Opel Calibra 2.0T "4wd" 92a -Marko-

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

Plokikaan uuesti paigas, tihendi paksus seekord 2,4mm mis alandas surveastme 8.3:1 juurde. Klapikambri ja karteri tuulutus ka valmis - testitud et toimib.
Hetkel olen veel kahevahel kas ABS süsteem jätta toimivaks või kaotada ära.
Sisselaske kollektori juures vaja NOS kinnitused teha, kütuserõhu regulaator paigaldada ja mootori osas masin komplektne.

Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis Marko, 09.06.2009 12:40, muudetud 2 korda kokku.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Reims »

Millal hääli kuulen ja tundub et said kõik vedrud ka kätte.Mis küünlaid kasutad?Mis vahega?Me tegime ka eile edusamme,tõstsime tiba rõhku,aga omad anomaaliad kollitavad
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

Reims kirjutas:Millal hääli kuulen ja tundub et said kõik vedrud ka kätte.Mis küünlaid kasutad?Mis vahega?Me tegime ka eile edusamme,tõstsime tiba rõhku,aga omad anomaaliad kollitavad
Viisin Tiidule kotiga neid vedrusi, ta sorteeris asisemad välja. Lisaks mootorile teen ka konsoolis uuendusi. Paigaldasin reguleeritava roolisamba, rooliluku korpuse kohale toimetamine võtab veel aega 3 nädalat. Mootori poolt tahan kõik valmis jõuda järgmise nädala jooksul. Kütuserõhu regulaatori asukoha leidmine on paras lego aga küll laabub seegi, voolikuid vedada on juba lihtne.
Küünlad on NGK BCR8ES, neid testis Mart Pere ja olid ainsad millega mootor korralikult töötas suure rõhu ja NOS`iga. Mina sain katsetada neid 1,6bari rõhuga ja väga hästi toimisid. Sädevahe on 0,6mm
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Oijah neid valepidi mootoreid... Mõnusalt kitsas olemine.
Üks mersuvend Rootsist just näitas sarnast projekti, mida ta teostab. Enamjaolt tegeleb õigetpidimootoritega, nüüd väike vaheldus:

Pilt
Pilt
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

Sellel masinal on ruumi küllaga, kõik asjad mahuvad kenasti ära. 4wd masina kohta ei saa öelda, et mootor valepidi... olgu mis pidi tahas, peamine et kõik rattad veaksid. Kellele mis, minule meeldib 4wd kuna iga ilmaga rõõm liigelda.
Selleks, et differ väga hea saaks vaja veel õli jahutus teha. Nissan 300zx käigukastil väidetavalt elektriline õlipump olemas. Homme peab VKM`ist läbi lippama ja kasti uurima, seal selline vidin riiulis.

Tugevdus lõpuni viimistlemata, vaja kelleltki laenuks saada difri poolse pooltelje simmeri kinnituse korpus. Selle järgi saab freesida ava vastavasse mõõtu ja keevitaja kätte jupid viia.
Pilt
Pilt
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

Mõned kütusevoolikud on ühendamata. Homme ilmselt mootoriga asi niikaugel, et võib käivitamist proovida.
Hetkel kogu torustik turbo->vahejahuti->segusiiber tehtud 2,5" torust. Kas oleks kasu kui vahejahutist sisselaskeni teha 3" toru ja 2,5" jätta turbo -> vahejahuti vahele.

Pilt
Pilt
Viimati muutis Marko, 07.09.2009 0:35, muudetud 1 kord kokku.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Peab vaatama torude pikkusi ja arvutama õhuvoolu kiiruse torudes.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
tommy99
Postitusi: 92
Liitunud: 28.11.2005 20:46

Postitus Postitas tommy99 »

mis need kiirused olema peavad? siis turbost vahejahutini ja vahejahutist sisselaskeni? kas on mingid kindlad normaal kiirused etteantud?
uhti
Postitusi: 161
Liitunud: 04.12.2004 16:10
Asukoht: Tartu lähistel

Postitus Postitas uhti »

Mootor ja kapoti alune on küll väga ilus 8) Sul astra ka veel alles?
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

Hetkel jäävad 2,5" rv torud. Mingi hetk teeb mõõtmised, et kuhu vaja jämedamaid torusi. Uued tulevad juba alumiiniumist. Mootor komplektne, vaja veel juhtmed viisakalt paigutada.
Vasakpoolse logari olen suutnud eelmisel aastal auguliseks sõita, enne ei taha spoilerit ette panna kui see ka vahetatud. Homme tuleks küljespoilerid paigaldada, summutit kohendada ja roolisammas vahetada.
Astra on alles, kunagi jõuab järg ka temani :)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

Hetkel seis selline, et kui Kunn on paar päeva puhanud ning tahab jälle masinaid seadistada, hakkab loodetavasti see isend liikuma.
Tagumisele spoilerile paneb lisa ja masin tuleks üle värvida. Üks WB lamda on ka puudu, see muidugi ei sega sõitmist kuna Vemsil on oma andur olemas.
Summuti rändas ka õigele poole, simonsi suure reso asemele tuli 3" RV pütt :)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Niisama pilt
Pilt
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ma vaatan, et sul hakkab ka autode hoiustamise ruum otsa saama :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

Mihkel kirjutas:Ma vaatan, et sul hakkab ka autode hoiustamise ruum otsa saama :-D
Ega seal väga palju ruumi enam polegi, arvestades et õhtuti seisab hoovis 6 masinat :)

Karteripõhja tihendi vahelt lekkis õli ja kiskusin alt lahti, et uus tihend ermeetikuga kinni panna. Silma jäi aga jahutusvedeliku leke plokikaane tihendi vahelt otse silindrisse. Survestasin jahutus süsteemi ja oli selge, et pea tuleb uuesti maha võtta. Põhjus miks lekkis - ARP tikkpoldid panin plokki keermeliimiga siis kui metallist tihend ja pea olid ploki peal. Keermeliim pressis mingisuguse koguse välja ja otse ploki ja tihendi vahele ning jättis sinna õhukese kihi mis kivistus ning tihendus oli selles kohas ebapiisav. Õnneks sai see probleem eos kõrvaldatud. Mootor uuesti koos, homme saab ehk vahekasti tugevduse keevitusse saata ja Kuunol seljas elama hakata.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
MazdaGTI
Postitusi: 125
Liitunud: 03.09.2005 23:13
Asukoht: Tagadi getho.
Kontakt:

Postitus Postitas MazdaGTI »

No aga kus tagumine stange on, ei sobinudki vä? :shock:
http://www.mazdasgarage.com/foorum/" onclick="window.open(this.href);return false; Mazda autofoorum
http://www.db-hp.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Miks sa tikud üldse keermeliimiga panid. Samuti ei tohiks neid põhjani ka keerata.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Vasta