Küsimus hoonimise kohta

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas mulk »

Või siis nii:
Mõõda silindrid väntvõlliga samasuunaliselt, 10mm ülevalt servast, 10mm alumisest servast ja kolmas mõõt keskelt. Näiteks Audi R5 mootoris ei saa need mõõdud erineda teinteisest üle 0.08mm
Samas selgub nüüd, et su plokis on selged pikisooned sees.
Siiski imelik on see, et sa tegeled päevast päeva tuhandikega, kuid ei oska mõõta sisemikromeetriga, kas ava on ümar :roll:
Sina ,kui osav CNC pingi operaator, tead kindlasti, et detailidel on baas e. kinnituspinnad, aseta plokk Y teljele neidsamu tehase kinnituspindu kasutades. Võta seejärel X ja Y nulliks mis iganes mootoriploki välimine punkt, head mõõtmist :)
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

Kui sa tuhandikke taga hakkad ajama , siis pead põhimõtteliselt terve ploki ümber töötlema , sest kohe ei saa sa seal sellist täpsust taga ajades midagi teha. Alustama pead siis ploki alumisest pinnast , pärast seda lased uuesti vända kaelad uuesti ühe kõrgusele , peale seda lased ploki pealt sirgeks ja peale seda saad alles oma silindrid sinna sisse tuhandiku täpsusega sisse lasta.
Kui asja lihtsamalt teha , siis võtad iga kolvi eraldi ja lased iga silindri vastavalt kolvile mõõtu. Üldiselt mahle kolb tahab selle aja opeli mootoris sellise mõõdu puhul saada 0.03mm paisumis ruumi ja turbokate puhul 0.07mm. Kolvi rõngastele jäta turbo puhul 0.45-0.5mm luku vaheks. Kui kasutad mingeid aftermarket juppe , siis neil küsi tootja käest palju paisumisruume jätta.
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Kasutaja avatar
uzzac
Postitusi: 168
Liitunud: 30.10.2008 15:29
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas uzzac »

katusepapi tänaval on detjonisevi nimeline härrasmees kes võib põhimõtteliselt pealevaadates öelda kas tegu on prügikastikaubaga või asjaliku toorikuga..kontakid siin foorumis olemas ka kui otsid
Kasutaja avatar
TURBOLOVER
Postitusi: 483
Liitunud: 09.09.2008 10:07
Asukoht: Mulgila ja Tallinn

Postitus Postitas TURBOLOVER »

RFL kirjutas:http://tv.motors24.ee/artiklid/Placement/Frontpage+main/6652-Passati+tuunimine+-+mootori+kokkupanek.aspx
Just nimelt mine vaata mis Lauri räägib sulle!
Sportlane
Postitusi: 78
Liitunud: 09.04.2009 20:16
Asukoht: Pärnu

Juba targem

Postitus Postitas Sportlane »

Hoon
Viimati muutis Sportlane, 25.04.2009 11:46, muudetud 1 kord kokku.
Sportlane
Postitusi: 78
Liitunud: 09.04.2009 20:16
Asukoht: Pärnu

Hoon

Postitus Postitas Sportlane »

Hoon
Viimati muutis Sportlane, 25.04.2009 11:46, muudetud 1 kord kokku.
Sportlane
Postitusi: 78
Liitunud: 09.04.2009 20:16
Asukoht: Pärnu

Hoon

Postitus Postitas Sportlane »

Hoon
Viimati muutis Sportlane, 25.04.2009 11:48, muudetud 2 korda kokku.
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

Nii täpselt kui sina tahadei tee seda põhimõtteliselt mitte keegi. Heal juhul määratakse iga silindri telgjoone järgi puur paika ja lastakse vastavalt kolvile mõõtu. Ja nagu ennem mainitud sai , mingit konkreetset null punkti sa sellest mootorist ei leia , plokk juba ammu kõveraks tõmmanud ja kõik asjad siis tehase null punkti suhtes nihkes (ei teagi kust tehas selle 0 punkti võtab).
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Absoluutseks nullpunktiks võiks vist võtta keskmise raamlaagri tsentri. Aga automootoris ei tasu igalpool neid tuhandikke taga ajada või vähemasti pole see alati vajalik. Lisaks üks hea ja levinud soovitus: K.I.S.S. - keep it simple, stupid :-D

Ma arvatavasti võtan selle raamatu ligi igasuguste vastuste saamiseks.
Sportlane
Postitusi: 78
Liitunud: 09.04.2009 20:16
Asukoht: Pärnu

Lukku tuhandikud ja 0 punktid

Postitus Postitas Sportlane »

Ma olen vist kõigil harjad punaseks ajanud sis :-D

Jutt hoonimisest ja kui keegi kvaliteetselt teeb sis viin sinna.(Või teen ise)
Ei aja taga tuhandikke siin ega jne.0 punkt mul enda tarbeks vaja, ma selle võtan aluseks ja ise mässan siin nii kuidas ma oskan.Ega te pea sis seepärast möllama hakkama.Masin tahab 0 punkte.Kõik
Ja lihtsamalt, koolipinalist joonlaud ja seal ka ju 0 ja sealt ikka hakkad lugemisega pihta.Iseasi kuidas sa kuskile asetad ju selle joonlaua ja mida võrdled see igamehe oma teadus.
Aitab tõesti.
Vasta