Nissan 200 SX '91 RFL
paaki läks statoili 98.
ei ole mõtet enne E85 peale hakata seadistama, kui on selgunud, kuidas tulevikus selle saadavusega asjad on.
kui Maksimile hommikul teatasin, et etanool otsas, siis tal läksid kulmud nii kortsu, et müts tahtis peast ära kukkuda. tal ju supra ja teised etanooliga liiguvad.
ma veidi mures spooli pärast, sest polnud aega divided kollet teha ja hetkel on siis divided T3 sisendiga .78 turbo, pandud topmount tava T3 flantsiga torukolle külge. spooli venitavad ka pikemaks 270 kraadi 10.25 nukid.
ATP lehel kirjutab näiteks T3 .48 koja kohta, et selle voolavus on sama, mis T25 .64, selle valemi järgi peaks minu T3 .78 olema....eeee.....liiga suur 1,8l mootorile. Samvel aga ütles mulle kunagi, et divided kollega .78 spoolib paremini, kui T25 .64
mul see divided kuum koda lisab veelgi takistust gaaside voolule.
krt pole kunagi vaadanud, millistele pööretele satub uus käik, kui nõks enne piirajat vahetada. ma usun, et see võib olla 5000-5500 rpm ja kui mul nüüd nendel pööretel veel alles spoolib, siis sõidan vast 14.xx aegu üldse.
eks õhtuks saab dünograafiku kätte ja siis otsustab, mis edasi saab. arvatavasti tuleb rahakotipõhjast luubiga riismeid otsida ja osta selleks hooajaks T3 v-band clamp kuum koda. valikus siis .48 ja .63
ei ole mõtet enne E85 peale hakata seadistama, kui on selgunud, kuidas tulevikus selle saadavusega asjad on.
kui Maksimile hommikul teatasin, et etanool otsas, siis tal läksid kulmud nii kortsu, et müts tahtis peast ära kukkuda. tal ju supra ja teised etanooliga liiguvad.
ma veidi mures spooli pärast, sest polnud aega divided kollet teha ja hetkel on siis divided T3 sisendiga .78 turbo, pandud topmount tava T3 flantsiga torukolle külge. spooli venitavad ka pikemaks 270 kraadi 10.25 nukid.
ATP lehel kirjutab näiteks T3 .48 koja kohta, et selle voolavus on sama, mis T25 .64, selle valemi järgi peaks minu T3 .78 olema....eeee.....liiga suur 1,8l mootorile. Samvel aga ütles mulle kunagi, et divided kollega .78 spoolib paremini, kui T25 .64
mul see divided kuum koda lisab veelgi takistust gaaside voolule.
krt pole kunagi vaadanud, millistele pööretele satub uus käik, kui nõks enne piirajat vahetada. ma usun, et see võib olla 5000-5500 rpm ja kui mul nüüd nendel pööretel veel alles spoolib, siis sõidan vast 14.xx aegu üldse.
eks õhtuks saab dünograafiku kätte ja siis otsustab, mis edasi saab. arvatavasti tuleb rahakotipõhjast luubiga riismeid otsida ja osta selleks hooajaks T3 v-band clamp kuum koda. valikus siis .48 ja .63
Ära põe, tee Astronale lüps-lüps Tartus 
Mida kõrgem käik seda varem spoolib. Ma ei usu, et sul pöörded nüüd nii alla kukuvad, et teise-kolmanda käiguga uuesti pikalt spoolima hakkab.
Käisid juba Maximi juures ära? Numbreid ka on?

Mida kõrgem käik seda varem spoolib. Ma ei usu, et sul pöörded nüüd nii alla kukuvad, et teise-kolmanda käiguga uuesti pikalt spoolima hakkab.
Käisid juba Maximi juures ära? Numbreid ka on?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kood: Vali kõik
Esimene 3.592
Teine 2.057
Kolmas 1.361
Neljas 1.000
Viies 0.821
Kui see flants seal päris turbulentsi ei tekita, siis 1. käiguga 6000 juures rõhk üleval vast - ja see käik ju aint 2 sekki.
1.->2.
7000/3592 * 2057 = 4008RPM ja peale seda ta spoolib vast 0.5sek ikka. ja saad rõhuga sõita veel <2seki.
2.->3.
7000/2057 * 1361 = 4631RPM ja rõhk vast alla bari ei kukugi.
3.->4.
7000/1361 * 1000 = 5143RPM ja no problems.
pakun et T3 .78 = ~ 1.06AR/T25
.64 T25'ga tõmbaks sul Maximi juures vast hea seadega 3600-5600 0bar->2bar.
Spoolimine on ju kiirenev protsess - aega võtab rohkem spoolima hakkamine, aga kui 0.5bar juba ees, sisi T näeb juba 2,5L tuunitud NA mootorit ja nõustub veelgi paremini spoolima.
Mihkel siin jagab IPP'sid

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mis sa sest Frets-ist kardad, tal auto ju raskekaalus.Astrona kirjutas:Mihkel siin jagab IPP'sidFred'i kardan rohkem :P ja mu starti laekumine on vast sama ebakindel kui RFLil.

Kui Tanelil auto juba dynos, siis on tal ju tunduvalt rohkem lootust kui sul

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
minu ootused on täpselt sama kõrged, kui eelmisel aasta - jõuda poolfinaalidesse.
hetkel veel ei teagi, mis pööretel hakkan käiku vahetama ja kuhu pööretepiiraja tuleb. raud lubaks 8500, aga üle 8000 kindlasti ei julge. ma usun, et reaalselt tuleb piiraja 7500-7600. eks see paistab seadest.
98 bensiinil on tegelikult kah väike hea külg. nimelt oleks E85ga nii pump, kui pihustid töötanud suht maksimumvõimsusega, kuna need sai ostetud madalamat hp silmas pidades ning suurem turbo tuli hiljem plaani.
kusjuures SARD pihustitega ka jamamist. pidid olema bolt on, kuid ei istunud ilusti renni külge ja ka kaasasolevad pistikud ka ei sobinud külge
. just tuli ka kõne Maksimilt, et pihustid sellise ühendusega nagu praegu ei töötagi ja ta peab neid hakkama ümber ühendama.
hea, et on progetav aju, mis näitab kohe ära, millise anduriga või jubinaga probleem on.
tänu Dynomaxile saan üldse sõita see hooaeg, muidu oleks rahad lihtsalt otsa saanud ja kõik. kuna aju paigaldati seal, siis tehti ka väga soodus pakkumine seadistusele nii, et kogu "pakett" tuli mulle suht odavalt kätte ja tegemist ka kiidetud ajuga. nii, et soovitan soojalt inimestel, kes piiluvad progetava aju poole, käia Maksimi juures vestlusel kõigepealt. see on ikka suur pluss, kui aju paigaldajal/seadistajal on ka düno olemas
hetkel veel ei teagi, mis pööretel hakkan käiku vahetama ja kuhu pööretepiiraja tuleb. raud lubaks 8500, aga üle 8000 kindlasti ei julge. ma usun, et reaalselt tuleb piiraja 7500-7600. eks see paistab seadest.
98 bensiinil on tegelikult kah väike hea külg. nimelt oleks E85ga nii pump, kui pihustid töötanud suht maksimumvõimsusega, kuna need sai ostetud madalamat hp silmas pidades ning suurem turbo tuli hiljem plaani.
kusjuures SARD pihustitega ka jamamist. pidid olema bolt on, kuid ei istunud ilusti renni külge ja ka kaasasolevad pistikud ka ei sobinud külge

hea, et on progetav aju, mis näitab kohe ära, millise anduriga või jubinaga probleem on.
tänu Dynomaxile saan üldse sõita see hooaeg, muidu oleks rahad lihtsalt otsa saanud ja kõik. kuna aju paigaldati seal, siis tehti ka väga soodus pakkumine seadistusele nii, et kogu "pakett" tuli mulle suht odavalt kätte ja tegemist ka kiidetud ajuga. nii, et soovitan soojalt inimestel, kes piiluvad progetava aju poole, käia Maksimi juures vestlusel kõigepealt. see on ikka suur pluss, kui aju paigaldajal/seadistajal on ka düno olemas
lahtiseletatult pakud, etAstrona kirjutas:kui 7000 pealt vahetadKood: Vali kõik
Esimene 3.592 Teine 2.057 Kolmas 1.361 Neljas 1.000 Viies 0.821
1.->2.
7000/3592 * 2057 = 4008RPM ja peale seda ta spoolib vast 0.5sek ikka. ja saad rõhuga sõita veel <2seki.
2.->3.
7000/2057 * 1361 = 4631RPM ja rõhk vast alla bari ei kukugi.
3.->4.
7000/1361 * 1000 = 5143RPM ja no problems.
2. käik oleks vaja boosti 2992 rpm
3. käik 2369 rpm
4. käik 1857rpm enne piirajat?
et kui raud oleks pommikindel ja seade ideaalne, võiks panna max pöörded 3000 rpm kõrgemale "korraliku" boosti saavutamisest?
kahjuks elu ei ole ikka nii lill

kusjuures just tuli kõne, et mootor töötab ja seadistamine algab. eks lähen varsti piiluma.
Ulme vend. Kutt istub netis ja auto muutkui areneb. Ma eile garaazis, ja kutt samal ajal vaatas Simpsoneid kui auto vaiksel valmis
Õpeta mulle kah.
Käigundusest said õigesti aru.
Aga arvesta ka sellega et kui tõstad piirajat 10% 700RPM võrra, siis järgmine käik hakkab kah 10% kõrgemalt, ehk ~450RPM võrra kõrgemalt ja peab vähem boosti ootama. Kuna iga järgmise käigu vahe on puuga mõõtes 2x, siis 2500RPM võrra käigumaandumispunkti tõstmiseks on vaja lasta ligi 5000RPM kaugemale. Et 2. kukuks 7 pealt 4.63 asemel 5500 peale on vaja käiku vahetama hakata 8400 pealt!
Mul .64 spoolis nii, et 1. ja 2. käik polnud pidamist ja 3.ga oli rõhk juba kohe taga - stokk piiraja ja 1.1bar. Aga 1.6 saavutamiseks oleks pidanudmuidugi 3.ga ootama mingi 1-2sek kuni 1bar pealt tõuseb.
Tore kuulda, et asi valmib. Ma ise kahjuks ei saa dünno tulla. Endal sain rehvid velgedele, ja masin raskem ja lahjem kui eelmine aasta, aga tahaks u. samma auku sõita.
Frets on ju 13.6 sõitnud täislastiga, kui ilmub kohale vähe parema seade ja kergemana, siis minu rekordi lööb ju üle. Pealegi 4-veoga vähem eksimisvõimalus ning kogemusi kordades rohkem + mul näpud õlised.

Käigundusest said õigesti aru.
Aga arvesta ka sellega et kui tõstad piirajat 10% 700RPM võrra, siis järgmine käik hakkab kah 10% kõrgemalt, ehk ~450RPM võrra kõrgemalt ja peab vähem boosti ootama. Kuna iga järgmise käigu vahe on puuga mõõtes 2x, siis 2500RPM võrra käigumaandumispunkti tõstmiseks on vaja lasta ligi 5000RPM kaugemale. Et 2. kukuks 7 pealt 4.63 asemel 5500 peale on vaja käiku vahetama hakata 8400 pealt!
Mul .64 spoolis nii, et 1. ja 2. käik polnud pidamist ja 3.ga oli rõhk juba kohe taga - stokk piiraja ja 1.1bar. Aga 1.6 saavutamiseks oleks pidanudmuidugi 3.ga ootama mingi 1-2sek kuni 1bar pealt tõuseb.
Tore kuulda, et asi valmib. Ma ise kahjuks ei saa dünno tulla. Endal sain rehvid velgedele, ja masin raskem ja lahjem kui eelmine aasta, aga tahaks u. samma auku sõita.
Frets on ju 13.6 sõitnud täislastiga, kui ilmub kohale vähe parema seade ja kergemana, siis minu rekordi lööb ju üle. Pealegi 4-veoga vähem eksimisvõimalus ning kogemusi kordades rohkem + mul näpud õlised.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
mul puuduvad võimalused, vahendid ja oskused, et ise ehitada autot.Astrona kirjutas:Ulme vend. Kutt istub netis ja auto muutkui areneb. Ma eile garaazis, ja kutt samal ajal vaatas Simpsoneid kui auto vaiksel valmisÕpeta mulle kah.
mehaanik on mul muide 7x eesti meister autospordis enda ehitatud autodega ja elektrit ning seadistust tehakse vaid Dynomaxis.
asjad on just nii, nagu mulle meeldib. lihtsam on oma palk viia ala spetsialistidele, kui ise hakata õppima ja pusima - riskides kõigega.
kuigi summad on suured, siis mina usun, et lõpuks valmib asi niipidi odavamalt, kiiremini ja oluliselt parema kvaliteediga.
paljudele on asi muidugi vastukarva, kui ise ei ehita, aga ma ei muretse sellepärast, sest mulle meeldib sõita, mitte pusida ja katsetada.
Fretsil Audi stock aju, millel custom soft, seal pole tal endal eriti midagi näppida peale boosti.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
See on väikese turbiinikoja tõttu.Astrona kirjutas: Aga 1.6 saavutamiseks oleks pidanud muidugi 3.ga ootama mingi 1-2sek kuni 1bar pealt tõuseb.
Ja Tanelile. Pole mõtet põdeda, et liiga suur koda vms. Tavaline .78 on täiesti normaalse suurusega korralikult voolavale 1.8l 16v mootorile, divided inlet tavalise kolle puhul just tulemust paremaks ei tee, aga ei midagi hullu. Sellise turbiini kohtab kehtib reegel, et mida vähem silindreid, seda rohkem temast tolku on.
Edu!
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Taneli nägu säras peas täna peale dyno tehtud esimest proovisõitu 
Homme võiks 12.5s ikka ära tulla. Poiss saab nüüd ka maigu suhu skandinaavia stiilis boostist.

Homme võiks 12.5s ikka ära tulla. Poiss saab nüüd ka maigu suhu skandinaavia stiilis boostist.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
alguses tuli ka 408 hp @1,5bar ära, aga ei saanud seda ilusti seadesse.
Maksim proovis bensurõhku sättida, kuid kuidagi ei õnnestunud.
kui rõhku peale keerata, siis hakkab keskmistel pööretel puterdama ja kui vähemaks keerata, siis jääb lõpp lahjaks.
hetkel läheb kütus Mallory regulaatorist latti ja lati teises otsas on näidik. tulevikus proovime veel ühe vooliku vedada regulaatorist lati teise otsa ja loodetavasti see lahendab asja.
420 peaks ilusti ära tulema ja ka spooli peaks lihvima paremaks. suht miilisõidu turbo on praegu, eks paistab, kuidas homme sellega Tartus sõita on.
Maksim proovis bensurõhku sättida, kuid kuidagi ei õnnestunud.
kui rõhku peale keerata, siis hakkab keskmistel pööretel puterdama ja kui vähemaks keerata, siis jääb lõpp lahjaks.
hetkel läheb kütus Mallory regulaatorist latti ja lati teises otsas on näidik. tulevikus proovime veel ühe vooliku vedada regulaatorist lati teise otsa ja loodetavasti see lahendab asja.
420 peaks ilusti ära tulema ja ka spooli peaks lihvima paremaks. suht miilisõidu turbo on praegu, eks paistab, kuidas homme sellega Tartus sõita on.