Tere siis ka siinsele perele.Olen selle foorumi uusim liige ja siinsetel asjadel pidevalt silma peal hoidnud. Otsustasiin,et lisan enda auto andmed ja plaanid ka siia listi. Autoks on siis opel vectra 2.0 8v 85kw C20NE.Hetkel siis auto stock kuid plaanis paigutada kapoti alla Mitsu 11G (väga vihane turbo ei ole aga omad asjad toimetab ää )
Mootori plaanin ehitada siis 2.3 liitriseks.Ja see koosneb C20NE plokist mis on puuritud Honda prelu h22 a1 vtec kolvide peale(kepsud ja kolvid samast mootorist) vänt aga 2.2l fronteera voi omega pealt täpselt ei tea aga eks see selgub. Panen mingi aeg pildid ka ülese turbost,torustikust ja muudest vidinatest
Viimati muutis Fronius, 08.05.2009 21:59, muudetud 3 korda kokku.
Nüüd oleks poisid mul teie abi vaja . nimme panin endale siis lõpuks mitsu11G ja opel vectra 2000 pihustid peale kuuleri ja torustiku. kui proovisõidul käisin oli nalja nabani 3-daga märjal asvaldil nalja nabani(kuskil 2 kilti sõitsin) kui lõpuks kapotti alla piilusin,siis ülla ülla koik kohad õli täis. nimelt õli vardast pritsis väla koik.
siit ka küsimus kas pean mootori lahti võtma ja milles uba ?????
Viimati muutis Fronius, 26.06.2009 20:25, muudetud 1 kord kokku.
Master003 kirjutas:surve karteris?
kas mujalt ei pritsinud välja õli?
ja saan aru et surve karteris aga oleks vaja nüüd teada kas tuleb mootor lahti võtta
endal käis selline võte läbi,et kolvid sulasid ää
ja kes oskab arvutage mitsu 11G ja xe pihustite suhe välja siis tean mida edasi teen
ja vist ei lekkinud mujalt
Jaaa tagant järgi mõtlen,et tuulutuse lõdvik sai ju sisselaske külge kinnisena jätta kuigi pidin selle lahti tegema
Arvatavasti nullisgi see mu tuju Aga ei ole midagi,väiksed muudatused ja siis voib pidu uuesti alata ja seda koike orginaal ajuga Aga jh minek oli hea kuskil2300 pöördepealt läks pidu lahti ja ära hakkas kukkuma kuskil 4500 ise arvan,et segu liiga lahja peab vist lisa pihusteid juurde kompunnima. Täpselt ei tea kuna sisselaske lõdvik viskas ka lusika nurka
Fronius kirjutas:Jaaa tagant järgi mõtlen,et tuulutuse lõdvik sai ju sisselaske külge kinnisena jätta kuigi pidin selle lahti tegema
Arvatavasti nullisgi see mu tuju Aga ei ole midagi,väiksed muudatused ja siis voib pidu uuesti alata ja seda koike orginaal ajuga Aga jh minek oli hea kuskil2300 pöördepealt läks pidu lahti ja ära hakkas kukkuma kuskil 4500 ise arvan,et segu liiga lahja peab vist lisa pihusteid juurde kompunnima. Täpselt ei tea kuna sisselaske lõdvik viskas ka lusika nurka
Viimati muutis Fronius, 28.06.2009 11:32, muudetud 1 kord kokku.
jeff01 kirjutas:Ootan huviga. Ma lihtsalt tahan teada kui kiiresti on võimalik mootorist lahti saada kui süütest ja segust pole aimugi
Ise endal veel sellist soovi ei ole,agatavaliselt kippuvad sellise tegumoega asjad pekki minema
Aga ega siis hullu ei ole. Uued kolvid ja pidu voib jälle alata
Tänapäeval saab selliseid mootoreid pool muidu