Mida arvata sellistest küünaldest?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Mida arvata sellistest küünaldest?

Postitus Postitas Reims »

Tegin paar pilti ka ,et arvamust kuulda.Eile olid veel valgemad,kuigi kõik asjad on nagu paigas.
Pilt
Pilt
Pilt
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Suht normaalsed kohvipruunid ju.

Et saada täpsemat pilti silindris toimuvast tuleks teha vast üks 3 käigu WOT run ja kohe mootor seisma jätta ning küünlad maha keerata.
Ise pean ka sama asja ära katsetama, et näha kas praeguste küünalde kuumusaste on sobiv või mitte.

Küünlajumal Pärtel oskab ehk lähemalt kommenteerida :)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Tegelikult on natuke liiga heledad, eriti esimese pildi peal olev alumine küünal.

Vabalthingaval oleks sellised küünlad väga bro, turbomootoril võiks veidi rikkam segu olla, just selle üksiku lahjemalt käiva silindri pärast.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

See viimane võib veidi välgu peegeldus ka olla (kui on välguga tehtud pilt).

Mingi hetk kui Reims mulle näitas neid küünlaid, siis tundusid normaalsed.
Samas edasi auto 28RS-i kohta väga nagu ei käinud :)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Reims »

nüüd sai siin bensiinipaagi majandus ümber tehtud ja tiba rõhku tõstetud ja liigub üksjagu paremini,kuigi jah need küünlad...segu ei ole ka lahja.George arvutis peaks ka mingi logi olemas olema.Kütuserühk ka super,kõik on korras,aga küünlad peaks olema ikkagi tumedamad.
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Reims »

Mihkel kirjutas:See viimane võib veidi välgu peegeldus ka olla (kui on välguga tehtud pilt).

Mingi hetk kui Reims mulle näitas neid küünlaid, siis tundusid normaalsed.
Samas edasi auto 28RS-i kohta väga nagu ei käinud :)
no sa oled ju harjunud oma 1,4 rõhuga ka,ja üldiselt on mulje jäänud ,et kõik masinad on sinu jaoks koguaeg lahjad :-D
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Enda omad on juba ammu lahjad aga noh mis sa ära teed, elu on karm. :-D

Auto sõidab nüüd jälle? Teed tõstetud boostiga ka demo?

Su mure vähendaks veidi ilmselt EGT andur VEMS-i kella sabas.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

Kõigepealt, mis küünalde mark on?

NGK -7 ??? Kui jah, siis vast liiga kuum, see seletaks, et külgelektrood on puhtaks põlenud. Ülelaadimisega tänavaautodel vast ikka -8 parem, race asjadel kasutatakse üldse -9 või -10.

Mis boost?

Neilt piltidelt ei saa näha WOT segu, mis asub sügavamalt sees, ja mille nägemiseks on vastavat lampi vaja, või keermeosa maha lõigata. Nähtav portselani osa on cruisimise segu, mis vast ebaoluline antud juhul, see näitab, et pärast WOT'i on sõidetud.

Tundub just rikas olevat, base ring ka päris tahmane.

Juttu:
http://www.dragstuff.com/techarticles/r ... plugs.html

Mõned pildid:
http://www.dragstuff.com/techarticles/p ... tures.html

Kaart:
http://www.dragstuff.com/techarticles/s ... rence.html
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Ühinen Parteli arvamusega. Segu on olnud rikas, mida näitab ära keerme lõpus olev ring. Aga eks küünlaid tuleks uurida ikka meetodil, mida Mihkel soovitas. Täispauk selga ja siis auto seisma.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Reims »

pr8 kirjutas:Kõigepealt, mis küünalde mark on?

NGK -7 ??? Kui jah, siis vast liiga kuum, see seletaks, et külgelektrood on puhtaks põlenud. Ülelaadimisega tänavaautodel vast ikka -8 parem, race asjadel kasutatakse üldse -9 või -10.

Mis boost?

Neilt piltidelt ei saa näha WOT segu, mis asub sügavamalt sees, ja mille nägemiseks on vastavat lampi vaja, või keermeosa maha lõigata. Nähtav portselani osa on cruisimise segu, mis vast ebaoluline antud juhul, see näitab, et pärast WOT'i on sõidetud.

Tundub just rikas olevat, base ring ka päris tahmane.

Juttu:
http://www.dragstuff.com/techarticles/r ... plugs.html

Mõned pildid:
http://www.dragstuff.com/techarticles/p ... tures.html

Kaart:
http://www.dragstuff.com/techarticles/s ... rence.html
samad küünlad jah ja boosti oli vist umbes 1,1bar-i.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Ise olen kasutanud NGK -7 küünlaid 9.3:1 surveastmel ja @1 bar boostiga ja 125hj/l kohta, polnud mingeid probleeme. Testisin küünlaid justnimelt täisgaasiga kiirendades ja seejärel mootorit väljasuretades, 12.0 segu puhul oli tulemuseks oluliselt pruunim küünal. Tõsi, ta oli pruunim kogu põlemiskambrisse jääval osal (mitte ainult elektroodid ja isolaator).
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Kas 1. pildi ülemise küünla ringil olevad valged täpid kah viitavad millelegi näiteks detonatsioonile?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Küünal ei pea olema sugugi nii külm nagu paljud arvavad-kasutavad. Näiteks mr2 4sil CR9+ 2+bar ~600hp mootor töötas ilusti ka NGK7ga.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Samvel kirjutas:Küünal ei pea olema sugugi nii külm nagu paljud arvavad-kasutavad.
+1
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Samuti meie auto peal töötab kõige paremini NGK 7 vask küünal.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Vasta