Subaru Impreza 2.5 WRX 06a -Marko-

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Said oma mootorist lahti. :(
Ärge pange stock mootorile selliseid rõhkusid, kui pole dynos detot kuulanud ja korralikult seadistanud.
Mõõda surved ära.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Natuke naljakas, et nii uuel mootoril probleemid on.
Põhimõtteliselt oleks siis pidanud kohe esimese tõmbega mehhaaniline purunemispiir mõnel detailil tulema.

Auto ju seadistatigi järk järgult tänaval antud rõhule alustades madalast rõhust.
Seadistuse protsess iseenesest sama nagu dynos.

Eks mõõda kompresssioonid ära, saad mingi pildi silmeette.
Kui kõik mootoris puru on arvatavalt, siis peaks ammu ju ka suitsu kuskilt otsast tulema.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Kas mitte 1,6bar selle turboga veidi palju pole sellele autole?
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Mulle meenus üks postitus, kus klaasipesu mootorisse lasti!? :shock:
See ei sisalda ainult alkoholi!!
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

RICE BURNER kirjutas:Kas mitte 1,6bar selle turboga veidi palju pole sellele autole?
GT2876R ei ole ju veel väga suur imeloom.
Muidugi TIP-i oleks võinud enne sellise boosti keeramist veidi jälgida.

Mina olen oma GT2860RS-iga 0.64A/R kuumakojaga piiraja juures 1.2bar-iga täpselt 1:2-ele suhtel.
Selle kuumakojaga rohkem keerata ei tasugi, hakkab mootori sisule käima.
Samas pole olnud võimalust ka stock confis TIP-i jälgida.

400hp ei tohiks sellele stock mootorile veel fataalne olla.
Ega need tehasetükid nüüd nii nõrgad ka pole, ikka oma lollus tapab neid üldiselt.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

Surveid oligi plaanis järgmiseks mõõta. MM`is Jussi sõnul ei pidavat need kolvid üle 1.4bari kannatama ja hakkabki survet karterisse peksma. Veider on see, et mootor iseenesest töötab ideaalselt... ei suitse ja masin nagu liigub ka viisakalt. Originaalis sellel mootoril 0,6-0,7bari rõhk. Karteri tuulutusest imetakse vaakumi korral õhk sisselaskesse - seal klapp ees, et rõhu alas punn kinni. Minul aga peksab sirgest torust ülesse. Kui surved korras siis teen tuulutuse sisselaskesse läbi õli püüdja ja õli ärajooksu suunan karterisse.
Klaasipesu kasutavad vennad ka rallikatel, selles küll probleem ei ole. Loomulikult seal palju muud veel kui metanoli.
Seadistamine käis ikka rahulikult rõhku tõstes ja klapid peas. Praegu süüde ja segu väga turvalises seades.
Subarul plokk hülssidega, seega saab lihtsamalt hakkama, võimalik et plokid üle puurida ja uued kolvid sisse. Enne kui mootorit lammutama on vaja 100% teada, et viga rõngastes on. Ühe poole omasi saab lihtsalt mõõta, juhipoolne külg on väga ebameeldiv tegevus :x
Viljar, teil on surve mõõtmiseks seade olemas?
Viimati muutis Marko, 06.06.2009 1:20, muudetud 2 korda kokku.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mis moodi nad kolbe klassifitseerivad, et üle 1.4bar ei kannata???
Et siis normaalse kuumakojaga võin sellest mootorist 1bar juures 600hp võtta :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

On olemas kompressomeeter.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

Hakake siis pakkumisi tegema miks laiali läks :-D
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

Mihkel kirjutas:Mis moodi nad kolbe klassifitseerivad, et üle 1.4bar ei kannata???
Et siis normaalse kuumakojaga võin sellest mootorist 1bar juures 600hp võtta :-D
Võib-olla seda, et teatud boosti tagajärjel tekkiv rõhk silindris moonutab seda tüüpi kolbi nii, et rõngad enam ei pea, ning siis ongi kütuselõhnaline surve karteris.

Võimsamatel ülelaadimisega kiirendusautodel on blowby nii suur, et peale sõitu on karteris kütuse ja õli segu.

Meilgi oli vaid 1400 hj kandis metanoolilõhn üle pea.
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

Aga ülelaade rõhk ei anna üldse mingit ettekujutust sellest palju silindritesse tegelikult õhku sisse tuleb ja kui suured surved seal tekivad. Selles suhtes on 1.4 bar-i ikka väga lai mõiste. Näiteks rootslaste korralik 1 bar 2 liitrise peal on juba 400 jõudu , samas samasugune stock mootor vajab sama jõu saavutamiseks 1.6 bari ja natuke peale. Ja kolvile mõjuvad jõud sõltuvad ikka sellest palju seal peal reaalselt segu ära põletatakse , mitte sellest kui palju midagi on ennem klappe , loeb ikka see mis silindrisse jõuab.
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Seda Mihekl ütleski, et .64 turbiinikojaga on 1.4bar hoopis väiksem, kui nt .82 kojaga. Võimsusevahe aga samal rõhul on täitsa lambist pakkudes pea kahekordne.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
uhti
Postitusi: 161
Liitunud: 04.12.2004 16:10
Asukoht: Tartu lähistel

Postitus Postitas uhti »

Kui kolvid,hülsid peetis oleks siis ju suitseks tagant ka .
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

No seda ma nagu imestangi, et kui siin foorumis vennad kannavad juba mootorit jupphaaval maha, kuidas Marko siis auto ümber hingata veel saab (toss ja suits).

Marko, mul on ka kompressomeeter olemas.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mul oli 1 kord kaanetihend katki täpselt nii, et mujalt ei suitsenud, aga õlivarda august peksis kogu õli välja.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta