrikaas ja peegliks poleeritud porsche kiri
Pilt
siin on natuke WG näha
Pilt

Pilt
Pilt


Veel:

Kas siin foorumis on virtuaaltuunijaid. Nimelt oleks mul palve et äkki saab keegi prooviks võõbata sellel pildil auto veljed mustaks ja serva jätaks höbedaseks, värvikate oleks matt:
Pilt
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

kiiruga tegin niiet ei midagi väga erilist... :)

Pilt
Pilt
Pilt
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Kas sa viitsiksid proovida veel niimoodi et terve "lip" jääb höbedaseks, ainult keskelt kodarate osa must. viimane pilt on VÄGA SEX, ka see sinine on ilus aga minu arust on mu auto värv hetkelgi juba liiga "PIMP", matt osad tooksid auto üldisesse muljesse veidi tasakaalu


Markus

Äkki sama proovida siin fotol aga koos esiratastega
Pilt
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

viimane pilt...

Pilt
Raivo
Postitusi: 56
Liitunud: 27.12.2004 16:53
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Imho see mustaks värvimine "kaotab" visuaalselt need ilusad veljed auto alla ära.
Eemalt vaadates ei saagi aru, millise veljega tegemist.
See auto värvi keskosaga on minu meelest ilusam :)
TDI power 500NM
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Nii,

Vahepeal siis soomes käidud, reisi põhjus oli tegelt autot minna seadistama, aga nagu ikka olid väikesed tagasiöögid, nimelt originaal lamdat ei saanud kätte kuidagi, ja kui sain siis oli lamda kinnituspoldil keere täiest perses. Eks see teab kelle töö see on ei hakka kedagi siin siunama, aga see selleks. Sain kuidagi uue keerme sisse keeratud, tõsi, kogu see jama vöttis ligi 3 h seadistamisaega aga löpuks saime ikkagi asja toimima ja jöudsime mingi hetkeni seadistada, hetkel saan söita umbes 10 psi-se röhuga ja 25% throtteliga. Auto on uskumatult elav isegi nende parameetrite juures. JA turbo, see teeb nii unikaalset häält.. sarnaneb Maksimi supra vilinale. Autoga söites on kapoti alt kuulda 3'me erinevat häält : Turbo vile, surge ja bov, päris naljakas, nagu väike väike muusikaansambel :). Sellel nädalal on plaanis kasutada tatechi autotune (aju öpib ise) vöimalust, eks vaatab kui kaugele sellega jöuab.

Möned värskemad pildid ka:
Pilt
Apexi Electronical boost control solenoid:
Pilt
Fuel pressure regulator, mille bracket tuleb veel ringi teha:
Pilt

Fuel pressure gauge:
Pilt
AEM Wide band Lamda komplekt, mis jääbki arvatavasti auto kylge. Algselt pidasin seda ostu möttetuks aga tegelikul igal autol mis on nii kaugele arendatud vöiks selline asi kyljes olla. Need tavalised A/F kellad sobivad rohkem sellisesse esimesse ettappi ja vabalthingavatele autodele ehk. Soomes on kõigil tõsisematel projektidel selline vidin küljes.
Pilt


Mis siis veel, soomes käigul oli ka üks väike pluss, nimelt garaaz kus keeret ületegemas käisin, seisis 600+ Hj Opel CORSA, opeli 2.0liitrine 16 valve turbomootor peal. Auto välimuselt väga maitsekas just mulle meelepärased mustad forged veljed all, suured pidurid hästi "mild" spoilatuuning. Auto on igapäevakasutuses, ei mingeid kroom velgi ega ilgelt laiu kumme jne. Väga ilusti ehitatud jne.

Õhtu tõi veel yllatusi, enne laevale tulekut käisime veel yhes garaazis mille ees seisis VW GOLF I, millel WV uuema generatsiooni 16 valve mootor ja ka 600 + hj, autos sees turvapuur, 16 sepisvalud, veidi paremad pidurid, välimuselt ideaalses korras ilma yhegi spoilata, vaid golf GTI originaalosad. Selle autoga sai siis ka kõrvalistmel söitu tehud, esimeses etapis, söitsime natuke maad mööda kiirteed, kontrollisime et politseid ei ole kuskil, siis keerati ots ringi ja talda: see mis järgnes oli midaig mida ma kunagi kogenud ei ole, auto ujus täiega kuni 200 kmh-ni, pärast sain teada et käis tyhja. Kiirendus ja hääled (4" sumps) olid nii meeletud et seda on raske sõnadesse panna, pärast seisma jäämist kontrollisime ka Apexi AFC-R-ist hetk tagasi saavutatud tippkiiruse milleks oli 285 kmh (pole paha 25 aastat vana auto kohta mis?). Tegu väga omapärase masinaga, mis läheb kilomeeri jooksul paigaltstardist piirajasse milleks on 306 kmh, kui õieti mäletan. Olgugi et reis ei olnud päris selline nagu oleks oodanud, siis see kogemus tõi naeratuse näole tagasi :D:D:D:D:D:D:

Veel:

Filter:
Pilt
Engine Bay:
Pilt

Trigger wheel + hall sensorid (kogu pöörete lugemine käib nuka otsast):
Pilt
Uus iste ka sees, rinkale sobilikum:
Pilt
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Kui asja väga täpseks tahad ajada, pead ilmselt trigger wheel'i sealt nuka otsast ära korjama ning väntvõlli otsa istutama. Põhjuseks see, et rihm annab kõrgematel pööretel venima kuni 3 kraadi, mis on VÄGA suur number, kui auto sinu oma tasemel on.
Häälestamisel on võimalik seda rihma venimist kompenseerida, aga selle peale pole mõtet päris lootma jääda, kuna sõites võivad tingimused olla hoopis teised, kui häälestamise ajal. Kujuta ette, mida tähendab nt 5000 pöördel süüte 3 kraadi varasemaks või hilisemaks minemine! Esimesel juhul on detonatsiooni oht ja teisel juhul kaotad võimsust. My 2cents.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Konsulteeritud juba, oht on High Rev mootoritel. minu oma käib 6500 rpm. Spetsialistid arvasid et ei tohiks hullu olla...

Tösi, hooratta peal oleks ikka way kindlam. aga eks paistab...


Markus

PS! olen sama lahendust näinud veel kahel 951-l Ja No problemo..
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Njah, Markus tegi mulle tiba sõitu oma Porgega - juba need hääled mis käisid tekitasid tunde, et krt oleks vast ikka pidanud turbomootoriga auto ehitama... :)
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Ma konsulteerisin samuti, sellepärast räägingi. Ja see 3 kraadi tuleb juba nii alates 4500 pöördest minutis. Seda siis Porsche mootoril :) Kõik taandub sellele, mis piiri peale sa tahad asja ajada, vastavalt sellele ka täpsus.
No offense, hea on kõrvalt targutada, aga sa vähemalt võtsid kätte ja tegid asja ära 8)
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Suletud