Et saada täpsemat pilti silindris toimuvast tuleks teha vast üks 3 käigu WOT run ja kohe mootor seisma jätta ning küünlad maha keerata.
Ise pean ka sama asja ära katsetama, et näha kas praeguste küünalde kuumusaste on sobiv või mitte.
Küünlajumal Pärtel oskab ehk lähemalt kommenteerida
nüüd sai siin bensiinipaagi majandus ümber tehtud ja tiba rõhku tõstetud ja liigub üksjagu paremini,kuigi jah need küünlad...segu ei ole ka lahja.George arvutis peaks ka mingi logi olemas olema.Kütuserühk ka super,kõik on korras,aga küünlad peaks olema ikkagi tumedamad.
NGK -7 ??? Kui jah, siis vast liiga kuum, see seletaks, et külgelektrood on puhtaks põlenud. Ülelaadimisega tänavaautodel vast ikka -8 parem, race asjadel kasutatakse üldse -9 või -10.
Mis boost?
Neilt piltidelt ei saa näha WOT segu, mis asub sügavamalt sees, ja mille nägemiseks on vastavat lampi vaja, või keermeosa maha lõigata. Nähtav portselani osa on cruisimise segu, mis vast ebaoluline antud juhul, see näitab, et pärast WOT'i on sõidetud.
Tundub just rikas olevat, base ring ka päris tahmane.
Ühinen Parteli arvamusega. Segu on olnud rikas, mida näitab ära keerme lõpus olev ring. Aga eks küünlaid tuleks uurida ikka meetodil, mida Mihkel soovitas. Täispauk selga ja siis auto seisma.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
NGK -7 ??? Kui jah, siis vast liiga kuum, see seletaks, et külgelektrood on puhtaks põlenud. Ülelaadimisega tänavaautodel vast ikka -8 parem, race asjadel kasutatakse üldse -9 või -10.
Mis boost?
Neilt piltidelt ei saa näha WOT segu, mis asub sügavamalt sees, ja mille nägemiseks on vastavat lampi vaja, või keermeosa maha lõigata. Nähtav portselani osa on cruisimise segu, mis vast ebaoluline antud juhul, see näitab, et pärast WOT'i on sõidetud.
Tundub just rikas olevat, base ring ka päris tahmane.
Ise olen kasutanud NGK -7 küünlaid 9.3:1 surveastmel ja @1 bar boostiga ja 125hj/l kohta, polnud mingeid probleeme. Testisin küünlaid justnimelt täisgaasiga kiirendades ja seejärel mootorit väljasuretades, 12.0 segu puhul oli tulemuseks oluliselt pruunim küünal. Tõsi, ta oli pruunim kogu põlemiskambrisse jääval osal (mitte ainult elektroodid ja isolaator).