BMW 525eT - Mart154

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

BMW 525eT - Mart154

Postitus Postitas mart154 »

Lühikokkuvõte selle talve tööst.

Värskelt tehtud M20B27 mootorikombo
'885' kaas
ETA alumine ots
Megasquirt
Innovate
Stock kolle U-turniga
Holset WH1C. wastegate deleted
Audi 34mm wastegate
3inch exhaust
2.5inch intake
3inch FMIC
Audi 320cc injectors
Walbro 255lph
JOM -30mm vedrud


Pilt

Pilt

Pilt

Aitäh Mihklile video eest :)
http://www.youtube.com/watch?v=qrqSkAu3owA
Viimati muutis mart154, 23.04.2009 14:26, muudetud 2 korda kokku.
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Georgi
Postitusi: 9
Liitunud: 22.04.2009 21:02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Georgi »

Ja seda bemmi nägin eile ja kuulsin ka :-D Väga sünge pill igatahes, soovin edu ehitamisel.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mis sünge, kohvi, võimsam võiks olla :-D

Ei tegelt isegi enamvähem välja kukkunud, ma ei ole lihtsalt sellise vedrustusega harjunud.
Mäealuse tänav ja ultrapehme vedrustus ei ole just kõige parem kombinatsioon arvestades seda kuumaastikut.

Aga Mart ürita ikka põhiasjad ära teha täna, saab jälle paugutada.
Vendile andur külge ja siis proovime äkki Vectra LM kiviga VR-i ka.

Jõuad vedrud ka veel ära vahetada, ma pean ühte Impreza-t veidi näppima.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Vent on juba taga :)
Käimas pole ainult näinud... Andur, muide, oli 95/90c

Vedrustuse ja pumbaga üritan tegeleda.

Muide, sain ühe vihje, kus soovitatakse M50 andurit proovida, pidi vähem errorialdis olema...


Täna hommikust muide on auto streetlegal ja ma sõitsin sellega tööle :D


Edit: võimsuse kohapealt... mis nad ütlesidki, alla 2.0bar on vastutuul...
No mul on 0.6bar... see on ju vastuorkaan :)

Küll ta läheb võimsamaks ka millaski....
Praegu on ju olukord kus kraanid keeratakse kinni just siis, kui lõbu hakkab
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

Krt talv läbi ehitamist , oleks siis vähemalt kapoti alus korda teinud :-D

Noh suure mootori peal on ka 0.6 bariga juba vahet tunda :)
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Väga tore auto. Kiired e28-d on alati meeldinud :)
Stiilne kere / piisavalt töömahtu / Progetav / turbo = Täpselt minu maitsele.
Kas jagaja jääbki peale?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Mitte ei saa aru, mis suurest töömahust te siin räägite!?!

Talv läbi ehitamist tähendas mudu seda, et ma jaanuari lõpus tõstsin mootori maha ja tõmbasin pulkadeks.

veebruar-märts-aprill pole just pikk aeg :)
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
tann15
Postitusi: 210
Liitunud: 02.11.2008 21:27
Asukoht: Soome/Eesti

Postitus Postitas tann15 »

Ja palju raha selle combo alla paigutand juba oled,kui küsida tohib?
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

miljon krooni!

edit: et keegi ei solvuks, siis ma ei viitsi seda summat lugeda....
Asja korralikult tehes on kulud üsna suured...

Mõned näited... Erinevaid voolikuklambreid olen ostnud kokku 1025eek eest. Ja 1 varastasin Mihklilt :D
Silikoonlõdvikuid läks ka ligi 1000 eest. jne.
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Pisividinad maksavad päris suure summa, mida aga tavaliselt keegi kokku lööma ei hakka.
Käid poes, ostad peotäie vidinaid, maksad suhtkoht väikse summa, mõnisada krooni.
Aga tavaliselt on neid poeskäike rohkem kui 10, mis pärast meelest lähevad jne.
Kasutaja avatar
uzzac
Postitusi: 168
Liitunud: 30.10.2008 15:29
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas uzzac »

kui raha jääb veel üle et autoga sõita ka siis polegi oluline palju kulu oli..niikuinii on summa idiootlikult suur :)
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

uzzac kirjutas:kui raha jääb veel üle et autoga sõita ka siis polegi oluline palju kulu oli..niikuinii on summa idiootlikult suur :)
Jah, enda vaimse tervise huvides ei tasugi summa summaarumit kokku lüüa. Muidugi mul on selline nipp et iga uue tüki hinda kõrvutan hinnanguliselt kokku juba kulutatud rahaga ja iga korraga läheb järjest lihtsamaks millegi soetamine... :p
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Täna sai siis suur kiire mööda.

Istun korra maha ja mõtlen asjade üle järele :)
Viimase ~kuu aja jooksul on seoses selle autoga räme tamp peal olnud.

Täna sai siis auto tundmatus kohas vette visatud...
Käisin Tabasalu kardirajal BMW testipäeval sõitmas.

Kui see mootorit ära ei tapnud, siis on kõva küll saanud :)




Nüüd siis kokkuvõte, mis eelnevalt tehtud sai...

Noh, peale sõitmasaamist selgus kohe, et pump ei kannata kriitikat ja Mihkel kartis vedela vedrustuse tõttu oma elu pärast :D

Vedrud olid juba sügisel ostetud, nüüd aga selgus siis, et esimesed püstakud piisavalt roostes, et neid mitte kasutada.

Siis läks juba kiireks. Tuli hankida rahalise seisu kiuste uued ja need alla kruvida. 'Uutel' püstakutel polnud rattalaagreid, tuli neid ümber tõstma hakata. Selgus et 46mm padruni leidmisega on reede õhtul Tallinnas raskusi :)

Sisustasin siis reedese õhtu ja öö tagavedrustuse ja istme tuunimise kallal. Orikas iste oli nii kõrge, et kiivriga sisse ei mahtunud. Aretasin madalama. Sai piisavalt porno, et varsti uuesti üle vaadata. :D

Laupäeval said lõpuks esimesed püstakud ja madaldusvedrud alla. Jäikus paranes küll :)
Suutsin laupäeval linnapeal asju ajades oma 10 korda sumpsi vastu maad panna...

Jätkus saaga bensupumbaga, vahetasin ära, kütusest enam puudu ei jäänud...

Siis tekkis mõte et prooviks trigger erroreid ravida. Vahetasin VR sensori poolused ära. Selgus, et asi läks ullemaks. Vahetasin tagasi, ikka hullusti. Lisaks veel resetid.

Laupäeva öö lõppeski teadmisega, et kõik on pees ja sõita ei saa.
Täna hommikul mõtlesin, et lähen proovin veelkorra. Läbi ime saingi resettidest lahti ja trigger errorid läksid ka nii väikseks, nagu neid vist selle õnnetu 60-2 rattaga saab :)

Pool tundi enne starti tegin paar logi, et segu üle kontrollida, oli üsna 'safe'.

Kähku statist 25 liitrit kütet ja igaks juhuks vett kankuga kaasa ning rajale.


Nüüd ootame palgapäeva ära, klaarime võlad, ning siis vaatame, mis saab edasi.
Tahaks ikkagi varsti boostinumbri algusesse 1 saada. :evil:

Selle jaoks on pihustid vaja vahetada ning siduriga midagi ette võtta.


Muidugi tuleb lastehaigused ravida.

Nendeks on siis kõik see jama seoses trigger erroritega.

Lisaks tuleb jahutusega tegelda. Paisupaagi asukoht sakib sajaga.

Muidugi tuleks hakata ka õlijahutusega tegelema. Õlifiltri vahetükk on olemas, peab ainult natuke alukeevitusega vaeva nägema ja korraliku radika ostma.
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Mis selle BMW 60-2 rattal viga on? IMO üks parimaid stock rattaid.... 60-2 ise on üldse üks lollikindlamaid pööretelugemise lahendusi..
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Eestis minuteada ei ole veel ühtegi Megaquirti pandud seda ilusti lugema.

Selles see häda ongi :)
Trigger errorid.
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Vasta