Nissan 200SX S13 (A/T->M/T) - Astrona
Tundub, et ajutine lahendus.Astrona kirjutas:See vesicooler seal piltide on selleks, et kui MAF oli otse turbo otsas, siis tühikäik oli väljasuremise äärel (AFR <10) - nii vesicooleriga kõikus 11-12 vahel. T28'ga hoidis tühjalt 13.5-14 - timmimist jagub...
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
väga ajutine - see süsteem jääb seal 20cm kõrgemale kui kapott. Aga õhu turbulentside vastu vist paremat asja ei leiagi, pealegi mul polnd muud 3" toru juppigi.Joel kirjutas:Tundub, et ajutine lahendus.Astrona kirjutas:See vesicooler seal piltide on selleks, et kui MAF oli otse turbo otsas, siis tühikäik oli väljasuremise äärel (AFR <10) - nii vesicooleriga kõikus 11-12 vahel. T28'ga hoidis tühjalt 13.5-14 - timmimist jagub...
Võtsin just keiseist nüüd 3" põlvesid, et maf turbot ei näeks, ja saaks ka kapotti peale panna - see proovisõit oli ikka extreemne extreem, mingid tüübid, kes pealt nägid räägivad sellest ka veel lastelastele, peale välimuse oli ka korralik surgehääl, bov susin, spoolup vilin



Tõin Järve Varuosadest ka mingi escorti lõdviku koos vendi-anduriga (oli vist viimane), praegu käib ventikas koos bena-pumbaga. Kusjuures nii võimas see vent on, et 10A pumba kaitsme põletas minutiga läbi, ja 20A'ga jäi käima.
Seda kah, et need jäigendatud moto-padjad mingit vibra küll salongi ei too, nii et teinekordki.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Faking eesti inimene on selline. Mul boks maa-aluses ühisgaraazis, ka üks vana 24st pidi ikka 2 korda kiunuma tulema et fuih hais on koridoris ja ventsüsteem ei uuenda õhku piisavalt kiiresti.Astrona kirjutas: Naabrid said üsna kurjaks, ja tuli välja, et auto ei tohigi garaasi ees 10min tuksuda, tra, mul pole ühtegi leket väljalaskesüsteemis![]()
Peaks vist kuskile metsasisse tupiktee lõppu angaari rentima väikse seltskonnaga kus saaksime rahulikult töristada ja laupäeva öösel 5ni ukse ees rellakagasaagida ning lähima maanteeni oleks km teed, soovitavalt sirget.
Kui meile ei meeldi turbomootori ega V8 mahe müdin, vaid hoopis linnulaul; siis kolime kõik kesklinna garaazide lähedusse!
Enamus jah harjuvad, ja paljudel on hea meel et ei jooda vaid ehitatakse. Siiani oli ainult 1 õunasüdamik auto pihta tulnud ja miskipärast oli ühe auto küljeklaas kah katki, kuigi midagi ära võetud ei olnud.
Võib pakkuda ka 18m2 kanaliga garaazi üürile.
Enamus jah harjuvad, ja paljudel on hea meel et ei jooda vaid ehitatakse. Siiani oli ainult 1 õunasüdamik auto pihta tulnud ja miskipärast oli ühe auto küljeklaas kah katki, kuigi midagi ära võetud ei olnud.
Võib pakkuda ka 18m2 kanaliga garaazi üürile.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Hea meelega, kui oleks suur garaaz ja väike maja metsa ääres odavalt saadaval, mitte kaugel Tallinnas.Erki kirjutas:Koli metsa
Peale mõningast pildi uurimist leiate ülevalt vasakust nurgast vana M6 mõõdus ankru jäänused. Uus on M12 ja ka suurem aas.
Sättisin ka süütevõimendi ja pihustite takisti vähe paremini.
Krt viimane pilt on nagu õpikust :P.
Käivitasin kah korra, aga säästsin naabreid

ToDo:
* kastitala vahetada
* kapott peale - vaja lukundus külge keerata
* egt andur kollektorisse + kell + kellade-pod panna
* knocksense (andurisse ja MSi + led kellade juurde)
* el-vendi jaoks anduriga lõdvik ja releed panna
* vesipritse
Ja kui aega:
* pagassist 140kg stuffi välja tõsta
* tagaluuk vahetada (-10kg) vaja siis mingid lukud teha.
Homme peaks saama juba seadistama hakata. Ja vaikselt düno peale mõtlema. Kõigepealt peaks stroboga uuesti süütenurga paika panema, ikkagi uus rihm jms
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Juba teine asi (piltide pealt vaadates) 
Sul reg. nukarattaid vist pole? Kui panid 1,9mm tihendi, siis tõusis kaas ilmselt niipalju, et rihma märke ei saagi paika ilma nendeta.
ps. sain enda stuffi kohta ka infot, või siis tracking nr. mille järgi 9ndal pandi teele ja praegu juba leedus
kahtlane.

Sul reg. nukarattaid vist pole? Kui panid 1,9mm tihendi, siis tõusis kaas ilmselt niipalju, et rihma märke ei saagi paika ilma nendeta.
ps. sain enda stuffi kohta ka infot, või siis tracking nr. mille järgi 9ndal pandi teele ja praegu juba leedus

CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kle jah reg-rattad ja kõik, mis teisele masinale vaja jätan ikka teisele, ja juurde eriti midagi ostama ei hakka, v.a. torud lõdvikud jms nipet näpet kümned tonnidzoom1 kirjutas:Juba teine asi (piltide pealt vaadates)
Sul reg. nukarattaid vist pole? Kui panid 1,9mm tihendi, siis tõusis kaas ilmselt niipalju, et rihma märke ei saagi paika ilma nendeta.
ps. sain enda stuffi kohta ka infot, või siis tracking nr. mille järgi 9ndal pandi teele ja praegu juba leeduskahtlane.



Noh märgid on silmajärgi paigas, see +0.7mm pole ju midagi võrreldes ühe hamba pikkusega 2x5mm. Lisaks tihendile ka uus rihm, nüüd siis peaks nukid natuke varasemad olema. Nukiratta ümbermõõtu arvesse võttes peaks see 0.7mm olema 1.25kraadi. Varasemad nukid on teadupärast head keskmistele pööretele, nii et suht ok. Ma kaane paksust muidugi ei mõõtnud, aga mulje jäi, et see pole maas käinud ja seega pole lihvitud.
Tohoh, asjad liiguvad, aga Leedukadega on kah kahtlane, ikkagi vist katolik maa - poolaastat on pühad. Huvitav miks sul üldse mööda maad saadetakse. Mul on tavaliselt, "väljus US" ja järgmine juba "Foreign customs".
Aga mis rõhku võiks sihtida, arvestades, et see pole võistlus auto. Aga jahedam turbo, suurem cooler, paksem tihend, ütleme väha hea seadistus tuleb, ja vesipritse + WB + EGT + knock-led + BP ära mõõta.
Ise mõtlen siin, et ükshaaval neid turvalisusi lisades võiks nagu 1.6'ni lasta, ja äkki 1.3bar oleks safe kui üle 7K ei pauguta - see peaks DynoMaxis 300-310rwhp tõmbama ~336HP mootorist.
On ju lastud stock turboga 1.1'ga päris pikalt, ilma ühegi eelmainitud abinõuta. Või pingutan jälle üle?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Astrona kui teada-tuntud matemaatik võiks ära arvutada mitu kraadi muutub nukkvõli ajastus kui kaant tõstetakse näiteks millimeetri jagu. Ise pakun kah et 0,7mm tõsta pole eriline näitaja ja käimist ei mõjuta sest uue ja vana rihma vahe on ise juba üsna suur.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Arvuta lihtsalt välja, mis on ratta ümbermõõt. Kui h=0,7mm ja pii~3,1416 siis:jeff01 kirjutas:Astrona kui teada-tuntud matemaatik võiks ära arvutada mitu kraadi muutub nukkvõli ajastus kui kaant tõstetakse näiteks millimeetri jagu. Ise pakun kah et 0,7mm tõsta pole eriline näitaja ja käimist ei mõjuta sest uue ja vana rihma vahe on ise juba üsna suur.
a=360/(D*pii/h)
Vastuse komakohad tuleb teisendada minutiteks ja sekunditeks.
0.7mm mõjutab küll ajastust, BTDT. 2mm näiteks muudab juba nii, et rihma pingutusrullik ei suuda ilma modifitseerimata rihma pingutada.
Kõik sõltub muidugi autost. Ja isiklikult pooldan originaal rihmarattale uue kiilusoone tegemist mitte reguleeritavate rataste kasutamist.
Kõik sõltub muidugi autost. Ja isiklikult pooldan originaal rihmarattale uue kiilusoone tegemist mitte reguleeritavate rataste kasutamist.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Rihma pinguti ei ole hea paraleel, esiteks 1mm kõrgust muudab rihma 2mm "pikemaks" ja üleüldse puudub pingutil või pingutusviisil seos jaotusfaasidega. Kui ratta ümbermõõt oleks 360mm siis 1mm=1 kraad. On seda palju või vähe, igaühe enda otsustada.Raceboy kirjutas:0.7mm mõjutab küll ajastust, BTDT. 2mm näiteks muudab juba nii, et rihma pingutusrullik ei suuda ilma modifitseerimata rihma pingutada.
Kõik sõltub muidugi autost. Ja isiklikult pooldan originaal rihmarattale uue kiilusoone tegemist mitte reguleeritavate rataste kasutamist.
EDIT: Vead