Nissan 200 SX '91 RFL
ma suutsin kaks nukka peeti keerata ja kolm nuka-andurit.
millekipärast ei taha jah kokku joosta se teema neil hästi.kuigi tiftid klokikaane ja otsakaane vahel olid olemas,jne.
ise lõikasin otsakaanest enamus metalli minema,jäi ta mingi 3 poldiga kinni lõpuks ja andis ilmselt mängima kuigipalju.peale seda sain rahulikult sõita,ilma et süüde peale iga paarisadat km regullima peaks ja iga 1000km tagant nukka vahetama...
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/1 ... 1601d5.jpg
millekipärast ei taha jah kokku joosta se teema neil hästi.kuigi tiftid klokikaane ja otsakaane vahel olid olemas,jne.
ise lõikasin otsakaanest enamus metalli minema,jäi ta mingi 3 poldiga kinni lõpuks ja andis ilmselt mängima kuigipalju.peale seda sain rahulikult sõita,ilma et süüde peale iga paarisadat km regullima peaks ja iga 1000km tagant nukka vahetama...
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/1 ... 1601d5.jpg
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
väike vahekokkuvõte kah, uus aasta täies hoos käimas.
2008 sai siis kobinaga Astrona vastu võidetud Tartuklubi Drag parima ajaja 13.44 1.94 60ft 300hp seadega. OMC-l 240kmh ja oma klassi 6s koht 310hp seadega.
seejärel sai dünos seadistatud 1,7 bar ja tulemuseks 322hp 484nM ja hakkasin sõitma Tartu poole, et Streetman klassis sõites 13 sekki alistada, kuid poolel teel hakkas auto koormuse all hullult katkuma ja jäigi asi katki.
pool suve Maksim otsis, et milles viga võiks olla ja vahetas teiste töötavate autodega detaile ringi. lõpuks ütles, et kindlasti juhtmestik ja paneks hoopis progetava aju peale, millega olin nõus. varem või hiljem oleks niikuinii tulnud vajadus korraliku aju järele. triggerwheeliga peaks nüüd selle mootori CAS probleemid ka seljataga olema.
aju paigaldades leidis ta ka vead üles. emanage'it paigaldades oli paigaldaja liialt tirinud originaaljutmeid ja nendest paaril massil oligi ühendus hõredaks läinud ning koormuse all saigi see saatuslikuks.
nüüdseks on auto sõitma saadud ja juba Laitsesse viidud igatalviseks lahtivõtmiseks. progress peab ju olema
aju paigaldamine võttis küll kaua aega, kuid selle kompenseerimiseks tegi Maksim mulle hea pakkumise, mis mulle väga sobis ja mingeid pretensioone ma ei oma.
tundub, et s13 ca18det 13s alistamine on mingi neetud värk ja niisama lihtsalt see ikkagi ei käi.
lodame, et see aasta keegi sellega ikka hakkama saab lõpuks. et asi müstilisem oleks, siis valisin just 13 reede postituse tegemiseks
aprillis hakkavad üritused pihta ja lodan, et selleks ajaks olen jõudnud kõik selle talve plaanitud uuendused ellu viia ja tuleb sõituderohke suvi.
2008 sai siis kobinaga Astrona vastu võidetud Tartuklubi Drag parima ajaja 13.44 1.94 60ft 300hp seadega. OMC-l 240kmh ja oma klassi 6s koht 310hp seadega.
seejärel sai dünos seadistatud 1,7 bar ja tulemuseks 322hp 484nM ja hakkasin sõitma Tartu poole, et Streetman klassis sõites 13 sekki alistada, kuid poolel teel hakkas auto koormuse all hullult katkuma ja jäigi asi katki.
pool suve Maksim otsis, et milles viga võiks olla ja vahetas teiste töötavate autodega detaile ringi. lõpuks ütles, et kindlasti juhtmestik ja paneks hoopis progetava aju peale, millega olin nõus. varem või hiljem oleks niikuinii tulnud vajadus korraliku aju järele. triggerwheeliga peaks nüüd selle mootori CAS probleemid ka seljataga olema.
aju paigaldades leidis ta ka vead üles. emanage'it paigaldades oli paigaldaja liialt tirinud originaaljutmeid ja nendest paaril massil oligi ühendus hõredaks läinud ning koormuse all saigi see saatuslikuks.
nüüdseks on auto sõitma saadud ja juba Laitsesse viidud igatalviseks lahtivõtmiseks. progress peab ju olema

aju paigaldamine võttis küll kaua aega, kuid selle kompenseerimiseks tegi Maksim mulle hea pakkumise, mis mulle väga sobis ja mingeid pretensioone ma ei oma.
tundub, et s13 ca18det 13s alistamine on mingi neetud värk ja niisama lihtsalt see ikkagi ei käi.
lodame, et see aasta keegi sellega ikka hakkama saab lõpuks. et asi müstilisem oleks, siis valisin just 13 reede postituse tegemiseks

aprillis hakkavad üritused pihta ja lodan, et selleks ajaks olen jõudnud kõik selle talve plaanitud uuendused ellu viia ja tuleb sõituderohke suvi.
see aasta saan ehk enda oma ka õigeks ajaks normilt jooksma....nii et siis hea päev mulle + kehv päev nissani meestele oleks mul isegi lootust 
tartus samas klassis teiega siis.....ma esialgu üritaks alla 13.5 saada oma õnnetu esiveoga

tartus samas klassis teiega siis.....ma esialgu üritaks alla 13.5 saada oma õnnetu esiveoga
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
56 251 273
Eelmine aasta sõideti seal 13.7s ILMA turbota 2L esiveolisegaTõnuriCCE kirjutas:see aasta saan ehk enda oma ka õigeks ajaks normilt jooksma....nii et siis hea päev mulle + kehv päev nissani meestele oleks mul isegi lootust
tartus samas klassis teiega siis.....ma esialgu üritaks alla 13.5 saada oma õnnetu esiveoga

Tartu Drag on just see koth kus 1.8T ei pea olema 4.0TN'ga ühes klassis. ja 1.6L NA'd saavad kah karikaid. Minu poolest võiks nad ka 2001...4000cc klassi teha, kuhu mahuks nii väiksed-vile-datsunid kui ka evod ja S2'ed 1.18T...2.35T nagu OMC'l. Samas siis järgmisel klassi poleks enam mõtet, sest sinna jääks siis D klassis 16.5 sõitnud ja viimaseks jäänud MB C420 üksi


"Hundid söönud, lambad terved".
Leidsin finaali stardist ka sarifotod - See finaal jääb küll eluks ajaks meelde.

Stage ja RFLi reaktsioon 0.098s - varastas raisk






Stardikaare varju järgi hästi näha, et kui RFL 8m peal, siis ma juba autojagu maas 5m

Tundub, et RFL ei saand 3. sisse või tõmbas tõesti juba 160m pealt 4. sisse. Aga sel hektel mul magus 3. alles poole peal ja vahe oli mingi 20m 0.6sek, aga kiirused juba samad ja 7s (mul 260m) veel sõita. Ja siis läksin iga sekiga 2.6m lähemale - aga see 0.038s ehk 1.8m jäi joonel ikka puudu

http://www.foto24.ee/album/34428/s30
Vajutades siin albumis "Jägmine" on seda sarivõtetet parem vaadata.
http://www.youtube.com/watch?v=Q-M-Z2Ll ... annel_page
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
esmaspäeval oli siis kell 5 äratus ja mootori sisuga Tartu poole teele.
vänt, hooratas, sidurikorv ja rihmaratas sai Astromotos tasakaalustatud ja kolvid-kepsud üle kaalutud.
kuna aeg oli eelnevalt kokku lepitud, siis kogu töö kestis 3h ja ka hind oli väga hea, isegi kui sinna liita sõidukulud.
kusjuures kui ma ise lootsin, et mul peaaegu tutikas vänt ja cr-mo hooratas peaks ilusti tasakaalus olema, siis tegelikult oli seal tööd päris kõvasti.
kolvid-kepsud aga olid ilusti võrdses kaalus.
vänt, hooratas, sidurikorv ja rihmaratas sai Astromotos tasakaalustatud ja kolvid-kepsud üle kaalutud.
kuna aeg oli eelnevalt kokku lepitud, siis kogu töö kestis 3h ja ka hind oli väga hea, isegi kui sinna liita sõidukulud.
kusjuures kui ma ise lootsin, et mul peaaegu tutikas vänt ja cr-mo hooratas peaks ilusti tasakaalus olema, siis tegelikult oli seal tööd päris kõvasti.
kolvid-kepsud aga olid ilusti võrdses kaalus.
Progress? On lootus 3.5 nädalapärast Tartusse kah jõuda? Kui sa ei jõua, siis ma ei hakkaks oma mustaga üldse kiirustamagi, ja läheks üldse oma punasega 
Vaatan, et sa seal ainuke, kel "osavõtutasu maksud" märge, ja see on kah eelmise aasta eest auhinnaks
masu?

Vaatan, et sa seal ainuke, kel "osavõtutasu maksud" märge, ja see on kah eelmise aasta eest auhinnaks

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
no ma sain vahepeal kuuajase tagasilöögi saalede tellimisega, aga lootust ei ole veel kaotanud. mõned asjad lihtsalt jäävad ikkagi järgmisse talve, k.a. korralik twin entry vl kollektor. aja kokkuhoiuks läheb tavalisele torukollektorile otsa teine flants, mille külge saab turbo panna.
samas saab järgmine aasta mõõta, kui palju 1+4 ja 2+3 süsteem siis spooli ka parandab.
samas saab järgmine aasta mõõta, kui palju 1+4 ja 2+3 süsteem siis spooli ka parandab.
Ennustan, et järgmine aasta lisaks kollektori vahetusele vahetad ka veel N muud asja ja ikka ei saa teada kui palju kolle üksi mõjutasRFL kirjutas:no ma sain vahepeal kuuajase tagasilöögi saalede tellimisega, aga lootust ei ole veel kaotanud. mõned asjad lihtsalt jäävad ikkagi järgmisse talve, k.a. korralik twin entry vl kollektor. aja kokkuhoiuks läheb tavalisele torukollektorile otsa teine flants, mille külge saab turbo panna.
samas saab järgmine aasta mõõta, kui palju 1+4 ja 2+3 süsteem siis spooli ka parandab.

Aga noh tore, et ikka lootus alles. Ise kah ragistan, et mida saaks edasi lükata...
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Pakun, et RFL'il oleks vaja, et keegi sealt mingi 30L lõunaks tallinnasse saadaks.stk kirjutas:tartus kesklinna statis olemas e85 ilusti.Astrona kirjutas:Aga seadista siis esialgu bensiini peale ära, kui E85 ei leia. Narr oleks stati taha ootama jääda.
ootame, siis ilusat aega tartus
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Ilmselt Cargobusi või ELS'iga kütust transportida ei tohi. Küll aga võib ju keegi tuttav vms kanistri oma auto peale tõsta.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;