200SX S13 ei käivitu. [mure lahendatud!]

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
mall0c
Postitusi: 16
Liitunud: 03.05.2009 3:21
Asukoht: Talinn, Nõmme

200SX S13 ei käivitu. [mure lahendatud!]

Postitus Postitas mall0c »

Lugu järgnev: Manööverdasin autot ümber maja ees ja suri lampi välja, kahtlustasin, et äkki sai kütus otsa, kallasin juurde, bensupump undas ilusasti, aga käima ikka ei läinud. Eelnevalt tekkis veel selline mure, et kui esimese või teise käiguga korralikult tühjaks lasta, kadus mõneks ajaks tühikäik ära, kui jälle teisega natuke rohkem pöördeid andsid ja turbo spoolis, tekkis tagasi. Samuti rohkem rõhku keerates, kui 0.7 bari hakkas 4000-5000 pööret fuel-cutima korraks. Kas äkki viga võiks olla kütuserõhu regulaatoris? Kas selle otsa lõppemisel lõppeb ka kütuse jõudmine mootorisse? Regulaator tundub mingi hetk viga saanud olevat küll (kella klaas nt on puruks)

Aitähh ette.
Viimati muutis mall0c, 05.05.2009 15:30, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Vaheta jah regulaator ära kui see mingi hiinakas on ja selliseid jamasid teeb.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Tühikäigu ja fuelcut probleemid viitavad suuremale turbole ja stock ajule.

Pump undabki kõige kõvemini kui tal õhk sees on.
Mängi süütevõtmega, kuni pump vaikseks jääb. Kontrolli pumba kaitse üle ja mõõda kas seal vool liigub, kui süüde sisse keeratakse.

S13 käivitub isegi siis kui pooled andurid on puudu.

Pane rõhukell vahele.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
mall0c
Postitusi: 16
Liitunud: 03.05.2009 3:21
Asukoht: Talinn, Nõmme

Postitus Postitas mall0c »

Turboks jah T28 ja ajul on stage II chip. Pump on ka vahetatud Walbro oma vastu ning selle undamine oli täitsa tavaline, lasin tal veel päris pikalt "ette sööta" kütust, arvates, et otsas lihtsalt ja mootorisse tahab uus algul raskesti jõuda. Ühesõnaga hakkan nüüd kütuserõhuregulaatorit otsima, kui kellegil peaks vedelema mõni üle, andku teada!
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

mall0c kirjutas:Turboks jah T28 ja ajul on stage II chip. Pump on ka vahetatud Walbro oma vastu ning selle undamine oli täitsa tavaline, lasin tal veel päris pikalt "ette sööta" kütust, arvates, et otsas lihtsalt ja mootorisse tahab uus algul raskesti jõuda. Ühesõnaga hakkan nüüd kütuserõhuregulaatorit otsima, kui kellegil peaks vedelema mõni üle, andku teada!
stock regulaatori võin müüa 300.-

2. asi on see, et kui süüte sisse keerates pump lööb, siis käivitades ei pruugi ta enam lüüa, eriti kui peal on signa.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
mall0c
Postitusi: 16
Liitunud: 03.05.2009 3:21
Asukoht: Talinn, Nõmme

Postitus Postitas mall0c »

Lööb ka käivitades, sai seda spetsiaalselt kuulatud :D Sotck regulaator vast väga ei toida minu confi puhul ja jääb lahjaks?! Lepiks praegu ka hiinakaga, kuna hetkefinants niiguinii ei luba ~2k selle alla investeerida, et korraliku asja saaks, homme oleks vaja aga sõita juba, kuna hetkel ainuke tänavalegaalne auto :D

Edit: Vaatasin nüüd asja vähe lähemalt, süüde sees on kütuserõhk olemas ja korralik (~2.3bar-i) starterit andes aga kukub nulli. Chekkisin kaitsmeplokist kütusepumba kaitsme üle, see oli katki, asendasin 20A kaitsmega, kuid ei muutunud midagi. Vaatasin ka kõik muud kaitsmed üle nii salongist, kui kapoti alt, ülejäänud olid terved. Süüde sees pump undab ja toimetab, starterit andes jääb tasa, ehk on mingi signavärk?! Tõenäoliselt vist tuleb mõnda autoelektrikut tüüdata, sest edasine vist juba suhtkoht mõtetu spekulatsioon foorumi kaudu. Aitähh igaljuhul.
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

Ilmselt tegu kunagi minu käe all olnud valge pilliga.
Sellel oli kogu elektrisüsteem suht mäda.
Ma arvan, et viga on selles, et käivitamisel ei jõua enam vool pumbani kuna mõni ühendus on kuskil sitt.
Siukest kala nägin oma vana s13-ga kah. Pea kaabel oli aku kleimmi alt oksüdeerunud ja kui käivitasid siis vool jäi poole nõrgemaks ja ei läinud alati käima. Kui süüde lihtsalt sees siis oli nagu kõik ok.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Testimise ajaks pane pumbale otse vool peale.
õige juhe on "must-kollase triibuga".
Arvestades, et 10A kaitse põletas läbi ja on teada, et on ennegi jamasid olnud, siis vea see juhe permanentselt uuesti, et masin päris maha ei põleks suurema kaitsme tõttu :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

käivitades suure voolulangevuse tõttu võib säde ära kaduda.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas murjam »

Starter käib ikka reipalt?

Kui raha loed, on lihtsam ise see juhe prooviks otse pumbale vedada ja, kui siis ka midagi ei selgu, autoelektriku jutule minna.
Lauda nitro
mall0c
Postitusi: 16
Liitunud: 03.05.2009 3:21
Asukoht: Talinn, Nõmme

Postitus Postitas mall0c »

VKM motorsis sai asi korda. Viga oli kehvasti veetud akujuhtmes ja ühte süütejubinasse (selle nimetust ei oska kahjuks täpselt anda) ei jõudnud piisavalt voolu. Signa oli ka väga valesse kohta paigutatud ja see sai ka maha võetud. Kaitse oli läbi põlenud kütusepumbal ka just selle akujuhtme pärast. Nüüd juba timmis ja auto uue ringiga VKM-is, tavalise hoolduse märgi all siis seekord.
Vasta