Nissan 200SX S13 (A/T->M/T) - Astrona
Ma räägin antud juhul sellest, kuidas see mõjutab, olgu siis ajastust või pingutust.
Ja .7 mm mõjutab ka ajastust, kui ei usu, proovige järgi.
Ja .7 mm mõjutab ka ajastust, kui ei usu, proovige järgi.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui rihmaratta ümbermõõt on 360mm, siis 1mm = 2 väntvõlli-kraadi, kuna see 360mm läbitakse 2 vända pöörde ehk 720 kraadi jooksul.Moss kirjutas: Rihma pinguti ei ole hea paraleel, esiteks 1mm kõrgust muudab rihma 2mm "pikemaks" ja üleüldse puudub pingutil või pingutusviisil seos jaotusfaasidega. Kui ratta ümbermõõt oleks 360mm siis 1mm=1 kraad. On seda palju või vähe, igaühe enda otsustada.
EDIT: Vead
Ja ümbermõõt on pigem 320mm(mõõtnud pole) ja 1mm. 720/300 = 2.4kraadi/mm ja +1.7kraadi / +0.7mm tihendit.
See sõltub kui ekstsentrik see rullik on, antud rullik tundus, et saaks ka 3mm'ga hakkama.Raceboy kirjutas:0.7mm mõjutab küll ajastust, BTDT. 2mm näiteks muudab juba nii, et rihma pingutusrullik ei suuda ilma modifitseerimata rihma pingutada.
Kõik sõltub muidugi autost. Ja isiklikult pooldan originaal rihmarattale uue kiilusoone tegemist mitte reguleeritavate rataste kasutamist.
Arvasid, et ma ei arvutanudki?jeff01 kirjutas:Astrona kui teada-tuntud matemaatik võiks ära arvutada mitu kraadi muutub nukkvõli ajastus kui kaant tõstetakse näiteks millimeetri jagu. Ise pakun kah et 0,7mm tõsta pole eriline näitaja ja käimist ei mõjuta sest uue ja vana rihma vahe on ise juba üsna suur.


Keegi laenab õhtul strobot?
Automaatkasti all on tala erinev - panin manuaali oma, ja mured lahenesid - ei mingeid pingeid, kardaan jookseb otse ja mootori kalle kah nüüd parem ja padi puhkab.
EDIT: Kasti padi ise on sama.
Kui neid kõrvuti ei vaata, ei pruugi aru saadagi, et on erinevad. Kapott kah peal, kuigi päris õigeks teda ilma lukusti auke suuremaks puurimata ei saagi.
Kiiruse andur on vist teine, igatahes spido näitas ca 2x rohkem, aga muidu seier nagu liikus sujuvalt.
Kasti vaja ka õli juurde panna.
Eile tegin juba 3km ringi ja täna õhtu võtan ta igapäevasesse kasutusse.
Ei oska eriti midagi kommenteerida - hoopis teine auto on. Peale selle, et on manuaal, ja selle võrra rohkem kange ja pedaale, on ka response kohe parem, ja ka mootor on hoopis teine.
Esimese spooliga veic paukus ja läpakat polnd kaasas - eks ta tõmbas alla 10:1 korra - täna login-uurin.
200kg lastiga tundus juba et tõuseb lendu. Pole pea aasta otsa manuaaliga sõitnud, peab sõitma õppima, muidu väänab tahho seieri ära. Ja peab piiraja madalamale tooma. Genekal läks kondekas katki, võibolla hoopis see nu$$ib tahho ja spido signaalid ära. Peale selle lendas 2. tõmbega egt-pime-polt ära, mõtlesin juba et VL tihendid said kannatada, hea et midagi põlema ei läind, siuke 3cm sinine leek käis august välja


Minek oli päris terav, spool võiks veel paraneda, ja loodetavasti jääb ta lahjemaks keerates ka vaiksemaks, praeguse seisuga õhtul 22 paiku kostis 0.8bar vast mingi 5-6km kaugusele ikka

Tahaks juba düno külastada, aga enne vaja nipet näpet veel putitada.
Ja siis oleks vaja veel lasta tagasillapuksid kõik ära vahetada ja sild regullida, sööb rehvid seest ära.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
-
- Postitusi: 30
- Liitunud: 02.03.2006 21:10
- Asukoht: Võru
Jajah, ta mul muidu ikka töötas, ja vahel viskas 2x peale. Nüüd täna peale 30min sõitu viskas spidoka suht õigeks ära. Enne seda panin ka genekale kondeka, ja tahho tundub kah ok olevat. Panin ka EGT anduri ja kella külge. Noh 60kmh pealt on 400, 70kmh pealt 500 ja 90kmh pealt 550. WG aktuaator oli lahti, kulgesin niisama. Pärast kui külge panin, sai kah paar tõmmet tehtud, liiklus oli jube, aga peab ikka linnast välja minema, jõuaks boosti ajal jälgida. Segud olid turvalised: 11.3-11.5, aga 3000-3500 juures tahtis 10-11 hoida. Liikusin korra ka Harku poole ja seal oli korra nii, et 2. käik oli spoool ja sutsti, ning siis tõmbas nagu ringi, aga pigem oleks nagu sidur olnud, kuna juhitavusest väga aru ei saand, et rattad oleks ringi läind.Greatmaster kirjutas:See spido jama oli sellel autol juba siis kui see mu sõbra oma oli. Vahepeal näitas spido 2X rohkem, ei tea kas Aigo tegi sellega vahepeal midagi aga igatahes vana häda juba.
Mõtted olid mujal... Nimelt kast undab, mingi otsa laager on pekkis, ainult 4. käiguga ei unda. Homme peaks õli taset kah kontrollima, ei saand enne seda täitmis-punni lahtigi

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mõtlesingi, et noh see laager mis undab on mingi kõrval võlli otsas. Pole kaste lammutanud ja ei tea. Ootan pilte!ejay kirjutas:Ei ole otsa laager, see undamine nende kastide tüüpviga, kastis sees oli ühe võlli laager mis undama hakkas. Vaatan kui leian panen pildi ka sulle.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Nüüd ma saan aru, mis õlirõhu kell on vajalik. Teisel masinal näitas see küll koguaeg korralikku rõhku ja õnneks kasu sellest kellast polnud. Paraku nüüd on väike lagin mootoris @ 2500RPM. Tekkis vahetult peale "kerget tühjendamist". RPM limit on stock, ja põhi oli 1000km sõitnud saalede-rõngastega - õlitase täpselt normi keskel ja õli on ilus kollane. Kahtlustan, et õlipump on andnud otsad. Eelmise mootoriga võrreldes on kaas sama, Kas on võimalus kuidas kaas saaks lasta ka saaledel õlirõhu alla?
Vat kui norm sõidust tulla, siis fooritaga turbol poolpöörded veel 30sek peal ja õhumõõdik üsna pahur - segu rikas ja pöörded vajuvad sinna 200-600rpm kanti, isegi kui gaasiga aidata. Algul vilgatas õlirõhu-tulukest aint seal all 2-300 jurues, aga nii 20km jooksul kippus mul õlituli minema põlema ka juba 700RPM ja korra isegi 900RPM peal, kui pöörded just tõusid 400-900 vms. Sõidu ajal pole ta kordagi vilksatanud.
Pump? või mõni rõhu-klapike?
See tutikas sidur kah, külma rehviga kannatas 0.8bar välja, aga tundus selle viimase vajutusega, et mitte ainult rehvid ei käind tühja, ja kummikärsakat ei tulnud ainult tagant poolt.
Suht korralik buldoozer on ees. Nii ei viitsi eriti jamada kui sõita ei saagi, kuna kõik võimalikud kalad tuleb oma naha peal vigadest õppides läbi teha. 50h ehitamist 2h sõitu
Kilomeetrihinnast ei hakka rääkimagi...
Vat kui norm sõidust tulla, siis fooritaga turbol poolpöörded veel 30sek peal ja õhumõõdik üsna pahur - segu rikas ja pöörded vajuvad sinna 200-600rpm kanti, isegi kui gaasiga aidata. Algul vilgatas õlirõhu-tulukest aint seal all 2-300 jurues, aga nii 20km jooksul kippus mul õlituli minema põlema ka juba 700RPM ja korra isegi 900RPM peal, kui pöörded just tõusid 400-900 vms. Sõidu ajal pole ta kordagi vilksatanud.
Pump? või mõni rõhu-klapike?
See tutikas sidur kah, külma rehviga kannatas 0.8bar välja, aga tundus selle viimase vajutusega, et mitte ainult rehvid ei käind tühja, ja kummikärsakat ei tulnud ainult tagant poolt.
Suht korralik buldoozer on ees. Nii ei viitsi eriti jamada kui sõita ei saagi, kuna kõik võimalikud kalad tuleb oma naha peal vigadest õppides läbi teha. 50h ehitamist 2h sõitu

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
nii et sis nissan ja saaled läbi....hmm midagi uut......... NOT
Olen ühel mitte nissani mootoril leidnud sellise anomaalia, et õli lihtsalt ei jõua kaanest alla valguda ja kui õlitase on kriipsude vahel siis külmkäivituse korral õlisurvet pole. Millest tingitud ? (tuli ei pruugi süttida sest need on liialt madala lülitusega) Tingitud oli sellest, et nukkvõlli kanal, nookurvõllide kanalid, nookurid jne kogu ülemine ots on kulunud ja lastakse õli kaande rohkem kui ette nähtud. Vahetasin õlipumpa, väntvõlli, õlipumba ülekannet ja mida iganes.....korda ei saanud. Uued saaled ja jälle 2000km ja saalede vahetus. Mõningane kergendus saabus siis kui hoidsin sees max õlitaset ja vahel veidi pealegi....ei jäänud külmalt kuivaks vähemalt.
Sinu mootoril seda viga ilmselt ei ole aga 1 näide sellest, et vea leidmine ei pruugi üldse lihtne olla ja selleks võib mitu väntvõlli ja saalekomplekti kuluda
Lõika õlifilter puruks ja naudi metallipuru seniks kuni mõtteid kogud.
Olen ühel mitte nissani mootoril leidnud sellise anomaalia, et õli lihtsalt ei jõua kaanest alla valguda ja kui õlitase on kriipsude vahel siis külmkäivituse korral õlisurvet pole. Millest tingitud ? (tuli ei pruugi süttida sest need on liialt madala lülitusega) Tingitud oli sellest, et nukkvõlli kanal, nookurvõllide kanalid, nookurid jne kogu ülemine ots on kulunud ja lastakse õli kaande rohkem kui ette nähtud. Vahetasin õlipumpa, väntvõlli, õlipumba ülekannet ja mida iganes.....korda ei saanud. Uued saaled ja jälle 2000km ja saalede vahetus. Mõningane kergendus saabus siis kui hoidsin sees max õlitaset ja vahel veidi pealegi....ei jäänud külmalt kuivaks vähemalt.
Sinu mootoril seda viga ilmselt ei ole aga 1 näide sellest, et vea leidmine ei pruugi üldse lihtne olla ja selleks võib mitu väntvõlli ja saalekomplekti kuluda

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
"NOT - joke"jeff01 kirjutas:nii et sis nissan ja saaled läbi....hmm midagi uut......... NOT
Olen ühel mitte nissani mootoril leidnud sellise anomaalia, et õli lihtsalt ei jõua kaanest alla valguda ja kui õlitase on kriipsude vahel siis külmkäivituse korral õlisurvet pole. Millest tingitud ? (tuli ei pruugi süttida sest need on liialt madala lülitusega) Tingitud oli sellest, et nukkvõlli kanal, nookurvõllide kanalid, nookurid jne kogu ülemine ots on kulunud ja lastakse õli kaande rohkem kui ette nähtud. Vahetasin õlipumpa, väntvõlli, õlipumba ülekannet ja mida iganes.....korda ei saanud. Uued saaled ja jälle 2000km ja saalede vahetus. Mõningane kergendus saabus siis kui hoidsin sees max õlitaset ja vahel veidi pealegi....ei jäänud külmalt kuivaks vähemalt.
Sinu mootoril seda viga ilmselt ei ole aga 1 näide sellest, et vea leidmine ei pruugi üldse lihtne olla ja selleks võib mitu väntvõlli ja saalekomplekti kuludaLõika õlifilter puruks ja naudi metallipuru seniks kuni mõtteid kogud.

Sama kaanega, vanemate nukkidega nägin õli tulukest ainult enne käivitust ja peale välja suretust. Samas automaadikaga oli mul ka tagasihoidlikum turbo ja seadistus vastav, et pöörded alla 800 ei käindki. Praegusel turbol restrictor, seega tibake rohkem jõuab õli mujale. Vanadel nukkidel oli kulumisjälgi, seega selle kaane "nuki-saale-pinnad" võivad olla hõredamad küll. Antud saaled said sõita 1000km, vahetati neid igaksjuhuks, kui käsil oli rõngaste vahetus.
Sul oli stock-mõõdus vänt? Olen kuulnud, et 1. remontmõõduga pidi veel natuke kestma, aga järgmisega tulebki koos õliga ka saalesid vahetada iga 1000km tagant

Mul oli kah mõte, et edaspidi sõidan max tasemega, hetkel oli maxist -0.3L vms. 2. asi, enam sama õli ei pane, isegi kui õli mark pole süüdi. Ja piirajat sellel masinal ei tõsta, pigem vastupidi. Palju metallipuru sealt filtrist vist ei leia, kuna lagin on väga algstaadiumis - külma mootoriga peab seda otsima ja meelitama ja hetkeks 2500 RPM pealt käib läbi, ja on u. sama vali kui muu müra.
Seda tagasivoolu juttu teavad vist juba kõik, aga üldiselt 100m kiirenduse peale ei tohiks probleeme olla - see rohkem ringraja teema, kui pikas kurvis õli ei jõua alla. SLnuki poolne tagasi vooluks on suht kahtlane toru, mis on arvatavasti inseneride poolt pandud sinna peale mootori disainimist. Olukorra teeb halvemaks ka tugevam kiirendus.
Teisele masinale panen kaane tahaotsa need stutsid ära. Kuigi kui kõik muu on ok, siis tänavale ja 400m peale peaks ikkagi see stock õlitus ju töötama - aga isegi kuivkarter poleks antud mootorile overkill.
Tehas lubab isegi 15w40 panna. Aga et valgumisprobleemi leevendada, tuleks võtta vist vedelam (5w või 0w) õli (praegu oli 10w)
Plaan:
* õlitule-anduri asmele õlirõhuandur - ja veenduda, et õlirõhuga on probleeme
* sillatala lahti lasta ja auto nina veic kergitada (manuali järgi piisab stabikavarda eemaldamisest ja mootori kergitamisest, proovib kõigepealt seda lähenemist), et saaks õlipanni kätte
* rihmad värgid kah jälle maha võtta, ja panna eelmise mootori pealt õlipump ja uus regulaator.
* uurida mõlema mootori saalesid, mõõta vända kaelad.
* saaled sisse ja kõik kokku tagasi
* kastiõli
* süütebaasnurk paika
* peeneks

Kui peaks mootori uuesti päris laiali võtma, siis üldse kaaluks enne kui jälle selle remontika-CA vahele panen - opelitega igapäevaselt 7000+ RPM 5a jutti polnud kunagi probleemiks

Garaaasis on teine masin ees, ja enam seal ees parkida ei saa, seega pikemat remonti kui 1 õhtu seal ette võtta ei saa. Vaja uut, suuremat pinda. Seni taastun shokist

Rohem möla, vähem vigasid


slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Minu mootoris oli STD vänt mis ca 400k ehk sõitnud aga käisin teda mõõtmas ja igaks juhuks võtsin teise samapalju sõitnud STD vända kah kaasa kuna ei osanud midagi arvata. Suur oli mu imestus kui 1 väntvõllidest oli sajandiku pealt see mis ta tehasest tulles peab olema ja teine oli sajandiku jagu ellpisisse kulunud kepsukaeltega (Aga se pidavat veel OK olema)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Ma pole näindki üle 250K sõitnud CA'djeff01 kirjutas:Minu mootoris oli STD vänt mis ca 400k ehk sõitnud aga käisin teda mõõtmas ja igaks juhuks võtsin teise samapalju sõitnud STD vända kah kaasa kuna ei osanud midagi arvata. Suur oli mu imestus kui 1 väntvõllidest oli sajandiku pealt see mis ta tehasest tulles peab olema ja teine oli sajandiku jagu ellpisisse kulunud kepsukaeltega (Aga se pidavat veel OK olema)




Mul aastaga kogunenud 3 paljast plokki, 2 kepsusaalega, ja 1 korralik plokkjunsu kirjutas:pole hullu, üks plokk ju veel eksperimenteerida.
loodame siis sellest vähemalt miskit asjalikku ja kestvat.
vaata asja positiivsest küljest, nüüd saabki kiiremini õige auto valmis, kuna pole enam "igapäeva pilli" peale vaja aega ja energiat raisata:D

Kooliraha... koolirahaks, aga ajakulu paneb mõtlema.george16v kirjutas:Pane siis mingi z20leh või c20let vahele , ehk tuleb lõppkokkuvõttes odavamKahju ikka küll kui niisama koguaeg raha tuulde lendab.
Hoolimata saalest, on kapoti avamine siiski positiivne tegevus - kõik suht puhas, korras, midagi ei leki.
Positiivne on ka see, et teha on vaja vähem kui paar nädalat tagasi


slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Huvitav miks ma soovitan alati võtta asja rahulikult.
Well, hmm, DEJA VU
Well, hmm, DEJA VU

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.